Komunikaty PR

W Glovo możesz już zapłacić BLIKIEM

2023-05-30  |  15:00

Glovo, najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja łącząca klientów i kurierów z restauracjami i sklepami, umożliwiła rozliczenia BLIKIEM – jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić zamówienie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Z okazji nowej współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać z promocji – „Zapłać BLIKIEM i zgarnij 30 zł”.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych, który w 2022 roku odnotował ponad 1,2 miliarda operacji, o wartości ponad 160 miliardów złotych. W ciągu 8 lat obecności w Polsce przyciągnął do siebie znaczną liczbę lojalnych użytkowników, którzy regularnie rozliczają się za jego pomocą. Na koniec marca br.  korzystało z niego aktywnie już około 13,5 miliona użytkowników. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – tylko w ubiegłym roku zrealizowano nim w tym kanale aż 714,2 mln transakcji.

Współpraca z BLIKIEM i wdrożenie tej formy płatności zapewni naszym użytkownikom wygodę, bezpieczeństwo oraz szybkość w realizacji zamówienia. Od niedawna oferujemy w Polsce najszerszy wybór restauracji i sklepów ze wszystkich graczy na rynku.  Teraz rozszerzamy także wybór metody płatności, aby każdy mógł czuć się komfortowo zamawiając przez Glovo  mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska.  – BLIK i Glovo to dwie platformy, które rozwijają się niezwykle szybko. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy obie firmy zyskają nowych użytkowników.

–  BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Glovo umożliwi wszystkim jej użytkownikom jeszcze szybsze i wygodniejsze rozliczanie się za zamówienia - tak jak lubią, czyli z dowolnego miejsca i w zaledwie kilka sekund  mówi Magdalena Kubisa, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Zapłacić BLIKIEM i zgarnij 30 zł

Z okazji rozpoczęcia współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Wystarczy zamówić cokolwiek z Glovo i zapłacić BLIKIEM, aby otrzymać 30 zł na kolejne zamówienie. Promocja dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie płacili za zamówienia w Glovo z wykorzystaniem tej metody płatności oraz którzy otrzymali e-maila z promocją i złożyli zamówienie w terminie od 30.05.2023 r. do 04.06.2023 r, płacąc za nie BLIKIEM.

Kontakt do mediów:

Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.