Komunikaty PR

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

2024-06-04  |  11:00
Biuro prasowe

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.

Mistrz świata International Boxing Federation, World Boxing Organization Anthony Joshua (28 zwycięstwa - 3 porażki, 25 wygranych przez nokaut), po zwycięskiej walce 8 marca z Francisem Ngannou, zakończonej imponującym nokautem w drugiej rundzie, na ring powróci we wrześniu. 35-letni bokser z Wielkiej Brytanii ma na swoim koncie olimpijskie złoto w kategorii wagi superciężkiej. W kwietniu 2024 r. dołączył natomiast do ambasadorów szwajcarskiej marki Gisada, stając się twarzą najnowszego zapachu Titanium. 

Anthony Joshua ambasadorem Titanium

Anthony Joshua jest prawdziwym championem zarówno na ringu, jak i poza nim. Wyróżnia się siłą, determinacją i niezłomnością, które świetnie wpisują się w założenia odnośnie do nowego zapachu Titanium. Otóż marka Gisada wierzy, że ważny jest nie tylko sam cel podróży, ale również decyzje, których dokonujemy po drodze do sukcesu. Perfumy Titanium to zatem nie tylko wybór zapachu. Mają oddawać styl życia mistrzów. 

Titanium: zapach sukcesu

Nowa propozycja od marki Gisada to perfumy, które nie ujawniają swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i artemizja, a następnie szałwia i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium ujawnia swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką irysa, wanilii, tonki i balsamu jodłowego. Pozostawia niezatarte wrażenie, podobnie jak mężczyzna wierny swoim ideałom. To zapach dla tych, którzy stawiają czoła wyzwaniom.  

Kompozycja zawiera następujące nuty: 

  • GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon

  • SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe

  • BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.