Komunikaty PR

Dlaczego warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? [BADANIE]

2023-08-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które na zlecenie marki MILWAUKEE przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne.

Choć katalog branż korzystających z elektronarzędzi MILWAUKEE jest bardzo szeroki, ich użytkowników zawsze łączy jeden wspólny mianownik: są fachowcami w swojej dziedzinie. Niezależnie od tego czy mówimy o hydraulice, energetyce, elektryce, transporcie, budownictwie, architekturze krajobrazu i ogrodnictwie, stolarstwie czy jeszcze innej branży – użytkownicy oczekują od narzędzi, że sprawdzą się w nawet najbardziej wymagających warunkach i podczas intensywnej eksploatacji. Zakup narzędzi to najczęściej inwestycja na lata, dlatego też rzadko jest to decyzja spontaniczna. Jak wynika z badania „Narzędzia ręczne i elektronarzędzia”, które w 2023 przeprowadził Instytut Keralla, wzrasta liczba profesjonalistów, którzy odwiedzają sklepy stacjonarne w poszukiwaniu narzędzi. Dlaczego tak się dzieje?

- Wzrost wizyt w sklepach stacjonarnych wynika m.in. z faktu, że na rynku dostępnych jest wiele nowych rozwiązań i cały czas wprowadzane są kolejne generacje. Dlatego, by wybrać np. elektronarzędzia, które będą używane minimum 8h dziennie, fachowiec odwiedzając punkt sprzedaży, liczy na profesjonalne doradztwo, możliwość przetestowania sprzętu w warunkach, w których będzie używany każdego dnia. Tym samym wzrasta rola autoryzowanych dystrybutorów, którzy nie tylko dysponują parkiem narzędziowym dostępnym od ręki, organizują pokazy i testy, ale także mogą zaproponować specjalne promocje i szereg usług dodatkowych, np. narzędzia zastępcze – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Po pierwsze: oryginalny sprzęt

W wyborze konkretnych elektronarzędzi liczyć się będzie ich jakość, wydajność, efektywność energetyczna oraz brak emisji spalin.

– Z wspomnianego wyżej raportu wynika, że 7 na 10 użytkowników wybiera narzędzia MILWAUKEE ze względu na to, że pracują one bez awarii i profesjonaliści mogą na nich polegać. Kolejnym decydującym parametrem jest trwałość idąca w parze z jakością produktów. Dokonując zakupu u autoryzowanego dystrybutora marki, użytkownik ma pewność, że produkt jest oryginalny. Jeśli zajdzie taka potrzeba, narzędzia będą serwisowane i naprawiane przez autoryzowany serwis MILWAUKEE z użyciem oryginalnych części – mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Zakup w autoryzowanym punkcie to przede wszystkim gwarancja, że urządzenie spełnia standardy bezpieczeństwa i przeszło wymaganą certyfikację. W przypadku narzędzi elektrycznych i akumulatorów do nich – niestety, na rynku wciąż znajdziemy produkty pozbawione ochrony gwarancyjnej i serwisu. Warto też nadmienić, że podrabiane elektronarzędzia mogą być nie tylko niskiej jakości, ale również niebezpieczne dla użytkownika – ostrzega działająca od 1968 roku amerykańska organizacja branżowa Power Tool Institute, monitorująca ten rynek. Może też się zdarzyć, że oferowane po okazyjnych cenach elektronarzędzia pochodzą po prostu z kradzieży, a ich zakup może skończyć się wizytą policji. Zakup u autoryzowanego dystrybutora eliminuje wskazane czynniki ryzyka.

Po drugie: dłuższa gwarancja

Wśród argumentów przemawiających za zakupem u autoryzowanych dystrybutorów ważną rolę odgrywa także jakość późniejszej obsługi posprzedażowej. Mowa m.in. o przedłużonej gwarancji. Po zarejestrowaniu narzędzi MILWAUKEE objęte są one aż 3 letnią gwarancją.

- Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników naszych rozwiązań, stawiamy na autoryzowanych dystrybutorów, których cechuje doświadczenie w obsłudze klienta i wiedza na temat produktów. Dlatego też stale rozwijamy kanał autoryzowanej dystrybucji, przygotowujemy szereg wydarzeń i promocji, które dostępne są tylko u nich - mówi Konrad Marciniak, Head of Sales MILWAUKEE Poland.

Dlaczego zatem warto kupować tylko w autoryzowanych punktach sprzedaży? Wizyta i zakupy u autoryzowanego dystrybutora to pakiet korzyści – dostęp do oryginalnych produktów, autoryzowany serwis, przedłużona gwarancja, udział w testach czy usługa narzędzi zastępczych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.