Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_793077636,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Karolina Krzeska
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Waterdrop wprowadza limitowaną edycję nowej szklanej butelki Rainbow w kolorach tęczy. Butelka wykonana jest z wytrzymałego i bezwonnego szkła borokrzemowego, a dołączona do niej szczelna zakrętka – z metalu. Butelka jest odporna na zarysowania i odpowiednia do kontaktu nie tylko z zimnymi, lecz także gorącymi napojami, a jej pojemność to 600 ml. W zestawie znajduje się błękitny neoprenowy pokrowiec, który zarówno chroni butelkę, jak i odpowiada za dłuższe utrzymywanie temperatury napoju.
Ponieważ czerwiec jest miesiącem szczególnego wsparcia tęczowych społeczności Waterdrop przekaże 10 proc. ze sprzedaży butelki Rainbow na wsparcie dwóch organizacji LGBTQIA+: 5 proc. dla OutRight Action International i kolejne 5 proc. dla Queer Base.
Zrównoważony rozwój marki
Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 000 punktach sprzedaży na świecie. Ambasadorami oraz inwestorami marką są m.in.: Hubert Hurkacz, Andrey Rublev i Taylor Fritz. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.
![Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_939093608,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
![Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1108148521,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
![Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_815785480,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Dzień Dziecka w Blue City aż przez dwa dni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/czechy,w_274,_small.jpg)
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Firma
Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lux-med-startupy.-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.
Ochrona środowiska
Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-biznes-klimat-foto,w_133,r_png,_small.png)
Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.