Newsy

Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”

2014-12-08  |  05:55
Mówi:Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”

  • MP4
  • „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżnił Newserię Skrzydłami Biznesu w kategorii mikrofirm w województwie mazowieckim. – To wyróżnienie dodaje nam skrzydeł – mówi prezes agencji Artur Woliński.

     – Zostaliśmy postawieni w jednym rzędzie z wieloma wspaniałymi polskimi firmami, które od lat działają i rozwijają się na polskim rynku, a Newseria jest firmą młodą, mamy zaledwie 3 lata. To wyróżnienie to tak naprawdę ocena naszej działalności. Zostaliśmy docenieni za pracę naszych redakcji, naszych dziennikarzy, za informacje, które codziennie są przez nas przygotowywane i publikowane w naszych serwisach – powiedział po odebraniu wyróżnienia Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria.

    Agencja zaczynała od informacji biznesowych. Ponad rok temu ruszył serwis Newseria Lifestyle, a cztery miesiące temu – Newseria Inwestor.

    Tegoroczne Skrzydła Biznesu to piąta edycja tych nagród.

    Piąty raz, i mam nadzieję, że nie ostatni, przyglądamy się profesjonalny małym, średnim i trochę większym biznesom. To, że te biznesy funkcjonują i zarabiają pieniądze, samo w sobie jest już ciekawą historią. Ale też jest dowodem na to, że istnieje zapotrzebowanie na ich produkty i usługi, które świadczą, i to też nam mówi coś na temat gospodarki – mówi Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”.

    Skrzydła Biznesu powstały po to, by nagrodzić postawę przedsiębiorców, którzy w czasach spowolnienia gospodarczego skutecznie bronią pozycji rynkowej i wciąż poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój. Świetne wyniki finansowe, wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, wiarygodność w relacjach z klientami i partnerami – takie właśnie cechy mają najlepsze mikro-, małe i średnie firmy.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Edukacja

    Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

    Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

    Polityka

    Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

    Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

    Konsument

    Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

    Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.