Komunikaty PR

DIVE PRO W GOTOWOŚCI NA KAŻDĄ PRZYGODĘ

2024-04-11  |  12:15

Misją Victorinox jest przygotowanie swoich klientów na codzienne wyzwania, dzięki przemyślanym i mistrzowskim rozwiązaniom, które sprawdzą się zarówno pod wodą, jak i na lądzie – jednym słowem, wszędzie. Nowy zegarek Dive Pro to dowód, że marka kontynuuje swoje dziedzictwo twórcy oryginalnego Swiss Army Knife™️ i przenosi dążenie do doskonałości na swoje zegarki.

Nowy Dive Pro to model dla osób, którym zależy na funkcjonalności, precyzji i doskonałości w życiu codziennym. Każdy zegarek posiada certyfikat ISO 6425 i jest wodoszczelny do 300 metrów, a przy tym jest odporny na piasek, kurz, uderzenia czy wibracje.  Zgodnie z normami dotyczącymi nurkowania, charakteryzuje się odpornością na wstrząsy oraz posiada ochronę antymagnetyczną, dzięki czemu zawsze będzie absolutnie punktualny i niezawodny. Wyjątkowa wytrzymałość i wydajność Dive Pro jest możliwa, dzięki zegarmistrzowskim kompetencjom producenta.

Wszystkie kolekcje zegarków Victorinox są projektowane, produkowane i poddawane testom we własnej fabryce producenta w Szwajcarii z bezkompromisową precyzją oraz dbałością o każdy detal. Proces projektowania ma swój początek w firmowym zakładzie Watch Competence Center w Delémont. Tworzone są tam przemyślane rozwiązania, które mają zapewnić inteligentne funkcje bezbłędnie spełniające swoje zadania, a także wyróżniać się autentycznym i rozpoznawalnym wzornictwem Victorinox: wyraźne linie, mocne kształty i innowacyjne materiały. Wszystkie uniwersalne, niezawodne i opatrzone różnymi certyfikatami ISO zegarki są poddawane rozległym testom wykraczającym ponad standardy branżowe, dzięki czemu konsumenci będą zawsze najlepiej przygotowani do zapanowania nad swoim czasem. Z kolei Gwarancja 5-Year Warranty+ to kolejny dowód na oddanie marki na rzecz wysokiej jakości.

Mechanizm kwarcowy czy z naciągiem automatycznym?

Nowy zegarek Dive Pro dostępny jest w bogatej gamie kolorów i materiałów z dwoma typami mechanizmów – sprawdzonym i niezawodnym mechanizmem kwarcowym Ronda 715 oraz nowym mechanizmem z naciągiem automatycznym Sellita SW 220-1 z 38-godzinną rezerwą chodu. Na wyraźnej i czytelnej tarczy widnieją duże wskazówki i indeksy, które świecą w dwóch kolorach szwajcarskiej Super-LumiNova® – niebieskim dla detalów niezbędnych podczas nurkowania oraz zielonym dla elementów wskazujących czas, co zapewnia doskonałą czytelność w każdych warunkach. Zabezpieczona zakręcana koronka w modelach z mechanizmem kwarcowym znajduje się na godzinie 3, a w modelach z naciągiem automatycznym na godzinie 4. Obie koronki można łatwo regulować
w rękawiczkach. Na jednokierunkowym obrotowym bezelu znajdują się wcięcia zapewniające lepszy chwyt, a także 20-minutowa skala czasu dla bezpieczeństwa podczas nurkowania.

Koperty w modelach Dive Pro są wytwarzane ze stali lub tytanu w Victorinox Watch Competence Center w Delémont.

Za sukcesem marki w dziedzinie zegarków stoi doświadczony zespół ekspertów. Wszystko to odzwierciedla oddanie Victorinox na rzecz podróży marki ku doskonałości.

PERSONALIZACJA I RÓŻNORODNOŚĆ

Marka Victorinox oferuje różnorodność w postaci stale powiększającej się oferty wymiennych pasków, które wyposażone są w innowacyjny system umożliwiający łatwą i błyskawiczną wymianę bez użycia narzędzi. Dzięki temu każdy zegarek Victorinox można spersonalizować poprzez wymianę paska wykonanego między innymi: z drewna, linki paracord, naturalnej gumy, metalu czy skóry.

Nowy zegarek Victorinox Dive Pro można kupić na całym świecie w wybranych salonach zegarmistrzowskich, sklepach partnerskich, salonach Victorinox oraz online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.