STILL wprowadza proste do wdrożenia i serwisu wózki automatyczne
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Dynamiczny rozwój rynku rozwiązań automatyzacji magazynu wymusza na ich dostawcach zmianę podejścia do serwisu. Firma STILL opracowała zoptymalizowaną pod tym kątem kompleksową koncepcję cyklu życia urządzeń klasy AGV.
Sytuację w branży logistycznej od lat charakteryzuje duża presja na skracanie czasu realizacji zamówień i minimalizowanie kosztów operacji. Klienci szukają sposobów na ekonomiczne zwiększenie przepustowości obiektów logistycznych. Nieodmiennie na rynku brakuje przy tym kadr i wykwalifikowanych specjalistów. W efekcie systematycznie rośnie popyt na rozwiązania z zakresu automatyzacji magazynu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, renomowani dostawcy urządzeń intralogistycznych poszerzają swoje portfolio o proste do wdrożenia, uzyskujące szybki czas zwrotu z inwestycji i proste w obsłudze i serwisowaniu zautomatyzowane środki transportu wewnętrznego. Dobrym przykładem tego zjawiska jest nowe, zaprezentowane na targach LogiMAT 2024, całościowe podejście firmy STILL do prostej automatyzacji.
Prosta automatyzacja na zasadzie „Plug and Play”
Dostrzegając rynkowe zapotrzebowanie na szybko dostępne, łatwe do wdrożenia, konfiguracji i serwisowana rozwiązania automatyzacji magazynu, firma STILL poszerza swoją ofertę o linię samojezdnych urządzeń transportowych iGo easy. Jej koncepcja zakłada obniżenie progu wejścia w automatyzację dzięki zastosowaniu produkowanych seryjnie, standardowych komponentów. Analogicznie jak w przypadku ręcznie prowadzonych wózków widłowych, ich wdrożenie będzie mogło odbywać się na zasadzie „Plug and Play”. Co więcej, w zakresie obsługi posprzedażowej zastosowanie znajdą nowoczesne technologie, ułatwiające i przyspieszające kontrolę stanu technicznego pojazdów i usuwanie ewentualnych usterek.
Wspomagające serwis rozwiązania cyfrowe
Każdy zautomatyzowany pojazd transportu wewnętrznego STILL ma komputerowe odzwierciedlenie na serwerze firmy. Tzw. „cyfrowy bliźniak” służy usprawnieniu procesu diagnozy i serwisowania urządzeń. Wszystkie konieczne w razie usterki kontrole i rekonfiguracje oprogramowania mogą być przeprowadzone na „chmurowej”, zapasowej kopii wózka. Po zrealizowaniu tych zadań technikowi serwisu pozostaje jedynie udać się do klienta i fizycznie wymienić konkretną część. Taka organizacja pracy przyspiesza naprawę oraz gwarantuje standaryzację i pełną dostępność cyfrowej dokumentacji serwisowej.
Szybka obsługa serwisowa pojazdów automatycznych
Ostatnim elementem realizacji całościowej koncepcji prostych i szybkich do wdrożenia rozwiązań automatyzacji magazynowej STILL jest wyposażenie techników serwisu w kompetencje niezbędne do monitorowania ich stanu oraz ewentualnych napraw. Wraz z wprowadzaniem na rynek „seryjnej” linii iGo easy, temat ich obsługi zostanie włączony w cykl szkoleń pracowników STILL dbających o utrzymanie ruchu pojazdów firmy w zakładach klientów. Będą oni dzięki temu w stanie konfigurować, wdrażać, konserwować i reperować urządzenia klas AGV i AMR równie sprawnie, jak ma to miejsce w przypadku wózków prowadzonych ręcznie. – Klienci od lat doceniają jakość obsługi serwisowej prowadzonych ręcznie wózków widłowych STILL – mówi dr Florian Heydenreich, Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. – Dzięki koncepcji inteligentnych usług i cyfrowym bliźniakom naszych wózków automatycznych, możemy zagwarantować ten sam wysoki standard w przypadku pojazdów zautomatyzowanych – podsumowuje.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.