Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Zapraszamy do oglądania

Debaty Newserii

Baza materiałów wideo do montażu

Przegląd mediów

Biuro prasowe

2024-03-25Wielkie serca w akcji ,,List do seniora’’. Podsumowanie inicjatywy Speedmail Strona główna
Wielkie serca w akcji ,,List do seniora’’. Podsumowanie inicjatywy Speedmail
Po kilku tygodniach, zakończyła się akcja "List do Seniora", zainicjowana przez niezależnego operatora pocztowego Speedmail oraz firmę Postivo.pl, specjalizującą się w poczcie hybrydowej.
2024-03-25Fremantle łączy siły z IBI. 150 mln na produkcję hitowych tytułów
Fremantle łączy siły z IBI. 150 mln na produkcję hitowych tytułów
IBI Investment House oraz Fremantle powołały fundusz o wartości 150 mln euro, którego celem będzie finansowanie jakościowych projektów, które trafią na ekrany kin i platformy streamingowe. Obie firmy mają prężnie działające w Polsce oddziały.
2024-03-25Rusza akcja w Lidlu VAT STOP
Rusza akcja w Lidlu VAT STOP
Od kwietnia, decyzją Ministerstwa Finansów, ponownie zacznie obowiązywać 5-procentowa stawka VAT na żywność. Natomiast w Lidlu rusza akcja „VAT STOP”! Ponad 1600 produktów spożywczych nadal będzie oferowanych w cenach na poziomie sprzed podwyżki VAT.
2024-03-25Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie
Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie
Grupa ogłasza ambitne plany otwarć hoteli w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.