Komunikaty PR

Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni

2024-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które będą czekały na dzieci w dniach 31.05 - 01.06  w Blue City. 

Motywem przewodnim imprezy są postaci rysunkowych Sowy i Chomika, których od dłuższego czasu można spotkać w Blue City - bohaterowie pojawiają się na plakatach i ekranach przypominając o wydarzeniach czy niedzielach handlowych. Tym razem będą zapraszać dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw. 

W strefie Chomika stawiamy na aktywną rozrywkę. Przez dwa dni dzieci będą mogły skorzystać z darmowego parku linowego. Trasy i przeszkody zostały przygotowane na różnym poziomie trudności, więc z wyzwania ucieszą się i maluchy i starsze dzieci. By zapewnić dzieciom maksymalne bezpieczeństwo, trasy zostały rozplanowane na niewielkiej wysokości. Park linowy to nie tylko świetna zabawa, ale też trening koordynacji ruchowej, pokonywania własnych lęków i współpracy z innymi dziećmi.

Kolejną atrakcją będzie młyńskie koło - konstrukcja do zabawy przypominająca swoim mechanizmem kołowrotek Chomika. W naszym swoich sił mogą spróbować i rodzice i dzieci. 

Strefa Sowy poświęcona jest nauce i technice. Pod okiem ekspertów kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, będzie można eksperymentować z robieniem własnego “kawioru” z produktów takich jak marchewka czy mandarynki. W pełni nadające się do spożycia kuleczki wyglądem i fakturą do złudzenia przypominają prawdziwy kawior. Jak to w ogóle możliwe dowiedzieć będzie się można podczas Dni Dziecka. Do tego w strefie Sowy czekać będzie wielka strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION. Konstruując z nich budowle, można można poczuć się jak inżynier albo architekt. Z prostego powodu - to, co je wyróżnia,  to fakt, że w tworzeniu jest tu bardzo mało ograniczeń technicznych, co wzmaga kreatywność i sprawia, że nie tylko dzieci wciągają się w zabawę na długie godziny. 

Obok stref Sowy i Chomika wszystkie osoby, które wydadzą tego dnia co najmniej 50 złotych w Blue City, będą mogły odebrać gwarantowane drobne upominki. Do tego dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 przewidziano co godzinę kilkadziesiąt atrakcyjnych nagród - w tym między innymi zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki. 

Wszystkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od godziny 10:00 do godziny 20:00 zarówno w piątek 31 maja jak i w sobotę 1 czerwca. Dodatkowo w południe 1 czerwca dołączy do nas Aria Martelle - TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób. 

Aria jest jedną z głównych twarzy kanału Waksy na YouTubie, gdzie wraz ze znajomymi publikują komediowe scenki, których akcja kręci się wokół sytuacji szkolnych. Pierwsze szlify w social mediach zdobywała jednak, opowiadając o życiu z perspektywy osoby z polsko-amerykańskimi korzeniami, która pół życia mieszkała za granicą, a także prezentując swoje umiejętności wokalne. 

Aria Martelle zostanie z nami aż do godziny 18:00 - będzie można z nią porozmawiać w ramach sesji Q&A, przybić piątkę czy zrobić pamiątkowe zdjęcie, ale też wziąć udział w TikTokowych wyzwaniach, które poprowadzi. Dla zwycięzców przewidziano nagrody. 

To pierwszy raz, gdy Blue City zorganizuje  autorski event z okazji Dnia Dziecka. To forma prezentu dla lokalnej społeczności i klientów centrum, które obchodzi w tym roku 20-lecie działalności

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.