PROMOTECH. Ukosowarki podbijają światowe rynki
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Aż cztery nowe ukosowarki planuje wprowadzić w tym roku do oferty białostocki PROMOTECH. To odpowiedź na wyraźny wzrost zainteresowania tego typu urządzeniami na wszystkich rynkach świata.
- Wraz z coraz większymi – również jakościowymi - wymaganiami wobec spawanych konstrukcji, rośnie znaczenie przygotowania materiałów do spawania – mówi Artur Zawadzki, prezes PROMOTECHU. - Ukosowanie staje się ważnym elementem, wpływającym na jakość spawanych konstrukcji. Presja kosztowa z kolei wpływa na wzrost oczekiwań względem wydajności procesów ukosowania. PROMOTECH dzięki swemu doświadczeniu i know how jest w stanie w szybkim tempie rozwiązywać wyzwania, stojące przed wytwórcami konstrukcji spawanych. Dostosowaliśmy nasze maszyny do zmian zachodzących w technologii i związanych z nią wymagań, co pozwala nam na rozwój sprzedaży w tym obszarze, dzięki budowie oferty opartej o rosnące potrzeby klienta.
Nowe wersje znanych urządzeń
Jednym z takich urządzeń jest ABM-29 – ukosowarka, która przygotowuje krawędź blachy do spawania tą samą technologią, co - już produkowana - ABM 14.
- Różnią je możliwości obróbkowe – podkreśla Michał Uścinowicz, kierownik działu ukosowarek Promotechu. - ABM-29 w pierwszym przejściu jest w stanie uciąć aż 21mm szerokości fazy w stali konstrukcyjnej, a maksymalnie 29mm. Urządzenie zakończyło pozytywnie testy zewnętrzne i powinno być dostępne w ofercie z końcem drugiego kwartału.
Kolejną nowością rozszerzającą ofertę ukosowarek automatycznych będą dwa prostsze rozwiązania, znanej na rynku - ABM-50: ABM-50 DD i ABM-50 DD Vario.
- Te dwie maszyny może i nie mają tylu zalet, co ABM-50 (wielofunkcyjnego panelu sterowania z wyświetlaczem, pozwalającego na monitoring pracy maszyny oraz możliwości pracy góra-dół), jednak są w stanie pracować z podobną efektywnością – dodaje kierownik działu.
ABM-50 DD jest obecnie na etapie testów zewnętrznych u klienta; ABM-50 DD Vario z kolei, rozpoczyna wyczerpujące testy w CBR PROMOTECHU, pod fachowym okiem specjalistów ds. testów i konstruktorów. Maszyny mają być dostępne w ofercie w trzecim kwartale 2024 r.
Akumulatorowa nowość
W portfolio PROMOTECHU coraz częściej pojawiają się urządzenia zasilane bezprzewodowo. Idąc za tym trendem, firma planuje wypuścić w tym roku ukosowarkę zasilaną bateryjnie – BM-6 Battery. To niewielkie, dobrze wyważone urządzenie, mogące również zaokrąglać krawędzie, jest świetnym rozwiązaniem dla osób pracujących na obiektach, gdzie dostęp do zasilania sieciowego może być utrudniony lub niemożliwy.
Akumulatorowa ukosowarka przeszła szereg testów w Polsce i za granicą, aktualnie wdrażamy ją do produkcji i będzie dostępna dla klientów w drugim kwartale 2024 r.
Dynamiczny rozwój oferty ukosowarek do blach i rur to kontynuacja, sprawdzonej już w PROMOTECHU, strategii polegającej na opracowywaniu i produkowaniu coraz większej ilości niszowych urządzeń dla branży metalowej.
- Nasz dział rozwoju i menedżerowie produktów obserwują trendy i zmiany technologiczne na rynku, by o krok wyprzedzać wyzwania, jakie pojawiają się przed naszymi klientami – podkreśla Artur Zawadzki. - Regularnie poszerzamy naszą ofertę o nowe urządzenia i akcesoria, dostosowane do potrzeb naszych klientów. Takie podejście pozwala nam na wypełnianie kolejnych nisz i systematyczne powiększanie rynku.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.