Otwarcie Biedronki w Atrium Mosty
Oferta handlowa Atrium Mosty powiększyła się o sklep Biedronki, należącej do największej sieci dyskontów spożywczych w Polsce. W nowo otwartym sklepie mieszczącym się w płockiej galerii, położonej w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta, klienci mogą robić zakupy od 30 lipca. Obecność Biedronki w popularnej i wygodnej lokalizacji to duże udogodnienie w robieniu codziennych zakupów.
Sklep Biedronki ulokowany jest na parterze, na powierzchni ponad 1600 m kw. Na tak dużej przestrzeni sklepowej powstała nowoczesna i komfortowa placówka dla klientów, wyposażona w innowacyjne rozwiązania i ciekawe funkcjonalności, w tym system regałowy z podziałem na owoce, warzywa oraz świeże produkty przechowywane w niskiej temperaturze. Do dyspozycji klientów jest 6 kas samoobsługowych i 4 stanowiska tradycyjne. Z okazji otwarcia sklepu, do 6 sierpnia sieć Biedronka przygotowała dla klientów szereg atrakcyjnych promocji. Jedną z nich jest aż 30-procentowa obniżka na wybrane produkty przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki (przy zakupie dwóch sztuk). Po okazyjnej cenie będzie można zakupić m.in. paczkowany żółty ser Gouda, papier toaletowy, czekoladowy krem do smarowania, wybrane rodzaje lodów mrożonych, a także orzeźwiający napój gazowany. Ponadto klienci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej z kartą Moja Biedronka: przy zakupach na kwotę minimum 49 zł można odebrać jedną z książek kucharskich z inspirującymi przepisami: Czas na Włochy, Czas na Azję, czas na Grecję, Czas na Portugalię, Kuchnia Śródziemno-Polska.
Sklep Biedronka w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia otwarty jest dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00–22.00, natomiast w niedziele handlowe od 8.00–20.00.
– Biedronka to popularna sieć dyskontowa, chętnie i regularnie odwiedzana przez klientów w różnych częściach Polski. Mamy nadzieję, że otwarcie nowego sklepu w Atrium Mosty, oferującego klientom szybkie i wygodne zakupy, zostanie przyjęte z entuzjazmem. Dogodne położenie sklepu w bliskim sąsiedztwie osiedli, dostępność świeżych produktów każdego dnia, a także korzystne ceny i obniżki, to duże atuty Biedronki, przyciągające zarówno obecnych, jak i nowych klientów. Warto podkreślić, że to największy sklep tej sieci w okolicy, dzięki czemu klienci zyskają między innymi dostęp do większego asortymentu produktów– mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Nowo otwarty sklep jest 12. placówką sieci Biedronka dostępną na mapie Płocka. Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska S.A. To największa sieć detaliczna w Polsce, mająca (na koniec II kwartału 2022 r.) 3304 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Biedronka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.
To nie koniec zaplanowanych w okresie wakacyjnym otwarć. Wkrótce w Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie https://atrium-mosty.pl/.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.