Komunikaty PR

Lidl Polska przedłuża współpracę w ramach Programu Karty Dużej Rodziny

2022-08-01  |  04:00

Lidl Polska podpisał umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok.

Według danych Ministerstwa, w Polsce z Karty Dużej Rodziny korzysta ponad 1,2 mln osób, a liczba aktywnych kart zbliża się do 3,8 mln. Jej beneficjentami są rodziny wielodzietne (posiadające trójkę lub więcej dzieci), dla których jedną z podstawowych trudności są finanse.

Lidl Polska jest partnerem ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny od kwietnia 2017 roku. Aby wesprzeć swoich klientów, firma po raz kolejny przedłuża współpracę w ramach Karty Dużej Rodzinytym razem do 31 lipca 2023 r. Posiadacze karty skorzystają w sklepach Lidl z rabatu 10% i dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych, tj.:

  • świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”,
  • bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”,
  • chemia domowa „W5”,
  • dania dla dzieci w słoiczkach marek: „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”,
  • kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała marki „Cien”,
  • artykuły marki „Kuchnia Lidla” (w szczególności kasza, ryż, cukier),
  • a także w lipcu i sierpniu lody marek „Gelatelli” i „Bon Gelati”.

 


Wyprawka szkolna -10%

Co więcej do akcji na stałe zostały włączone wszystkie buty i ubrania dla dzieci dostępne w sprzedaży stacjonarnej. W związku z powrotem do szkoły od 01.08.2022 r. do 11.09.2022 r. Lidl wprowadza także rabat -10% z Kartą Dużej Rodziny na artykuły szkolne i piśmiennicze takie jak: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 11.09.2022 r. Dotyczy wyłącznie oferty stacjonarnej. Co istotne, rabat w ramach Programu Karty Dużej Rodziny łączy się z innymi promocjami i zniżkami w sklepach Lidl Polska tak, aby dużym rodzinom było łatwiej.

- Wielu rodziców odczuwa dyskomfort na myśl o wakacyjnych wydatkach oraz – od razu po tym - o początku roku szkolnego i konieczności skompletowania wyprawek dla dzieci. To duże obciążenie dla domowego budżetu, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych. Z myślą o nich, przedłużamy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, dzięki czemu klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny będą mogli kontynuować dokonywanie zakupów w sklepach Lidl ze specjalną zniżką -10%. Mamy nadzieję, że ten rodzaj wsparcia, w perspektywie rosnącej inflacji, pozwoli rodzicom i dzieciom cieszyć się ostatnimi tygodniami wakacji oraz spokojnie rozpocząć nowy rok szkolny – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

 


Lidl chroni polskie rodziny przed inflacją

Jednocześnie, sieć Lidl Polska podkreśla, że chroni polskie rodziny przed inflacją. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA firmy od początku jej działania. Od momentu uruchomienia pierwszych sklepów Lidl w tym roku minęło 20 lat. Przez ten czas ani na moment firma nie porzuciła starań w zakresie dążenia do niskich cen. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT, od 1 lutego 2022 r. obniżono ceny ponad 3 000 produktów. Tylko od początku 2022 roku łącznie już ponad 2 000 produktów było tańszych dzięki kuponom w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Od stycznia tego roku Lidl wprowadził już 960 obniżek cen stałego asortymentu. Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają także prowadzone regularnie niezależne opracowania, w tym m.in. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnich raportach, opublikowanych w czerwcu oraz lipcu br., Lidl zajął pozycję lidera wśród sklepów swojego formatu oraz drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych (Raport ASM, czerwiec, lipiec 2022).

Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie: www.lidl.pl/c/karta-duzej-rodziny/s10008478

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.