STILL podsumował LogiMAT 2023
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z perspektywy STILL GmbH Międzynarodowe Targi Rozwiązań Intralogistycznych i Zarządzania Procesami LogiMAT 2023 było okazją, by przedstawić spójną strategię adresowania zróżnicowanych wyzwań biznesowych.
Podczas mających miejsce w Stuttgarcie targów LogiMAT 2023 firma STILL prezentowała produkty i rozwiązania odzwierciedlające motto i strategię „Making Intralogistics smart. Together.“ – „Czyniąc intralogistykę inteligentną. Razem.”. Obok innowacyjnych rozwiązań (w tym automatyzacyjnych) kojarzących się wprost z inteligentnymi magazynami na targach pokazano także wózki linii Classic. Udowodniają one, że o biznesowej inteligencji świadczyć może także dobór mniej złożonych, ale dostępnych szybciej i taniej pojazdów.
Kompletne scenariusze automatyzacyjne z EXV iGo systems, ACH i AXH w rolach głównych
Jednym z chętnie odwiedzanych i szeroko dyskutowanych przez gości targowych punktów stoiska STILL GmbH była strefa, w której zautomatyzowane w oparciu o technologię STILL iGo systems wózki podnośnikowe serii EXV realizowały zadania przeładunkowe we współpracy z autonomicznymi robotami mobilnymi STILL: ACH oraz AXH. – Jako STILL dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na łatwe we wdrożeniu, skalowalne rozwiązania automatyzacyjne — mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Przeprowadzone przez nas wśród klientów badania ankietowe wykazały, że w ciągu najbliższych trzech lat ponad połowa firm chciałaby zautomatyzować procesy, które dziś jeszcze realizuje się ręcznie. Automatyzacja jest więc strategicznym elementem przyszłości STILL – dodaje.
Innowacje na miarę potrzeb: linia Xcellence oraz linia Classic
Firma STILL dowodziła na swoim stoisku, że idea inteligentnej intralogistyki może być realizowana także poprzez odpowiednie dopasowanie rozwiązań do specyfiki procesów w przedsiębiorstwie klienta. Z myślą o zróżnicowanych potrzebach wyodrębniono dwie linie produktowe: Classic oraz Xcellence. W ramach linii Classic oferowane są podstawowe rozwiązania zoptymalizowane pod kątem dostępności (czasowej i ekonomicznej) oraz efektywnego wykonywania typowych zadań. Podczas LogiMAT można było po raz pierwszy obejrzeć na żywo reprezentujące tę linię elektryczne wózki widłowe z przeciwwagą serii STILL RCE. Jak skrótowo opisano pojazd w renomowanym niezależnym teście Logistics Inside / F+H, „STILL RCE 25 to solidny, podstawowy model do rutynowego użytkowania”. Linia Xcellence jest z kolei tworzona z myślą o przedsiębiorstwach, w których intensywność procesów transportowych uzasadnia dążenie do maksymalnej wydajności, a ważniejsze od minimalizowania początkowych kosztów inwestycji jest uzyskanie jak najniższego wskaźnika TCO. Należące do niej modele – takie jak choćby rodzina czołowych wózków elektrycznych RX – podlegają daleko idącej customizacji i w konkretnych zadaniach pozwalają uzyskać najlepszą na rynku wydajność. Są w efekcie droższe i trzeba dłużej czekać na ich skonfigurowanie, ale szybko przynoszą zwrot z inwestycji w firmach, w których występuje duża intensywność pracy oraz presja na tempo realizacji zadań transportowych.
Nominowane do nagrody IFOY 2023 przykłady modeli z linii „X”
Uczestnicy LogiMAT mogli obejrzeć na stoisku STILL także dwa przykłady modeli z linii Xcellence nominowanych w tym roku do nagrody IFOY. Po raz pierwszy zaprezentowano targowej publiczności serię wózków do kompletacji pionowej PXV. Należące do niej pojazdy wyróżniają się zasięgiem wzwyż sięgającym 14,5 m oraz systemami ergonomii i wsparcia operatora gwarantującymi wygodną i efektywną pracę. Drugim spośród finalistów IFOY 2023 oferowanych przez STILL i pokazanych w Stuttgarcie był wózek unoszący z dyszlem serii EXH 14-20 w nowej wersji. Rozwiązanie charakteryzuje się zmodernizowaną konstrukcją główki dyszla z wyświetlaczem zawierającym najważniejsze informacje. W każdym z dostępnych wariantów – czy to z ekranem dotykowym, czy dużymi przyciskami – zapewnia ona skuteczną kontrolę nad pojazdem i umożliwia sprawne przełączanie się pomiędzy różnymi funkcjami. – Obecność na targach branżowych to okazja do bezpośredniego spotkania z obecnymi i potencjalnymi klientami, skonfrontowania naszych strategicznych założeń z ich potrzebami oraz zaprezentowania im rozwiązań, z których jesteśmy szczególnie dumni – mówi Joanna Bojarojć, Dyrektorka Marketingu STILL Polska. – Dziękujemy wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko STILL na LogiMAT 2023. Mamy nadzieję, że odbyte w ich trakcie rozmowy o możliwościach usprawnień wkrótce znajdą ciąg dalszy – podsumowuje.

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.