STILL wprowadza proste do wdrożenia i serwisu wózki automatyczne
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Dynamiczny rozwój rynku rozwiązań automatyzacji magazynu wymusza na ich dostawcach zmianę podejścia do serwisu. Firma STILL opracowała zoptymalizowaną pod tym kątem kompleksową koncepcję cyklu życia urządzeń klasy AGV.
Sytuację w branży logistycznej od lat charakteryzuje duża presja na skracanie czasu realizacji zamówień i minimalizowanie kosztów operacji. Klienci szukają sposobów na ekonomiczne zwiększenie przepustowości obiektów logistycznych. Nieodmiennie na rynku brakuje przy tym kadr i wykwalifikowanych specjalistów. W efekcie systematycznie rośnie popyt na rozwiązania z zakresu automatyzacji magazynu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, renomowani dostawcy urządzeń intralogistycznych poszerzają swoje portfolio o proste do wdrożenia, uzyskujące szybki czas zwrotu z inwestycji i proste w obsłudze i serwisowaniu zautomatyzowane środki transportu wewnętrznego. Dobrym przykładem tego zjawiska jest nowe, zaprezentowane na targach LogiMAT 2024, całościowe podejście firmy STILL do prostej automatyzacji.
Prosta automatyzacja na zasadzie „Plug and Play”
Dostrzegając rynkowe zapotrzebowanie na szybko dostępne, łatwe do wdrożenia, konfiguracji i serwisowana rozwiązania automatyzacji magazynu, firma STILL poszerza swoją ofertę o linię samojezdnych urządzeń transportowych iGo easy. Jej koncepcja zakłada obniżenie progu wejścia w automatyzację dzięki zastosowaniu produkowanych seryjnie, standardowych komponentów. Analogicznie jak w przypadku ręcznie prowadzonych wózków widłowych, ich wdrożenie będzie mogło odbywać się na zasadzie „Plug and Play”. Co więcej, w zakresie obsługi posprzedażowej zastosowanie znajdą nowoczesne technologie, ułatwiające i przyspieszające kontrolę stanu technicznego pojazdów i usuwanie ewentualnych usterek.
Wspomagające serwis rozwiązania cyfrowe
Każdy zautomatyzowany pojazd transportu wewnętrznego STILL ma komputerowe odzwierciedlenie na serwerze firmy. Tzw. „cyfrowy bliźniak” służy usprawnieniu procesu diagnozy i serwisowania urządzeń. Wszystkie konieczne w razie usterki kontrole i rekonfiguracje oprogramowania mogą być przeprowadzone na „chmurowej”, zapasowej kopii wózka. Po zrealizowaniu tych zadań technikowi serwisu pozostaje jedynie udać się do klienta i fizycznie wymienić konkretną część. Taka organizacja pracy przyspiesza naprawę oraz gwarantuje standaryzację i pełną dostępność cyfrowej dokumentacji serwisowej.
Szybka obsługa serwisowa pojazdów automatycznych
Ostatnim elementem realizacji całościowej koncepcji prostych i szybkich do wdrożenia rozwiązań automatyzacji magazynowej STILL jest wyposażenie techników serwisu w kompetencje niezbędne do monitorowania ich stanu oraz ewentualnych napraw. Wraz z wprowadzaniem na rynek „seryjnej” linii iGo easy, temat ich obsługi zostanie włączony w cykl szkoleń pracowników STILL dbających o utrzymanie ruchu pojazdów firmy w zakładach klientów. Będą oni dzięki temu w stanie konfigurować, wdrażać, konserwować i reperować urządzenia klas AGV i AMR równie sprawnie, jak ma to miejsce w przypadku wózków prowadzonych ręcznie. – Klienci od lat doceniają jakość obsługi serwisowej prowadzonych ręcznie wózków widłowych STILL – mówi dr Florian Heydenreich, Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. – Dzięki koncepcji inteligentnych usług i cyfrowym bliźniakom naszych wózków automatycznych, możemy zagwarantować ten sam wysoki standard w przypadku pojazdów zautomatyzowanych – podsumowuje.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.