Komunikaty PR

Butcher's Original – nowa linia karm w portfolio Butcher's Pet Care

2022-06-23  |  11:00

Butcher’s Pet Care, lider brytyjskiego rynku mokrych karm dla psów wprowadza do Polski nową linię produktów. Wszystkie receptury Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są bezglutenowe i zawierają między innymi naturalny psi superfood, żwacz wołowy. Wszystkie też mają proste i czytelne składy. Nowe karmy będą dostępne w sześciu różnych wariantach smakowych, dopasowanych zarówno do potrzeb psów dorosłych jak i szczeniąt.

 

Odpowiedź na oczekiwania klientów

Wprowadzenie nowej linii Butcher’s Original poprzedzone zostało badaniami jakościowymi przeprowadzonymi przez markę. Wynika z nich, że dla tzw. pet parents żywienie jest najważniejszym, priorytetowym sposobem troski o psy. Psi rodzice coraz częściej sięgają po naturalne karmy o prostym składzie, z którego jasno wynika, co trafia do misek ich podopiecznych. Ważne są również mięsność karmy oraz różnorodność dostępnych smaków.

– Nową linię dostosowaliśmy właśnie do tych oczekiwań. Skład jest przejrzysty i krótki, co dobrze widać na specjalnie zaprojektowanych etykietach naszych produktów. Dzięki temu psi rodzice sami mogą się przekonać, że wszystkie składniki w naszych karma są naturalne, brak w nich jakichkolwiek sztucznych dodatków, jak konserwanty czy aromaty – wyjaśnia Magdalena Sztylkowska, head of marketing w Butcher’s Pet Care Polska.

Jak podkreśla Magdalena Sztylkowska, receptury są tworzone pod nadzorem weterynarzy, dzięki czemu są kompletne i zaspakajają codzienne potrzeby żywieniowe zarówno dorosłych psów, jak i szczeniąt.

– Sześć różnych smaków zapewnia różnorodność przy jednoczesnej gwarancji takiej samej, bardzo wysokiej jakości, bo każda z naszych karm produkowana jest ze składników pochodzących od sprawdzonych, lokalnych dostawców – dodaje Sztylkowska.

Lider brytyjskiego rynku i jego unikalne produkty

Karmy Butcher’s są najpopularniejszymi mokrymi karmami dla psów w Wielkiej Brytanii.  Historia marki sięga lat 60 XX wieku kiedy Fred i Alice Bakerowie otworzyli sklep mięsny w niewielkim Rugby w hrabstwie Warwickshire. W 1987 ich najmłodszy syn, Graham, postanowił połączyć rodzinny biznes ze swoją miłością do psów. Tak powstała marka Butcher’s Pet Care. Wtedy też opracowano unikalną recepturę Tripe Original, której najważniejszym składnikiem jest żwacz, czyli tzw. flaczki wołowe. Produkt ten do dzisiaj, dzięki swojej unikalnej recpeturze i niezmiennie wysokiej jakości, jest jednym z najpopularniejszych w Wielkiej Brytanii,

– Żwacz to naturalny super food, zawierający wysokiej jakości białko, wapń, witaminę B12, ważne kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, które wspomagają układy odpornościowy, trawienny i kostny oraz dobrze wpływają na zdrową skórę i lśniącą sierść – wylicza Magdalena Sztylkowska.

Choć marka wciąż jest firmą rodzinną, to popularnością wyprzedza gigantów produkowanych przez międzynarodowe korporacje.

– Brytyjski rynek karm dla psów jest najbardziej rozwiniętym rynkiem w Europie i obok amerykańskiego i kanadyjskiego jest jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie. Pozycja lidera w Wielkiej Brytanii to wielki sukces i świadczy o jakości naszych produktów: psy lubią nasze karmy, a klienci nam ufają – mówi Magdalena Sztylkowska.

Ekologiczna produkcja i szeroka gama smaków

Karmy Butcher’s są wytwarzane w nowoczesnej, ekologicznej fabryce, która w dużej mierze korzysta z surowców odnawialnych, między innymi z gromadzonej wody deszczowej. Dzięki panelom fotowoltaicznym fabryka oraz biuro są energooszczędne. Aby zminimalizować ślad węglowy, firma współpracuje tylko z lokalnymi dostawcami.

– Karmy będą dostępne w sześciu wariantach smakowych – obok najpopularniejszych na polskim rynku smaków jak wołowina i kurczak, będą też dostępne opcje z indykiem czy jagnięciną, no i przede wszystkim, nasz flagowy produkt ze żwaczem wołowym z dodatkiem wołowiny lub z dodatkiem kurczaka. Wszystkie są bezglutenowe i nie zawierają zbożowych wypełniaczy – wyjaśnia Magdalena Sztylkowska.

Nowe portfolio Butcher’s wyróżnia się również różnorodnością, jeżeli chodzi o konsystencję produktu: są mięsna kawałki w sosie, w galaretce a także w formie pasztetu. Kawałki w sosie są bogate w błonnik i witaminy, których źródłem są świeże warzywa wykorzystywane do produkcji sosu. Kawałki w galarecie mają dodatki podrobów, nerek lub wątroby, dzięki czemu zawierają witaminy oraz oleje bogate w kwasy Omega-3 i Omega-6 wykazujące właściwości przeciwzapalne, wspierające psi układ odpornościowy, pracę serca, mózgu oraz stan skóry i sierści.

Dwie karmy Junior, przeznaczone specjalnie dla psów młodych, cechuje również zawartość DHA, ważnego kwasu tłuszczowego Omega-3, który wspiera on funkcje poznawcze.

Butcher’s Original pojawi się na półkach sklepowych na już w lipcu tego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.