Retro styl w nowoczesnej odsłonie – nowe słuchawki nauszne Cult Fresh ‘n Rebel
Holenderski producent mobilnych urządzeń z logiem kraba powraca z kolejnym modelem bezprzewodowych słuchawek nausznych Cult Fresh ‘n Rebel. Komu ta nowość powinna najbardziej przypaść do gustu? Miłośnikom mocnych basów, którzy cenią unikalny, oldschoolowy design słuchawek niczym z lat 90. ubiegłego wieku, a przy tym szukają urządzeń w bardzo przystępnej cenie.
Do oferty słuchawek nausznych Fresh ‘n Rebel, wśród których można znaleźć m.in. Clam ANC, Clam Elite, Code ANC czy Caps 2 dołączył kolejny unikalny model - Cult. Pierwszą rzeczą, która przykuwa wzrok w tym urządzeniu jest design – odważny wygląd w oldschoolowym klimacie spodoba się nie tylko osobom pamiętającym lata 90. XX wieku. Składana, a jednocześnie bardzo solidna konstrukcja słuchawek Cult sprawdzi się w każdych warunkach – zawsze można je nosić przy sobie.
25 godzin mocnego basu
Ilu ludzi, tyle muzycznych preferencji. Warto zaznaczyć, że słuchawki nauszne Cult cechują się mocnym basem – i to właśnie miłośnikom niskich tonów, które wyznaczają rytm każdego granego utworu, są one szczególnie polecane. Urządzenie może odtwarzać dźwięk bezprzewodowo przez 25 godzin, a ładowanie za pomocą dołączonego kabla USB-C trwa tylko 3,5 godziny. Do kompletu w zestawie znajdziemy również kabel audio (3,5 mm) – przy pomocy którego w razie rozładowania słuchawek można za jego pośrednictwem dalej słuchać muzyki.
Połączenie dawnego z nowym
Z jednej strony model ten stanowi ukłon do stylu lat 90. ubiegłego stulecia, a z drugiej, jest to retro w nowoczesnym wydaniu. Smukły pałąk i miękka ekoskóra, z której wykonane są nauszniki, nie tylko nadają słuchawkom Cult unikalny wygląd, ale także zapewniają komfort użytkowania przez cały dzień. Urządzenie waży przy tym zaledwie 236 g i ma wbudowany pilot oraz mikrofon, za sprawą których wygodnie odbierzemy każde połączenie telefoniczne. Bezprzewodowe słuchawki nauszne Cult są dostępne w 6 unikalnych kolorach marki Fresh ‘n Rebel: Dusty Pink (różowy), Steel Blue (ciemnoniebieski), Ruby Red (ciemnoczerwony), Storm Grey (szary), Misty Mint (miętowy) oraz Silky Sand (złoty).
Słuchawki Cult Fresh ‘n Rebel można już kupić w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi 259,90 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.