Komunikaty PR

Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni

2024-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które będą czekały na dzieci w dniach 31.05 - 01.06  w Blue City. 

Motywem przewodnim imprezy są postaci rysunkowych Sowy i Chomika, których od dłuższego czasu można spotkać w Blue City - bohaterowie pojawiają się na plakatach i ekranach przypominając o wydarzeniach czy niedzielach handlowych. Tym razem będą zapraszać dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw. 

W strefie Chomika stawiamy na aktywną rozrywkę. Przez dwa dni dzieci będą mogły skorzystać z darmowego parku linowego. Trasy i przeszkody zostały przygotowane na różnym poziomie trudności, więc z wyzwania ucieszą się i maluchy i starsze dzieci. By zapewnić dzieciom maksymalne bezpieczeństwo, trasy zostały rozplanowane na niewielkiej wysokości. Park linowy to nie tylko świetna zabawa, ale też trening koordynacji ruchowej, pokonywania własnych lęków i współpracy z innymi dziećmi.

Kolejną atrakcją będzie młyńskie koło - konstrukcja do zabawy przypominająca swoim mechanizmem kołowrotek Chomika. W naszym swoich sił mogą spróbować i rodzice i dzieci. 

Strefa Sowy poświęcona jest nauce i technice. Pod okiem ekspertów kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, będzie można eksperymentować z robieniem własnego “kawioru” z produktów takich jak marchewka czy mandarynki. W pełni nadające się do spożycia kuleczki wyglądem i fakturą do złudzenia przypominają prawdziwy kawior. Jak to w ogóle możliwe dowiedzieć będzie się można podczas Dni Dziecka. Do tego w strefie Sowy czekać będzie wielka strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION. Konstruując z nich budowle, można można poczuć się jak inżynier albo architekt. Z prostego powodu - to, co je wyróżnia,  to fakt, że w tworzeniu jest tu bardzo mało ograniczeń technicznych, co wzmaga kreatywność i sprawia, że nie tylko dzieci wciągają się w zabawę na długie godziny. 

Obok stref Sowy i Chomika wszystkie osoby, które wydadzą tego dnia co najmniej 50 złotych w Blue City, będą mogły odebrać gwarantowane drobne upominki. Do tego dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 przewidziano co godzinę kilkadziesiąt atrakcyjnych nagród - w tym między innymi zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki. 

Wszystkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od godziny 10:00 do godziny 20:00 zarówno w piątek 31 maja jak i w sobotę 1 czerwca. Dodatkowo w południe 1 czerwca dołączy do nas Aria Martelle - TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób. 

Aria jest jedną z głównych twarzy kanału Waksy na YouTubie, gdzie wraz ze znajomymi publikują komediowe scenki, których akcja kręci się wokół sytuacji szkolnych. Pierwsze szlify w social mediach zdobywała jednak, opowiadając o życiu z perspektywy osoby z polsko-amerykańskimi korzeniami, która pół życia mieszkała za granicą, a także prezentując swoje umiejętności wokalne. 

Aria Martelle zostanie z nami aż do godziny 18:00 - będzie można z nią porozmawiać w ramach sesji Q&A, przybić piątkę czy zrobić pamiątkowe zdjęcie, ale też wziąć udział w TikTokowych wyzwaniach, które poprowadzi. Dla zwycięzców przewidziano nagrody. 

To pierwszy raz, gdy Blue City zorganizuje  autorski event z okazji Dnia Dziecka. To forma prezentu dla lokalnej społeczności i klientów centrum, które obchodzi w tym roku 20-lecie działalności

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC Biuro prasowe
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom
Konsument Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop
2024-06-03 | 16:30

Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop

Waterdrop wprowadza limitowaną edycję nowej szklanej butelki Rainbow w kolorach tęczy. Butelka wykonana jest z wytrzymałego i bezwonnego szkła borokrzemowego, a dołączona do niej szczelna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.