Newsy

Biedronki to za mało. Będzie ekspansja drogerii Hebe

2012-05-17  |  06:41
Mówi:Alfred Kubczak
Funkcja:Dyrektor ds. relacji zewnętrznych
Firma:Jeronimo Martins Dystrybucja
  • MP4

    Drogerie Hebe to po Biedronce drugi, flagowy projekt Jeronimo Martins Dystrybucja w Polsce. Na razie ma 10 placówek w różnych miastach Polski, ale spółka zapowiada szybki rozwój, również w mniejszych miejscowościach. Z planowanym rozwojem aptek Na Zdrowie portugalski właściciel będzie musiał jeszcze poczekać, przede wszystkim z powodu obowiązujących w Polsce przepisów.

    Drogerie Hebe istnieją już m.in. w Warszawie i pobliskich miejscowościach, takich jak Żyrardów czy Otwock. W najbliższym czasie zostaną otwarte sklepy w Częstochowie i Ostrowcu Świętokrzyskim. Jak podkreślają przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, duże zainteresowanie klientów pozwala na coraz szybszy rozwój sieci.

     – Mogę powiedzieć, że jest to bardzo ciekawa oferta drogerii, gdzie produkty, również luksusowe, w bardzo atrakcyjnych cenach, są podawane wraz z towarzyszącymi temu usługami – mówi dyrektor ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja Alfred Kubczak.

    Te usługi to przede wszystkim porady konsultantek.

     – W każdej z drogerii można się zetknąć z doradztwem, jeśli chodzi o wizaż czy inne cechy produktów, które są ważne, kiedy kupujemy kosmetyki czy produkty higieniczne – dodaje Alfred Kubczak.

    JMD nie poprzestaje na drogeriach. Od dłuższego czasu rozwija w Polsce sieć aptek Na Zdrowie, do której należy ponad 35 placówek, prowadzonych pod szyldem spółki Bliska. Jak podkreśla Alfred Kubczak, właściciel aptek wciąż analizuje środowisko, w jakim polskie apteki funkcjonują.

     – Projekt aptek powstał kilka lat temu, ale zaszło wiele zmian na rynku w Polsce, które spowodowały, że jest on ciągle w fazie przygotowań. Decyzję, co do rozwoju tego projektu, będą podejmowane. Na razie na to za wcześnie – mówi Kubczak.

    Za wcześnie też, by mówić o rozwoju sieci kawiarni. Pierwsza Kropka Relaks została otwarta w Warszawie, przy ul. Korotyńskiego rok temu. Kolejna powstanie wkrótce na ul. Targowej. Dalsze ich losy będą zależały od zainteresowania klientów. Podobna sieć kawiarni właściciela Biedronki przyjęła się na rynku w Portugalii.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Farmacja

    Konsument

    Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

    Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

    Prawo

    Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

    Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.