Komunikaty PR

Butcher's Original – nowa linia karm w portfolio Butcher's Pet Care

2022-06-23  |  11:00

Butcher’s Pet Care, lider brytyjskiego rynku mokrych karm dla psów wprowadza do Polski nową linię produktów. Wszystkie receptury Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są bezglutenowe i zawierają między innymi naturalny psi superfood, żwacz wołowy. Wszystkie też mają proste i czytelne składy. Nowe karmy będą dostępne w sześciu różnych wariantach smakowych, dopasowanych zarówno do potrzeb psów dorosłych jak i szczeniąt.

 

Odpowiedź na oczekiwania klientów

Wprowadzenie nowej linii Butcher’s Original poprzedzone zostało badaniami jakościowymi przeprowadzonymi przez markę. Wynika z nich, że dla tzw. pet parents żywienie jest najważniejszym, priorytetowym sposobem troski o psy. Psi rodzice coraz częściej sięgają po naturalne karmy o prostym składzie, z którego jasno wynika, co trafia do misek ich podopiecznych. Ważne są również mięsność karmy oraz różnorodność dostępnych smaków.

– Nową linię dostosowaliśmy właśnie do tych oczekiwań. Skład jest przejrzysty i krótki, co dobrze widać na specjalnie zaprojektowanych etykietach naszych produktów. Dzięki temu psi rodzice sami mogą się przekonać, że wszystkie składniki w naszych karma są naturalne, brak w nich jakichkolwiek sztucznych dodatków, jak konserwanty czy aromaty – wyjaśnia Magdalena Sztylkowska, head of marketing w Butcher’s Pet Care Polska.

Jak podkreśla Magdalena Sztylkowska, receptury są tworzone pod nadzorem weterynarzy, dzięki czemu są kompletne i zaspakajają codzienne potrzeby żywieniowe zarówno dorosłych psów, jak i szczeniąt.

– Sześć różnych smaków zapewnia różnorodność przy jednoczesnej gwarancji takiej samej, bardzo wysokiej jakości, bo każda z naszych karm produkowana jest ze składników pochodzących od sprawdzonych, lokalnych dostawców – dodaje Sztylkowska.

Lider brytyjskiego rynku i jego unikalne produkty

Karmy Butcher’s są najpopularniejszymi mokrymi karmami dla psów w Wielkiej Brytanii.  Historia marki sięga lat 60 XX wieku kiedy Fred i Alice Bakerowie otworzyli sklep mięsny w niewielkim Rugby w hrabstwie Warwickshire. W 1987 ich najmłodszy syn, Graham, postanowił połączyć rodzinny biznes ze swoją miłością do psów. Tak powstała marka Butcher’s Pet Care. Wtedy też opracowano unikalną recepturę Tripe Original, której najważniejszym składnikiem jest żwacz, czyli tzw. flaczki wołowe. Produkt ten do dzisiaj, dzięki swojej unikalnej recpeturze i niezmiennie wysokiej jakości, jest jednym z najpopularniejszych w Wielkiej Brytanii,

– Żwacz to naturalny super food, zawierający wysokiej jakości białko, wapń, witaminę B12, ważne kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, które wspomagają układy odpornościowy, trawienny i kostny oraz dobrze wpływają na zdrową skórę i lśniącą sierść – wylicza Magdalena Sztylkowska.

Choć marka wciąż jest firmą rodzinną, to popularnością wyprzedza gigantów produkowanych przez międzynarodowe korporacje.

– Brytyjski rynek karm dla psów jest najbardziej rozwiniętym rynkiem w Europie i obok amerykańskiego i kanadyjskiego jest jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie. Pozycja lidera w Wielkiej Brytanii to wielki sukces i świadczy o jakości naszych produktów: psy lubią nasze karmy, a klienci nam ufają – mówi Magdalena Sztylkowska.

Ekologiczna produkcja i szeroka gama smaków

Karmy Butcher’s są wytwarzane w nowoczesnej, ekologicznej fabryce, która w dużej mierze korzysta z surowców odnawialnych, między innymi z gromadzonej wody deszczowej. Dzięki panelom fotowoltaicznym fabryka oraz biuro są energooszczędne. Aby zminimalizować ślad węglowy, firma współpracuje tylko z lokalnymi dostawcami.

– Karmy będą dostępne w sześciu wariantach smakowych – obok najpopularniejszych na polskim rynku smaków jak wołowina i kurczak, będą też dostępne opcje z indykiem czy jagnięciną, no i przede wszystkim, nasz flagowy produkt ze żwaczem wołowym z dodatkiem wołowiny lub z dodatkiem kurczaka. Wszystkie są bezglutenowe i nie zawierają zbożowych wypełniaczy – wyjaśnia Magdalena Sztylkowska.

Nowe portfolio Butcher’s wyróżnia się również różnorodnością, jeżeli chodzi o konsystencję produktu: są mięsna kawałki w sosie, w galaretce a także w formie pasztetu. Kawałki w sosie są bogate w błonnik i witaminy, których źródłem są świeże warzywa wykorzystywane do produkcji sosu. Kawałki w galarecie mają dodatki podrobów, nerek lub wątroby, dzięki czemu zawierają witaminy oraz oleje bogate w kwasy Omega-3 i Omega-6 wykazujące właściwości przeciwzapalne, wspierające psi układ odpornościowy, pracę serca, mózgu oraz stan skóry i sierści.

Dwie karmy Junior, przeznaczone specjalnie dla psów młodych, cechuje również zawartość DHA, ważnego kwasu tłuszczowego Omega-3, który wspiera on funkcje poznawcze.

Butcher’s Original pojawi się na półkach sklepowych na już w lipcu tego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.