Bieg Wings for Life World Run zebrał 5,8 miliona euro
10. edycja biegu Wings for Life World Run zebrała 5,8 miliona euro na badania rdzenia kręgowego
Partner biegu - TP Vision (Philips Sports Headphones) - dołączył do rekordowej liczby 206 728 uczestników biegu dla tych, którzy sami biegać nie mogą
Charytatywny bieg Wings for Life World Run z każdym rokiem zwiększa liczbę uczestników. W tegorocznej, 10. edycji wzięło udział 206 728 biegaczy ze 165 krajów. W Polsce, w biegu odbywającym się w Poznaniu, wzięło udział ponad 8 tys. osób.
TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound, producent m.in. sportowych słuchawek, jest globalnym partnerem wydarzenia. W tegorocznym biegu wzięło udział 500 pracowników firmy na całym świecie oraz 50 pracowników firm partnerskich.
Wings for Life to fundacja non-profit wspierająca projekty badawcze i badania kliniczne, których celem jest znalezienie lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego. Wydarzenie Wings for Life World Run odbywa się corocznie od 2014 roku, a setki tysięcy ludzi na całym świecie biegnie w imieniu tych, którzy biegać nie mogą.
Całość opłat startowych uczestników przekazywana jest na badania fundacji. Niezależnie od pokonanego dystansu, wszyscy kończą bieg - w Wings for Life World Run to meta ściga uczestników, a dokładniej – prawdziwy lub wirtualny Samochód Pościgowy, wyruszający za nimi 30 minut po starcie.
W tym roku uczestnicy z całego świata pokonali imponującą odległość 1 573 221 kilometrów, zanim Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety, w Polsce prowadzony przez Adama Małysza – dogonił ich i wyprzedził. Wszystkie wyniki można zobaczyć na stronie www.wingsforlifeworldrun.com.
- Gratulujemy całemu zespołowi Wings for Life World Run i wszystkim uczestnikom stworzenia tak udanej i dobrze zorganizowanej imprezy. Bardzo się cieszymy, że nasze słuchawki Philips Sports Headphones mogą odgrywać aktywną rolę w tak szczytnym celu. Jestem też dumny, że w biegu wzięło udział tak wielu pracowników naszej firmy, powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision (Philips TV & Sound), Europe and Americas.
# # #
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zdjęcia wysokiej jakości są dostępne na stronie http://www.tpvision.com/image-library/
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to wydarzenie koordynowane w specjalnej aplikacji, gdzie wszyscy biegacze i osoby na wózkach inwalidzkich startują dokładnie o tej samej godzinie. Trzydzieści minut później Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety – rozpoczyna pościg, a kiedy wyprzedzi uczestnika - jego bieg jest zakończony. Dzięki wirtualnemu samochodowi pościgowemu aplikacja Wings for Life World Run umożliwia wyznaczenie własnej trasy. W biegu nie ma przegranych, a dzięki aplikacji każdy uczestnik może pozostać online, aby poczuć radość i emocje związane z prawdziwie globalnym wydarzeniem. Więcej informacji: www.wingsforlifeworldrun.com

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.