Komunikaty PR

Innowacyjne sklejki Paged na Targach Mebli i Wyposażenia Wnętrz Interzum 2023

2023-05-09  |  11:45
Biuro prasowe

Paged, jeden z pięciu największych producentów sklejki w Europie, zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania na targach Interzum 2023 w Kolonii. W dniach 9-12 maja będzie można zapoznać się z szerokim asortymentem produktowym firmy, która rozwija najnowsze technologie we własnym laboratorium Paged LabTech.

Międzynarodowe Targi Dostawców Mebli i Wyposażenia Wnętrz Interzum 2023 w Kolonii, które odbędą się od 9 do 12 maja 2023 r. to okazja, aby zapoznać się z ofertą 1,5 tys. międzynarodowych wystawców - ich nowatorskimi projektami i nowoczesnymi technologiami. Produkty firmy Paged wyróżniają się pośród nich nie tylko m.in. wysoką wytrzymałością, ale przy tym nadają się do realizacji nawet najbardziej wymagających technicznie projektów konstrukcyjnych czy aranżacyjnych. Producent dba o wysokie parametry mechaniczne sklejki, a przy tym zastosowanie jak najbardziej ekologicznych rozwiązań.

Naturalna, drewniana sklejka to wszechstronny materiał, który posiada estetyczne i funkcjonalne walory. Tak, jak drewno, z którego powstaje, jest jednym z najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska wykorzystywanych w budownictwie, produkcji przemysłowej, transporcie czy aranżacji wnętrz. Można ją stosunkowo łatwo zginać, profilować i wykorzystać jako element konstrukcyjny do projektów zewnętrznych ze względu na odporność na zmiany pogodowe.

- Sklejka nadaje się świetnie nie tylko do produkcji mebli i wykończenia wnętrz. Znajduje bardzo szerokie zastosowanie w produkcji w przemyśle transportowym, gdzie tworzy się z niej np. ściany czy podłogi zabudowy busów, autobusów, przyczep czy naczep do tirów. Dzięki wodoodporności sklejki, wykorzystywana jest też do budowy grodzi mebli na jachtach. Zastosowania sklejki są niezwykle różnorodne - tłumaczy Jarosław Wasiuk, Dyrektor Sprzedaży Eksportowej w Paged Sklejka - Podczas targów w Kolonii na naszym stoisku będzie można nie tylko zobaczyć nasze produkty w wielu innowacyjnych odsłonach, ale i porozmawiać o ich wszechstronnych zastosowaniach z naszymi ekspertami branżowymi - dodaje.

Źródłem innowacyjności i gwarantem wysokiej jakości sklejek Paged jest własne centrum badawczo-rozwojowe - Paged LabTech. W nowocześnie wyposażonym laboratorium, zlokalizowanym w Piszu, firma rozwija, testuje i wdraża nowe produkty, takie jak sklejka Paged GreenPly, która zawiera naturalny klej oparty wyłącznie na bazie biosurowców. Dzięki centrum LabTech, Paged może szybciej wprowadzać nowoczesne, przyszłościowe rozwiązania w produkcji swoich materiałów. Otwarcie nowej siedziby laboratorium, która sfinansowana została dzięki funduszom europejskim, odbędzie się już w połowie czerwca tego roku.

Na stoisku Paged na Interzum, będzie obecny także Paged Meble z ofertą kształtek sklejkowych. Są to formatki sklejki o wyprofilowanej formie, czasem bardzo skomplikowanej przestrzennie. Z uwagi na znaczną wytrzymałość przy relatywnie niskiej wadze oraz naturalny rysunek drewna kształtki są wykorzystywane m.in. przez producentów mebli szkolnych, tapicerowanych lub przemyśle transportowym szczególnie przy produkcji środków transportu publicznego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali Biuro prasowe
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.