Newsy

Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”

2014-12-08  |  05:55
Mówi:Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”

  • MP4
  • „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżnił Newserię Skrzydłami Biznesu w kategorii mikrofirm w województwie mazowieckim. – To wyróżnienie dodaje nam skrzydeł – mówi prezes agencji Artur Woliński.

     – Zostaliśmy postawieni w jednym rzędzie z wieloma wspaniałymi polskimi firmami, które od lat działają i rozwijają się na polskim rynku, a Newseria jest firmą młodą, mamy zaledwie 3 lata. To wyróżnienie to tak naprawdę ocena naszej działalności. Zostaliśmy docenieni za pracę naszych redakcji, naszych dziennikarzy, za informacje, które codziennie są przez nas przygotowywane i publikowane w naszych serwisach – powiedział po odebraniu wyróżnienia Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria.

    Agencja zaczynała od informacji biznesowych. Ponad rok temu ruszył serwis Newseria Lifestyle, a cztery miesiące temu – Newseria Inwestor.

    Tegoroczne Skrzydła Biznesu to piąta edycja tych nagród.

    Piąty raz, i mam nadzieję, że nie ostatni, przyglądamy się profesjonalny małym, średnim i trochę większym biznesom. To, że te biznesy funkcjonują i zarabiają pieniądze, samo w sobie jest już ciekawą historią. Ale też jest dowodem na to, że istnieje zapotrzebowanie na ich produkty i usługi, które świadczą, i to też nam mówi coś na temat gospodarki – mówi Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”.

    Skrzydła Biznesu powstały po to, by nagrodzić postawę przedsiębiorców, którzy w czasach spowolnienia gospodarczego skutecznie bronią pozycji rynkowej i wciąż poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój. Świetne wyniki finansowe, wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, wiarygodność w relacjach z klientami i partnerami – takie właśnie cechy mają najlepsze mikro-, małe i średnie firmy.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Rady Podatkowej

    Targi Bezpieczeństwa

    Transport

    Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

    Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.