Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.
Mistrz świata International Boxing Federation, World Boxing Organization Anthony Joshua (28 zwycięstwa - 3 porażki, 25 wygranych przez nokaut), po zwycięskiej walce 8 marca z Francisem Ngannou, zakończonej imponującym nokautem w drugiej rundzie, na ring powróci we wrześniu. 35-letni bokser z Wielkiej Brytanii ma na swoim koncie olimpijskie złoto w kategorii wagi superciężkiej. W kwietniu 2024 r. dołączył natomiast do ambasadorów szwajcarskiej marki Gisada, stając się twarzą najnowszego zapachu Titanium.
Anthony Joshua ambasadorem Titanium
Anthony Joshua jest prawdziwym championem zarówno na ringu, jak i poza nim. Wyróżnia się siłą, determinacją i niezłomnością, które świetnie wpisują się w założenia odnośnie do nowego zapachu Titanium. Otóż marka Gisada wierzy, że ważny jest nie tylko sam cel podróży, ale również decyzje, których dokonujemy po drodze do sukcesu. Perfumy Titanium to zatem nie tylko wybór zapachu. Mają oddawać styl życia mistrzów.
Titanium: zapach sukcesu
Nowa propozycja od marki Gisada to perfumy, które nie ujawniają swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i artemizja, a następnie szałwia i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium ujawnia swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką irysa, wanilii, tonki i balsamu jodłowego. Pozostawia niezatarte wrażenie, podobnie jak mężczyzna wierny swoim ideałom. To zapach dla tych, którzy stawiają czoła wyzwaniom.
Kompozycja zawiera następujące nuty:
-
GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.
![Sportigio łączy sport, technologię i biznes: relacja z Innovation Day 2024 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1992995372,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sportigio łączy sport, technologię i biznes: relacja z Innovation Day 2024
![Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_297020142,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dobrostan psychiczny kluczowym wyzwaniem
![Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1878545136,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.