Komunikaty PR

Future Collars startuje z nowym kursem Business Intelligence

2021-03-23  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.19 MB )

W odpowiedzi na rosnące potrzeby wykorzystania danych do rozwoju biznesu Future Collars rusza z kursem Business Intelligence. 10-tygodniowy bootcamp ma na celu kompleksowe wyposażenie uczestników w wiedzę oraz znajomość narzędzi i metodologii, które pozwolą im rozpocząć pierwszą pracę w roli analityków biznesowych (BI). To już 12 kurs umiejętności cyfrowych w portfolio Future Collars.

Analityka biznesowa (BI) i jej rola w organizacjach znacznie ewoluowały w ciągu ostatniej dekady. Business Intelligence sprawia, że możemy szybko i skutecznie analizować dostępne dane, wyciągać wnioski i przewidywać trendy, a w konsekwencji projektować rozwiązania lepiej dopasowane do potrzeb użytkowników. Wiedza BI może być wykorzystywana właściwie w każdym dziale nowoczesnej firmy i staje się niezbędna do zachowania konkurencyjności. Dzisiaj przedsiębiorstwa, które chcą utrzymać się i osiągnąć sukces, muszą jak najlepiej wykorzystywać potencjał, który daje big data. Nic więc dziwnego, że zapotrzebowanie na specjalistów BI cały czas rośnie i są oni jednymi z najlepiej opłacanych ekspertów w branży IT. Według serwisu Pracuj.pl przeciętne wynagrodzenie osoby pracującej na stanowisku Business Intelligence Developera wynosi obecnie 12 500 zł brutto.

W odpowiedzi na wyzwania i szanse, jakie stawia przed przedsiębiorcami oraz pracownikami szybki rozwój big data, Future Collars startuje z 10-tygodniowym bootcampem dla osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć pracę w przyszłościowej branży IT na stanowisku analityka biznesowego lub wykorzystywać narzędzie BI w obecnej pracy.

Staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby, które generuje transformacja cyfrowa. Obserwujemy rynek i uczymy kompetencji, na które obecnie jest największe zapotrzebowanie. Bardzo się cieszę, że startujemy z kursem Business Intelligence, który uczy, jak wykorzystywać ogromny potencjał jaki daje big data. Dzięki niemu absolwenci zyskują pożądany przez rynek, dobrze płatny zawód, a partnerzy biznesowi łatwiejszy dostęp do kadr wyposażonych w kompetencje, które pomogą podnieść konkurencyjność i efektywność ich firm oraz projektować skuteczne strategie biznesowe w oparciu o dane – mówi Beata Jarosz, prezes i współzałożycielka Future Collars.

Kurs skierowany jest do osób, które w swojej pracy mają kontakt z danymi i znają podstawy Excela. Warto jednak wspomnieć, że zakres bootcampu pozwala osobom na przebranżowienie się do przyszłościowej roli analityka biznesowego. Wiedza umożliwia wykorzystanie nowych technologii i narzędzi BI do efektywniejszego wykonywania obowiązków w pracy specjalistom pracującym w finansach, działach HR, sprzedaży, marketingu, logistyce i wielu innych.

Wiedza Business Intelligence pozwala im rozwinąć umiejętności analizy i prezentowania danych oraz prognozowania na ich podstawie nadchodzących trendów.

Chcemy jak najlepiej przygotowywać naszych absolwentów do pracy w rzeczywistym środowisku biznesowym. Właśnie dlatego nasz kurs prowadzą mentorzy-praktycy, którzy mają wieloletnie doświadczenie, zarówno w roli analityków biznesowych, jak i prowadzeniu szkoleń z tego zakresu. Dzięki temu potrafią w jasny sposób wytłumaczyć trudniejsze zagadnienia osobom, które wcześniej nie miały doświadczenia w pracy z danymi. Warto także dodać, że uczymy przede wszystkim poprzez praktykę. Przez cały czas trwania kursu realizujemy indywidualne projekty. Ten model świetnie naśladują przyszłe środowisko pracy i pozwala naszym kursantom na szybkie odnalezienie się w nowej roli oraz praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności w wykonywanym obecnie zawodzie - mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, współzałożycielka Future Collars.

W ciągu 10 tygodni kursanci poznają najważniejsze metodyki projektowe, nauczą się, jak analizować i modelować duże ilości danych z różnych źródeł, a następnie zaprezentować je w przejrzysty i przystępny sposób. Podczas bootcampu kursanci poznają również język DAX służący do wdrażania zaawansowanej logiki biznesowej do obliczeń raportowych oraz dowiedzą się, jak korzystać w swojej pracy z uczenia maszynowego czy sztucznej inteligencji. Uczestnicy kursu swoją wiedzę wykorzystają w praktyce podczas realizacji 5 case studies opartych na prawdziwych przypadkach biznesowych.

Pierwsza edycja kursu rusza już 29 marca.

Więcej informacji na stronie: https://futurecollars.com/pl/business-intelligence-kurs-online/


O Future Collars:

Future Collars uczy programowania i kompetencji cyfrowych, promując trend nauki przez całe życie (lifelong learning). Firma umożliwia każdemu szybkie i skuteczne zdobywanie umiejętności cyfrowych. Jej misją jest demokratyzacja dostępu do nauki programowania i pracy w najbardziej perspektywicznej branży. Aż 83% absolwentów Future Collars znalazło pracę w sektorze IT w ciągu 3 miesięcy od ukończenia kursu. Efektywny model nauki Future Collars opiera się na połączeniu nowoczesnych narzędzi pracy zdalnej z lekcjami na żywo prowadzonymi przez mentorów, którymi są doświadczeni praktycy i eksperci w swojej dziedzinie. Naukę ułatwiają indywidualne konsultacje, na których kursanci mogą omówić trudniejsze zagadnienia z mentorem oraz całodobowy dostęp do platformy e-learningowej i przystępnych materiałów dydaktycznych. Podczas kursów uczestnicy realizują projekty, tworzą swoje portfolio i uczą się pracy w środowisku rozproszonym. Firma prowadzi również szeroko zakrojone działania społeczne na rzecz budowania różnorodności w branży nowych technologii, m.in. jest inicjatorem kampanii Women Update, która ma na celu zachęcenie kobiet do zdobywanie nowych kompetencji i wejścia do świata IT. W 2020 roku Koźmiński Business Hub uznał Future Collars za jeden ze Startupów Pozytywnego Wpływu, a rok wcześniej European Venture Philanthropy za jeden z najciekawszych społecznych biznesów w regionie CEE.

https://futurecollars.com/pl/ | Facebook | LinkedIn

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.