Komunikaty PR

Nowoczesne rozwiązanie na każdą kieszeń - Q Stalyo

2022-03-08  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Minimalistyczna stylistyka i prostokątne kształty systemów rynnowych Q Stalyo to odpowiedź na współczesne trendy w architekturze. Uproszczenie systemu i innowacyjne rozwiązanie Qnnect nie tylko ułatwiają i przyspieszają montaż, ale też pozwalają na zmniejszenie wydatków. Galeco stworzyło nową markę, która jest rozwiązaniem przystępnym cenowo, a jednocześnie nowoczesnym i trwałym. 

 

Q Stalyo to najnowsza, ekonomiczna marka Galeco – czołowego dostawcy systemów odprowadzenia wody deszczowej. 25-letnie doświadczenie w branży i skoncentrowanie na zaspokajaniu potrzeb klienta skłoniły firmę Galeco do stworzenia odrębnej marki, która łączy w sobie wysoką jakość i estetykę z optymalizacją kosztów.

 

Im prościej, tym lepiej

Dążąc do oszczędności, maksymalnie uprościliśmy system – podkreśla Magdalena Buryło, koordynator ds. marketingu Galeco. – Składa się on zaledwie z kilkunastu elementów, które tworzą kompleksowe rozwiązanie. W jego skład wchodzą wszystkie niezbędne części, które są ze sobą kompatybilne i pozwalają w pełni zrealizować skuteczne odwodnienie dachu.

Dzięki jedynemu na rynku rozwiązaniu Qnnect wykluczono problem opadania systemu. Rezygnacja z łączników przyczyniła się do zmniejszenia liczby elementów, obniżenia kosztów systemu, a także uproszczenia i przyspieszenia procesu montażu.

 

Dwa w jednym 

W ofercie Q Stalyo znajdziemy dwa systemy: Q Stalyo PRO i Q Stalyo MIX-PRO. Łączy je forma, różni materiał. W pierwszym z nich wszystkie elementy są stalowe, drugi to niestandardowe połączenie stali i PVC.

O ile poziom rynnowy w systemie MIX-PRO jest stalowy, to już do produkcji pionów spustowych zastosowaliśmy PVC, co pozwoliło na dalsze obniżenie kosztów – wyjaśnia ekspertka Galeco. – Wykorzystanie wysokiej jakości tworzywa sztucznego i procesu koekstruzji gwarantuje trwałość oraz odporność na czynniki atmosferyczne.   

 

Nowoczesny minimalizm

Dążenie do minimalizmu ma swoje zalety nie tylko pod względem ekonomicznym. Projektując systemy nowej marki, specjaliści Galeco zadbali o to, by design odpowiadał bieżącym trendom architektonicznym. Prosty, symetryczny, oparty na prostokącie kształt świetnie prezentuje się na współcześnie wznoszonych budynkach. Sprawdza się zarówno w przypadku tradycyjnych konstrukcji z dachem okapowym, jak też w modnych ostatnio projektach tzw. nowoczesnej stodoły pozbawionej okapów.

Wprowadzenie do oferty elementów, takich jak hak ukryty i odpływ ukryty sprawia, że system rynnowy wtapia się wizualnie w bryłę budynku i jest praktycznie niewidoczny. Paleta barw została ograniczona do dwóch kolorów cieszących się obecnie największą popularnością – czerni (RAL 9005) i grafitu (RAL 7016). 

Produkty oferowane przez Galeco należą do klasy premium w kategorii systemów rynnowych – wyjaśnia Magdalena Buryło. – Zauważyliśmy jednak duże zapotrzebowanie na ekonomiczne rozwiązania, które odznaczają się nowoczesną stylistyką. Postanowiliśmy więc wykorzystać wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów, aby stworzyć nową markę, która odpowie na te oczekiwania, zapewniając jednocześnie trwałość i estetykę na odpowiednim poziomie. Okazało się, że takie połączenie jest możliwe i od początku wzbudza duże zainteresowanie inwestorów. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.