Czwarta edycja Biegu Szklarskiego – zapisy trwają
Pilkington IGP
ul. Portowa 24
27-600 Sandomierz
Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com| |Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com
+48 22 548 75 03
https://www.pilkington.com/pl-PL/pl
25 września 2022 roku po raz czwarty biegacze wyruszą w ramach Biegu Szklarskiego. Zebrane w trakcie wydarzenia pieniądze zostaną przekazane na pomoc dzieciom poszkodowanym w wyniku wojny w Ukrainie. Organizatorami imprezy są NSG Group przy współpracy z MOSiR w Sandomierzu i Tarnobrzegu.
Organizowany od 2018 roku Bieg Szklarski wpisał się w już sportowy kalendarz Sandomierza i Tarnobrzegu. Od samego początku organizatorem biegu jest NSG Group, jeden z największych producentów szkła na świecie. Nazwa nawiązuje nie tylko do działalności firmy, ale również do bogatej historii hutnictwa szkła na ziemi sandomierskiej.
Edycja 2022 będzie miała miejsce 25 września. W ramach zawodów uczestnicy pobiegną na trzech dystansach. Bieg Główny odbędzie się na trasie o długości 25 km, a zawodnicy, tak jak w pierwszej edycji, wystartują w zakładzie Pilkington Automotive Poland w Chmielowie, zaś zakończą w Pilkington Polska w Sandomierzu. Kolejnym biegiem będzie Szklana 5-tka. Pięciokilometrowy bieg odbędzie się na trasie Stadion Sandomierz – Pilkington Polska w Sandomierzu.
Tegoroczną nowością jest możliwość udziału w Biegu Wirtualnym. Ponieważ filie NSG Group znajdują się w całym kraju, organizatorzy udostępnili możliwość biegu w wybranej przez siebie trasie na jednym z trzech dystansów obowiązujących w Biegu Szklarskim.
W trakcie Biegu Szklarskiego zbierane będą pieniądze na fundację Happy Kids. Środki zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom dotkniętym wojną w Ukrainie i sfinansowanie działań takich jak pomoc w ewakuacji, pozyskanie miejsc pobytu czy organizacja transportu. W tym roku organizatorzy Biegu wychodzą również do dzieci – w jego ramach odbędzie się seria biegów na dystansach 100-800 m, których uczestnikami będą dzieci
w wieku od 5 do 12 lat. Otrzymają one pamiątkowe medale i będą miały dostęp do bufetu.
W tych szczególnych czasach zwracamy uwagę na pomoc najbardziej potrzebującym
i poszkodowanym – mówi Józef Banaś, pracownik Pilkington Automotive Poland
i organizator biegu. – Chcemy pomagać w każdy możliwy sposób. Sport ma moc łączenia ludzi i wierzymy, że dzięki jego magii uda nam się uzbierać rekordową kwotę, którą przekażemy na pomoc ukraińskim dzieciom. Wiemy, że wspólnymi siłami da się osiągnąć wszystko.
Każdy uczestnik biegu otrzyma pakiet startowy oraz pamiątkowy medal, zaś na mecie czekać będą owoce i posiłki regeneracyjne. Zwycięzcy otrzymają nagrody, a spośród uczestników rozlosowane zostaną podarunki rzeczowe.
Szczegóły oraz regulamin znaleźć można na stronie internetowej Biegu (www.biegszklarski.pl), fanpage’u na Facebook (https://pl-pl.facebook.com/biegszklarski/), a także u organizatorów pod numerem 605 192 289. Zapisy dostępne są pod adresem https://biegszklarski.pl/zapisy.
O firmie:
NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w trzech podstawowych sektorach: Motoryzacyjnym, Architektonicznym i Nowych Technologii. Sektor architektoniczny dostarcza szkło do zastosowań architektonicznych, energii słonecznej oraz innych sektorów. Sektor motoryzacyjny obsługuje rynek oryginalnego wyposażenia (OE) i części zamienne (AGR). Nowe Technologie to sektor obejmujący zróżnicowane i złożone procesy biznesowe
i produkcyjne takie jak soczewki, światłowody do drukarek i skanerów, specjalistyczne włókno szklane służące do produkcji kordów stosowanych w paskach rozrządu oraz płatki szklane.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.
KONIEC
Kontakt dla dziennikarzy:
Natalia Kubowicz, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej NSG Group w Polsce
tel. +48 514 863 601
e-mail: natalia.kubowicz@pl.nsg.com

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.