Komunikaty PR

Kolejna edycja programu "Podaruj Dzieciom Słońce"

2023-05-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Już 11 maja rusza „Podaruj Dzieciom Słońce”, wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat. Każdy z nas może włączyć się w ten projekt – wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G, a firma przekaże część zysku z ich sprzedaży Fundacji.  Środki zebrane w ramach akcji zostaną przeznaczone na specjalne pokoje, z których korzystać mogą mamy przebywające w oddziałach onkologicznych podczas choroby swoich dzieci.

Eksperci nie mają wątpliwości - bliskość mamy podczas pobytu dziecka w szpitalu, gdy trafia ono w nieznane sobie środowisko, jest zestresowane i źle się czuje, ma ogromny wpływ nie tylko na samopoczucie malucha, ale może także pomagać w procesie zdrowienia. I choć stała opieka rodzica podczas hospitalizacji jest zapewniona przez prawo, warunki, w których przebywają mamy, w wielu placówkach wciąż odbiegają od komfortowych.

Tegoroczna edycja programu „Podaruj Dzieciom Słońce” skupia się właśnie na tym obszarze. P&G od wielu lat podejmuje działania na rzecz zmiany życia lokalnych społeczności na lepsze i tworzenia świata równych szans. W tym roku, łącząc siłę marek takich jak Fairy, Ariel, Lenor, Pampers czy Gillette, które zostaną kupione w sklepach Carrefour Polska, wraz z Fundacją Polsat stworzy pomieszczenia socjalne, żeby zapewnić mamom komfortowe warunki podczas opieki nad chorym dzieckiem.

– Nasze produkty służą milionom konsumentów każdego dnia, ułatwiając codzienne czynności, poprawiając jakość codziennego życia.  Jako firma staramy się uczestniczyć w rozwiązywaniu ważnych spraw dla społeczności, w których żyjemy i pracujemy. Wielokrotnie już wspieraliśmy mamy, żeby docenić ich trud wkładany w opiekę i wychowanie dzieci. W tym roku zachęcamy do wzięcia udziału w akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”, dzięki której chcemy stworzyć dla mam godne warunki w sytuacji, gdy ich opieka i wsparcie ma ogromne znaczenie – podczas hospitalizacji ich dzieci. Dzięki specjalnym pokojom, będą mogły także odpocząć i zadbać o własne potrzeby, by tym lepiej móc wspierać dzieci w procesie leczenia i powrotu do zdrowia – mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Fundacja Polsat współpracuje z firmą P&G już od ponad 20 lat, wspólnie prowadząc akcje wspierające leczenie i rehabilitację podopiecznych fundacji, rozwiązujące problemy placówek pediatrycznych, a także odpowiadające na nagłe kryzysy – takiej jak pandemia czy wojna w Ukrainie.

„Wszystkie nasze działania od 26 lat możemy realizować dzięki ludziom o dobrym sercu, bo jedynie łącząc siły – wspólnie jesteśmy w stanie naprawdę pomagać dzieciom. Bardzo nas cieszy reaktywacja akcji Podaruj Dzieciom Słońce, dzięki której w „Przylądku Nadziei” zostaną wyremontowane pomieszczenia socjalne, w których mamy spędzają czas, będąc ze swoim dzieckiem na oddziale onkologicznym nawet przez 8 miesięcy. „Przylądek Nadziei” ma już 8 lat i wymaga remontu oraz modernizacji. Jest to placówka stworzona w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu. Fundacja Polsat Klinikę wspiera od lat, środki zebrane podczas pierwszej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce w 1999 roku zostały przekazane m.in. na stworzenie i wyposażenie pierwszego w Polsce Dziecięcego Oddziału  Autologicznych Transplantacji Szpiku i Terapii Genowej właśnie w tej Klinice, która jest obecnie największym w Polsce ośrodkiem hematologii i onkologii dziecięcej” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Zarządu Fundacji Polsat

Klinika Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej jest jedną z największych w Polsce, wysokospecjalistycznych placówek, która leczy dzieci i młodzież z chorobami nowotworowymi oraz schorzeniami układu krwiotwórczego.

W Klinice, dzięki stosowaniu nowoczesnych metod terapii, wyleczalność ostrych białaczek limfoblastycznych i chłoniaków nieziarniczych wynosi ponad 80 proc., a chłoniaków ziarniczych ponad 95 proc. W 2022 roku została wykonana rekordowa liczba procedur w Oddziale Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej: 90 (trzecie miejsce w Europie po Rzymie i Londynie).

Klinika – jako pierwsza i jedyna w kraju – otrzymała certyfikat, który pozwala leczyć dzieci z ostrą białaczką limfoblastyczną za pomocą terapii genowej CAR-T. W 2022, także rekordowo, zostało przeprowadzonych 11 terapii CAR-T.

 „Podaruj Dzieciom Słońce” to także nie pierwsza wspólna akcja P&G i Carrefour Polska. Obie firmy zachęcały już Polaków do finansowania posiłków dla dzieci - podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych czy poprawy sytuacji życiowej dzieci z najuboższych rodzin. 

 - Zaangażowanie społeczne jest ważnym elementem działań Carrefour i podchodzimy do niego kompleksowo od początku naszej obecności w Polsce. Bardzo cieszymy się z reaktywacji tak rozpoznawalnej akcji, jak „Podaruj Dzieciom Słońce” oraz, że od teraz, będzie się ona kojarzyła ze sklepami naszej sieci. Wyznajemy zasadę, że razem możemy więcej, dlatego bez wahania przyjęliśmy zaproszenie do współpracy od Procter & Gamble. Jesteśmy przekonani, że dzięki hojności klientów Carrefour, którzy od lat aktywnie angażują się we wsparcie szczytnych projektów realizowanych w Polsce oraz z takim partnerem jak Fundacja Polsat, wspólnie uda nam się stworzyć na oddziałach onkologicznych komfortowe warunki dla mam opiekujących się swoimi chorymi dziećmi – mówi Barbara KowalskaDyrektorka ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju.

W akcję „Podaruj Dzieciom Słońce” mogą włączyć się konsumenci, kupując produkty P&G w sieci handlowej Carrefour Polska do końca roku.  Część dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona na stworzenie pokojów dla mam w ramach tegorocznej akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.