Komunikaty PR

W Glovo możesz już zapłacić BLIKIEM

2023-05-30  |  15:00

Glovo, najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja łącząca klientów i kurierów z restauracjami i sklepami, umożliwiła rozliczenia BLIKIEM – jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić zamówienie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Z okazji nowej współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać z promocji – „Zapłać BLIKIEM i zgarnij 30 zł”.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych, który w 2022 roku odnotował ponad 1,2 miliarda operacji, o wartości ponad 160 miliardów złotych. W ciągu 8 lat obecności w Polsce przyciągnął do siebie znaczną liczbę lojalnych użytkowników, którzy regularnie rozliczają się za jego pomocą. Na koniec marca br.  korzystało z niego aktywnie już około 13,5 miliona użytkowników. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – tylko w ubiegłym roku zrealizowano nim w tym kanale aż 714,2 mln transakcji.

Współpraca z BLIKIEM i wdrożenie tej formy płatności zapewni naszym użytkownikom wygodę, bezpieczeństwo oraz szybkość w realizacji zamówienia. Od niedawna oferujemy w Polsce najszerszy wybór restauracji i sklepów ze wszystkich graczy na rynku.  Teraz rozszerzamy także wybór metody płatności, aby każdy mógł czuć się komfortowo zamawiając przez Glovo  mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska.  – BLIK i Glovo to dwie platformy, które rozwijają się niezwykle szybko. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy obie firmy zyskają nowych użytkowników.

–  BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Glovo umożliwi wszystkim jej użytkownikom jeszcze szybsze i wygodniejsze rozliczanie się za zamówienia - tak jak lubią, czyli z dowolnego miejsca i w zaledwie kilka sekund  mówi Magdalena Kubisa, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Zapłacić BLIKIEM i zgarnij 30 zł

Z okazji rozpoczęcia współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Wystarczy zamówić cokolwiek z Glovo i zapłacić BLIKIEM, aby otrzymać 30 zł na kolejne zamówienie. Promocja dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie płacili za zamówienia w Glovo z wykorzystaniem tej metody płatności oraz którzy otrzymali e-maila z promocją i złożyli zamówienie w terminie od 30.05.2023 r. do 04.06.2023 r, płacąc za nie BLIKIEM.

Kontakt do mediów:

Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.