Bieg Wings for Life World Run zebrał 5,8 miliona euro
10. edycja biegu Wings for Life World Run zebrała 5,8 miliona euro na badania rdzenia kręgowego
Partner biegu - TP Vision (Philips Sports Headphones) - dołączył do rekordowej liczby 206 728 uczestników biegu dla tych, którzy sami biegać nie mogą
Charytatywny bieg Wings for Life World Run z każdym rokiem zwiększa liczbę uczestników. W tegorocznej, 10. edycji wzięło udział 206 728 biegaczy ze 165 krajów. W Polsce, w biegu odbywającym się w Poznaniu, wzięło udział ponad 8 tys. osób.
TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound, producent m.in. sportowych słuchawek, jest globalnym partnerem wydarzenia. W tegorocznym biegu wzięło udział 500 pracowników firmy na całym świecie oraz 50 pracowników firm partnerskich.
Wings for Life to fundacja non-profit wspierająca projekty badawcze i badania kliniczne, których celem jest znalezienie lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego. Wydarzenie Wings for Life World Run odbywa się corocznie od 2014 roku, a setki tysięcy ludzi na całym świecie biegnie w imieniu tych, którzy biegać nie mogą.
Całość opłat startowych uczestników przekazywana jest na badania fundacji. Niezależnie od pokonanego dystansu, wszyscy kończą bieg - w Wings for Life World Run to meta ściga uczestników, a dokładniej – prawdziwy lub wirtualny Samochód Pościgowy, wyruszający za nimi 30 minut po starcie.
W tym roku uczestnicy z całego świata pokonali imponującą odległość 1 573 221 kilometrów, zanim Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety, w Polsce prowadzony przez Adama Małysza – dogonił ich i wyprzedził. Wszystkie wyniki można zobaczyć na stronie www.wingsforlifeworldrun.com.
- Gratulujemy całemu zespołowi Wings for Life World Run i wszystkim uczestnikom stworzenia tak udanej i dobrze zorganizowanej imprezy. Bardzo się cieszymy, że nasze słuchawki Philips Sports Headphones mogą odgrywać aktywną rolę w tak szczytnym celu. Jestem też dumny, że w biegu wzięło udział tak wielu pracowników naszej firmy, powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision (Philips TV & Sound), Europe and Americas.
# # #
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zdjęcia wysokiej jakości są dostępne na stronie http://www.tpvision.com/image-library/
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to wydarzenie koordynowane w specjalnej aplikacji, gdzie wszyscy biegacze i osoby na wózkach inwalidzkich startują dokładnie o tej samej godzinie. Trzydzieści minut później Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety – rozpoczyna pościg, a kiedy wyprzedzi uczestnika - jego bieg jest zakończony. Dzięki wirtualnemu samochodowi pościgowemu aplikacja Wings for Life World Run umożliwia wyznaczenie własnej trasy. W biegu nie ma przegranych, a dzięki aplikacji każdy uczestnik może pozostać online, aby poczuć radość i emocje związane z prawdziwie globalnym wydarzeniem. Więcej informacji: www.wingsforlifeworldrun.com

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.