Superscore – nowa aplikacja dla fanów sportu
Aplikacja, która zadebiutowała na rynku w połowie kwietnia oferuje dostęp do 250 lig piłki nożnej na całym świecie. W bazie Superscore jest ponad 2000 drużyn i 50 tysięcy zawodników. Można w niej śledzić wyniki zarówno topowych lig na całym świecie, jak i rozgrywki międzynarodowe np. UEFA - Liga Mistrzów, Liga Europy i Liga Konferencji, Copa Libertadores i Copa Sudamericana czy CONCACAF Liga Mistrzów. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.
- Tworząc Superscore kierowaliśmy się wygodą użytkowników i chęcią ułatwienia życia. Teraz fani sportu mają możliwość korzystania z potrzebnych im funkcji w jednej aplikacji. Superscore łączy w jednym miejscu wiele funkcji znanych z innych aplikacji, oprócz śledzenia wyników rozbudowaliśmy ją także o strefy wiedzy, rozrywki oraz informacje o transmisjach meczów na żywo. Wkrótce uruchomimy także quiz prowadzony w czasie rzeczywistym – wyjaśnia Adam Lamentowicz, CEO Superbet.
Superscore wykracza poza to co do tej pory znali kibice. Na szczególną uwagę zasługują newsy, dostępnych jest kilka kanałów tematycznych z wyselekcjonowanymi treściami. Są one przygotowane specjalnie na potrzeby rynków lokalnych. W przypadku rynku polskiego są to np. kanał dotyczący Ekstraklasy czy newsy związane z polskimi piłkarzami występującymi w ligach zagranicznych. W Superscore można też znaleźć szybkie treści takie jak memy czy te związane z piękniejszą stroną piłki nożnej.
Jednak będzie się tam pojawiać także wiele merytorycznych treści, bo w aplikacji publikować będą również influencerzy czy dziennikarze ze znanych portali sportowych. W aplikacji można też w specjalnej zakładce znaleźć informacje o dostępnych transmisjach ze spotkań ulubionej drużyny meczów piłki nożnej w tym m.in. hiszpańskiej La Liga, niemieckiej Bundesligi, włoskiej Serie A czy portugalskiej Primeira Liga. Niebawem w aplikacji ma się pojawić niepowtarzalny quiz z nagrodami, prowadzony w czasie rzeczywistym przez znanego prezentera.
- Superscore to naturalny krok w rozwoju Superbet. Jako lider i jedna z najszybciej rozwijających się firm bukmacherskich w Polsce i Europie pragniemy dostarczać naszym klientom najlepsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne.
Wykorzystując architekturę opartą na mikrousługach. Nasza platforma jest w pełni skalowalna i może być dostosowywana do ciągle zmieniających się wymagań. Oznacza to, że nasi użytkownicy będą mieli stały dostęp do najnowszych i dokładnych informacji, niezależnie od zmieniającego się otoczenia. Superbet dokłada wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom światowej klasy jakość, a rozwój Superscore jest świadectwem tej obietnicy – mówi Adam Lamentowicz, CEO Superbet.
Aplikacja Superscore jako pierwsza wystartuje na polskim rynku, następnie pojawi się w Belgii, Rumunii i Serbii. Za Superscore stoi Ivan Klaric, który wraz ze swoim zespołem odegrał kluczową rolę w rozwoju Grupy Superbet w ostatnich latach. Zespół pod jego kierownictwem stworzył aplikacje sportowe i gamingowe dla całej grupy.
- To dopiero początki, dlatego zapraszamy fanów sportu do podzielenia się z nami swoimi opiniami na temat Superscore. Kibice są w centrum naszej uwagi, a naszą misją jest niestrudzenie działać, aby nasz produkt zachwycał swoją ofertą, którą będziemy stale ulepszać, wprowadzając nowe dyscypliny sportu, ekscytujące treści, gry i quizy na żywo. Nie możemy się doczekać, jak aplikacja zostanie odebrana w Polsce i pierwszych opinii użytkowników – mówi Ivan Klaric.
Aplikacja Superscore jest dostępna zarówno na iOS w sklepie Apple: (https://apps.apple.com/pl/app/superscore-wyniki-na-%C5%BCywo/id1666551139?l=pl)
Oraz na urządzenia z systemem Android w sklepie Google Play: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.superscore)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.