Newsy

Grupa TP zadowolona z debiutu nju.mobile

2013-05-16  |  06:25

Nju.mobile zamieszało na rynku i tego właśnie oczekiwaliśmy – mówi Maciej Witucki, prezes Grupy TP, do której należy nowa telefonia komórkowa. Marka zadebiutowała na rynku pod koniec kwietnia. Ma być alternatywą przede wszystkim dla Play, czwartego operatora, który dotąd na rynku postrzegany był jako najtańszy operator. 

Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami.

 – Pojawiła się alternatywa dla klientów, którzy szukają tanich rozwiązań – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. – To oferta dla ludzi, którzy szukają najniższych cen, są ludźmi młodymi, nie mają jeszcze własnego mieszkania, internetu stacjonarnego czy telewizji, w związku z czym chcą tylko najtańsze komórki.

Zarząd Grupy TP ma nadzieję, że nowa oferta skusi abonentów, związanych dotychczas z innymi sieciami.

 – Dotąd percepcję taniego operatora miał czwarty operator – mówi Witucki.

Czwarty, czyli P4, właściciel sieci Play. Władze TP nie ukrywają, że to właśnie Play ma najbardziej odczuć obecność nowej marki na rynku, a oferta nju.mobile przekonać do siebie klientów, związanych dzisiaj z tą firmą. Na razie nie wiadomo oficjalnie, ile osób zdecydowało się skorzystać z usług nowej sieci.

 – Myślę, że konkretne liczby będziemy podawali dopiero razem z wynikami II kwartału – zaznacza prezes TP, dodając, że jest zadowolony z debiutu. – Przede wszystkim jestem zadowolony z tego, że ta oferta się pojawiła i że pojawiła się natychmiast w sklepach, a nie najpierw na portalach czy w gazetach – mówi Witucki, tłumacząc, że uniemożliwiło to skopiowanie oferty. – Minęły już dwa tygodnie i nie ma kopii oferty nju.mobile na rynku.

NJU.mobile to oferta zarówno na kartę jak i na abonament. Pierwsza rozliczana jest w oparciu o cennik, a w ramach oferty abonamentowej można dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci już za 29 złotych

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.