Newsy

Orange ma 100 tys. klientów światłowodu. Kolejnych chce pozyskać nową ofertą z telewizją 4K i zostawić konkurencję w tyle

2017-02-13  |  06:45

Największy telekom w Polsce skupia się na rozwoju sieci światłowodowej i sprzedaży łączonych usług, z których korzysta już ok. 850 tys. klientów. Operator właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, która ma ugruntować jego pozycję i przyciągnąć nowych klientów. Usługi w Orange Love zostały dobrane tak, żeby wzajemnie się uzupełniały. Firma stawia na telewizję w rozdzielczości 4K i internet światłowodowy do 600 Mb/s.

 Chcemy przyciągnąć nowych klientów i wyjść naprzeciw potrzebom dotychczasowych. Dlatego wprowadziliśmy Orange Love. To cztery usługi w jednym prostym pakiecie: internet światłowodowy, telefonia stacjonarna i komórkowa z internetem mobilnym w technologii 4G oraz telewizja z dekoderem w rozdzielczości 4K. To pakiet łączący w jedno wszystko to, co najlepsze w Orange  mówi agencji Newseria Biznes Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Orange Polska konsekwentnie realizuje przyjętą w ubiegłym roku strategię szybkiego rozwoju sieci światłowodowej i mobilnej oraz usług konwergentnych (łączonych). Ze światłowodu Orange korzysta już 100 tys. klientów, a w zasięgu jest 1,5 miliona gospodarstw domowych. Pod względem oferty konwergentnej, która zapewnia kilka zintegrowanych usług w ramach jednego pakietu, Orange jest liderem rynku.

Kompleksowa oferta Orange Love uwzględnia kluczowe usługi dostarczane przez operatora. Klienci w ramach jednego pakietu mają szybki internet, w tym światłowód nawet do 600 Mb/s, telefonię komórkową i stacjonarną (VoIP) oraz telewizję z nową, rozbudowaną listą kanałów. Nowe pakiety Orange są dostępne w czterech wariantach cenowych, z których najtańszy kosztuje 69 zł miesięcznie.

W nowej ofercie telekom postawił mocny akcent na rozrywkę. W cenie zestawu klienci dostają telewizję z ok. setką kanałów, z czego 33 w jakości HD oraz kilkaset filmów na życzenie w wypożyczalni VoD. Ci, którzy wybiorą światłowód, otrzymają dekoder telewizyjny Samsung, który umożliwia oglądanie filmów w jakości 4K. Nowością jest aplikacja mobilna Orange TV Go, umożliwiająca oglądanie telewizji nawet po wyjściu z domu, w dowolnym miejscu, na ekranie tabletu lub smartfona.

 Nasza oferta to nowa jakość oglądania telewizji. Obraz będzie tak ostry, że czasem wydaje się wręcz ostrzejszy niż w rzeczywistości. Do tego możliwość zabrania telewizji ze sobą tam, gdzie akurat jesteśmy na tablecie lub telefonie. To wszystko w atrakcyjnej cenie – dodaje Jean-François Fallacher.

Wiceprezes Orange Polska Mariusz Gaca zauważa, że nowa oferta Orange została pomyślana tak, żeby poszczególne usługi uzupełniały się wzajemnie. Ponadto decydując się na zintegrowane usługi w ramach Orange Love, klient dostaje jedną umowę i  rachunek, a formalności są uproszczone do minimum.

 Ten pakiet ma jedną umowę, jeden rachunek do przelewów i jedną obsługę. Znając doświadczenia naszych klientów, pozwalamy im raz wybrać to, co jest im w domu potrzebne i zająć się innymi sprawami  mówi Mariusz Gaca.

Z przeprowadzonych przez Orange badań wynika, że poza ceną dla klientów najbardziej liczą się: atrakcyjne treści TV, szybkość internetu, zaufanie do marki i jakość urządzeń.

 Pod względem technologicznym jest to oferta, której nie można nic zarzucić. Staraliśmy się, żeby komfort użytkownika był na maksymalnym poziomie od momentu zakupu  mówi Mariusz Gaca.

Usługi łączone w ramach jednego pakietu są obecnie filarem oferty Orange i motorem rozwoju nowych technologii. Jednym z przykładów jest VoLTE, czyli wprowadzona jesienią ubiegłego roku usługa rozmów głosowych za pośrednictwem internetu mobilnego 4G. Dzięki rozwijanej technologii światłowodowej Orange jest pierwszym ogólnopolskim operatorem, który ma w ofercie telewizję 4K.

Dziś nie trzeba jechać do kina, żeby obejrzeć film, bo równie dobrze można go zobaczyć chociażby w kinie domowym, na ekranie komputera albo na smartfonie. Moim życzeniem jest to, żeby móc oglądać filmy wszędzie, żeby połączenie mobilne było szybkie, dostępne w każdym miejscu i bez limitu mówił krytyk filmowy Tomasz Raczek podczas wczorajszej konferencji prezentującej nową ofertę Orange.  Życzyłbym sobie dostępu do treści elektronicznych w jednym, mobilnym strumieniu, który umożliwi mi „wejście do filmu”, stanie się jego częścią. To nie jest futuryzm, połączenie gier komputerowych i filmu jest na wyciągnięcie ręki. I taką możliwość stworzy dostęp do szybkiego i nielimitowanego wirtualnego świata. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.