Komunikaty PR

Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce

2024-08-12  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro prasowe Tarczyński

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/

Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich oraz w materiałach promujących wydarzenie, publikowanych przez Polski Związek Sumo. Dodatkowo, firma zapewni kibicom szeroki wybór swoich przekąsek, które dostarczą energii do aktywnego wspierania zawodników na arenie walk.

Już za kilka tygodni Krotoszyn stanie się areną walk sumo. Do miasta przyjadą zawodnicy, trenerzy i sędziowie z całego świata. Najlepsi sportowcy powalczą o tytuły mistrzów świata w 18 kategoriach wagowych indywidualnych (w tym 10 seniorskich oraz 8 juniorskich) i turniejach drużynowych kobiet i mężczyzn. Marka Tarczyński została sponsorem tego wydarzenia jako Diamentowy Przyjaciel Sumo.

- Niezmiernie cieszy fakt, że marka Tarczyński została mecenasem naszej szlachetnej sztuki walki. Następuje dynamizacja rozpoczętej wcześniej współpracy. Sumo to nie tylko dyscyplina sportu, ale życiowa droga ku doskonałości, szacunek dla drugiego człowieka, respektowanie zasad fair play na wszystkich niwach i to nas jako marki działające razem łączy. Jako człowiek sportu bardzo doceniam przedsiębiorstwa odpowiedzialne społecznie - z wizją i misją kreowania świata, takim, jakim chcemy go w przyszłości widzieć, jak najbliżej wersji idealnej - wskazuje Dariusz Rozum, Prezes Europejskiej Federacji Sumo. 

Na mocy umowy logotyp firmy pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich, materiałach promujących wydarzenie, a także na stronie internetowej Polskiego Związku Sumo, na fanpage'u związku na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ponadto, na wszystkich uczestników tego wydarzenia będzie czekać szeroki wybór przekąsek firmy Tarczyński, z flagowymi kabanosami na czele.

- Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego cieszymy się, że lista sponsorowanych przez nas dyscyplin stale się powiększa. Wspieramy nie tylko największych jak Reprezentację Polski w piłce nożnej, ale aktywnie kibicujemy też lokalnym wydarzeniom. Cieszę się, że jako firma możemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji kolejnej wyjątkowej dyscypliny w naszym kraju i z tego, że tak wyjątkowe wydarzenia odbywa się w sąsiedztwie naszej firmy. Sumo to niezwykle widowiskowa sztuka walki, pełna zwrotów akcji. Mam nadzieję, że w podczas Mistrzostw Świata w Krotoszynie będziemy mogli podziwiać piękne walki w tej szlachetnej dyscyplinie– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Sumo to kolejna dyscyplina wspierana przez Tarczyński S.A. Producent jest również Oficjalnym Sponsorem Prezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Co więcej, kilka tygodni temu marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Firma angażuje się także w lokalne wydarzenia sportowe, wspierając m.in. turnieje Tarczyński Arena Cup. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. Z każdym rokiem lista wspieranych zawodników i dyscyplin rośnie, gdyż sport jest jednym z głównym filarów strategii CSR firmy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro prasowe Tarczyński
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.