G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023
G-SHOCK będąca jedną z najpopularniejszych marek zegarków do zadań specjalnych ogłasza współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Na śmiałków mierzących się z przeszkodami czekać będą specjalne aktywności marki. Start współpracy odbędzie się już 1 kwietnia podczas najbliższego wydarzenia we Wrocławiu.
G-SHOCK od 40 lat tworzy unikatowe zegarki, które odnajdują się w każdych warunkach, czym zaskarbiły sobie wierność klientów z całego świata. Za sprawą swojego oryginalnego, nowoczesnego designu modele G-SHOCK stały się już kultowe nie tylko w świecie zegarków, ale i w popkulturze. Ich wstrząsoodporność była udowadniana poprzez najbardziej ekstremalne testy fanów marki i nie tylko (np. ustalenie rekordu Guinnessa po tym jak zegarek przetrwał przejechanie przez 25-tonową ciężarówkę.
Dlatego nie powinien dziwić fakt, że marka została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-SHOCK x TIME TREND, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-SHOCK w sklepie internetowym Timetrend.pl. Podczas najbliższej imprezy we Wrocławiu zostanie wybrany Mudmaster imprezy - najbardziej ubłocony uczestnik - spośród wszystkich zawodników, którzy po ukończonym biegu zrobią zdjęcie w strefie G-SHOCK x TIME TREND. Nagrodą będzie G-SHOCK Mudmaster GG-B100, czyli jeden z flagowych produktów marki, który posiada kopertę specjalnie uszczelnioną i zabezpieczoną przed błotem. Ponadto, 1 kwietnia będzie możliwość kupienia w specjalnej cenie modeli Master of G oraz G-Squad, w tym wyczekiwanej przez fanów nowości G-SHOCK GBD-H2000.
- Swoją pozycję na rynku marka G-SHOCK zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki, Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-SHOCK posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja MUDMASTER. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-SHOCK pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-SHOCK sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, Brand Manager marki - Marka G-SHOCK jest dla ludzi, którzy nigdy nie poddają się w dążeniu do celu, a determinacji nie brakuje żadnemu uczestnikowi RUNMAGEDDONU.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.