Komunikaty PR

Hisense prezentuje swoje najbardziej uznane i docenione telewizory

2021-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Hisense na konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentował również trzy tegoroczne wyjątkowe modele telewizorów: doceniony przez EISA (Expert Imaging and Sound Association) za doskonały stosunek jakości do ceny i uznany za „Najlepszy telewizor rodzinny” w swojej klasie U8GQ, jeden z najbardziej popularnych wśród klientów - A7GQ i dedykowany graczom E76GQ.

 

Domowe centrum rozrywki

U8GQ ULED 4K (dostępny w wersji 65'') to jeden z najbardziej uznanych telewizorów w swojej klasie na rynku – w 2021 roku otrzymał wyróżnienie EISA w kategorii Najlepszy telewizor rodzinny. W swojej argumentacji jury EISA stwierdziło, że zwycięski telewizor Hisense posiada – znakomity, łatwy w użyciu system VIDAA U5 smart OS co oznacza, że szeroki wybór aplikacji wideo na żądanie i rekomendacje treści są na wyciągnięcie ręki. Ponadto, został doceniony za doskonały stosunek jakości do ceny.

 

Opatentowany przez Hisense system operacyjny VIDAA to intuicyjna i spersonalizowana platforma, która umożliwia łatwy dostęp do wszystkich wbudowanych aplikacji, a także pełną kontrolę nad wbudowanymi funkcjami, takimi jak 120Hz MEMC Technology, Ultra Motion, Sports Mode, HDR 10+, Dolby Vision IQ
i IMAX Enhanced.

 

Technologia Quantum Dot Colour dostarcza ponad mld odcieni kolorów, które zapewniają widzom wyrazistość i najwyższy poziom jakości obrazu. Ponadto, Full Array Local Dimming Pro z ponad 120 niezależnie sterowanymi strefami przyciemniania, umożliwia uzyskanie niesamowitego poziomu kontrastu. Za najwyższej jakości dźwięk odpowiada technologia Dolby Atmos Sound, poszerzająca możliwości przestrzennego dźwięku wypełniając nim całe pomieszczenie.

 

Ochronę oczu podczas słonecznych dni lub w trakcie oglądania z włączonym w pomieszczeniu oświetleniem, zapewni technologia Low Blue Light eliminująca nadmiar niebieskiego, szkodliwego światła emitowanego przez ekran. Za to rozwiązanie Hisense U8GQ ULED 4K otrzymał certyfikację TÜV Rheinland.


Głębia obrazu i nowy wymiar przestrzennego dźwięku

Jeden z najpopularniejszych modeli Hisense, A7GQ UHD 4K (dostępny w wersjach: 75'', 65'', 55'', 50'') posiada certyfikowane rozwiązanie 4K HDR Immersive, które w połączeniu z technologią Quantum Dot Colour i Dolby Vision HDR, zapewnia niezwykłą wyrazistość obrazu. Podczas oglądania wybranych treści, niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, muzykę czy sport, obraz na ekranie jest ostry, żywy i realistyczny z szerszą gamą kolorów i większą głębią czerni. Dzięki zastosowaniu technologii MEMC, wyświetlany obraz jest też bardziej płynny i krystalicznie czysty.     

 

Technologie Dolby Atmos Immersive Sound i DTS Virtual:X zapewnią realistyczne i wielowymiarowe wrażenia dźwiękowe – poszczególne dźwięki rozchodzą się po pomieszczeniu, dochodząc ze wszystkich kierunków, w tym z góry i z dołu, dając wrażenie bycia uczestnikiem wydarzeń.


Dzięki trybowi Sport Mode urządzenie automatycznie wykrywa treści sportowe wyświetlane na ekranie
i dostosowuje ustawienia obrazu i dźwięku, aby uzyskać jak najlepsze wrażenia. W zależności od warunków oświetlenia panujących w pomieszczeniu, czujnik Dolby Vision IQ automatycznie dostosuje jasność dynamicznych obrazów.

 

Z myślą o graczach 

E76GQ UHD 4K (dostępny w wersjach 50'' i 55'') został stworzony z myślą o graczach – to jedna z najnowszych propozycji Hisense. Tryb Game Mode Pro, połączony z automatycznym trybem niskiej latencji (ALLM) i zmienną częstotliwością odświeżania (VRR) minimalizuje input lag i wszelkie drgania wyświetlanego obrazu. Mocne efekty HD, głębia czerni, żywe kolory i przestrzenny dźwięk zadowolą każdego gracza.   

 

Dolby Vision to zaawansowany, inspirowany technologią kinową HDR, który dynamicznie przetwarza metadane, zwiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej w porównaniu do porzednich generacji obrazu. Ponad miliard odcieni kolorów zapewni technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED.

 

Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisene VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wybranych treści i preinstalowanych aplikacji. Co ważne w przypadku graczy posiadających konta w wielu serwisach, zaawansowany system ochrony danych i prywatności gwarantuje certyfikacja TÜV Rheinland – marka Hisense otrzymała ją jako pierwszy na świecie producent telewizorów.

 

 

 

Specyfikacje techniczne:

U8GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/65u8gq/20003922

A7GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/75a7gq/20003926

E76GQ UHD 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uhd-tv/55e76gq/20004758

 

 

 

 

 

 

* * *

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Kinga Zwierzchowska

Marketing Manager

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: 606 891 731

kinga.zwierzchowska@gorenje.com

 

 

Konrad Arseniuk

Head of Sales TV Hisense Poland

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: +48 880 524 609

konrad.arseniuk@gorenje.com

 

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.