Komunikaty PR

W Glovo możesz już zapłacić BLIKIEM

2023-05-30  |  15:00

Glovo, najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja łącząca klientów i kurierów z restauracjami i sklepami, umożliwiła rozliczenia BLIKIEM – jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić zamówienie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Z okazji nowej współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać z promocji – „Zapłać BLIKIEM i zgarnij 30 zł”.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych, który w 2022 roku odnotował ponad 1,2 miliarda operacji, o wartości ponad 160 miliardów złotych. W ciągu 8 lat obecności w Polsce przyciągnął do siebie znaczną liczbę lojalnych użytkowników, którzy regularnie rozliczają się za jego pomocą. Na koniec marca br.  korzystało z niego aktywnie już około 13,5 miliona użytkowników. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – tylko w ubiegłym roku zrealizowano nim w tym kanale aż 714,2 mln transakcji.

Współpraca z BLIKIEM i wdrożenie tej formy płatności zapewni naszym użytkownikom wygodę, bezpieczeństwo oraz szybkość w realizacji zamówienia. Od niedawna oferujemy w Polsce najszerszy wybór restauracji i sklepów ze wszystkich graczy na rynku.  Teraz rozszerzamy także wybór metody płatności, aby każdy mógł czuć się komfortowo zamawiając przez Glovo  mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska.  – BLIK i Glovo to dwie platformy, które rozwijają się niezwykle szybko. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy obie firmy zyskają nowych użytkowników.

–  BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Glovo umożliwi wszystkim jej użytkownikom jeszcze szybsze i wygodniejsze rozliczanie się za zamówienia - tak jak lubią, czyli z dowolnego miejsca i w zaledwie kilka sekund  mówi Magdalena Kubisa, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Zapłacić BLIKIEM i zgarnij 30 zł

Z okazji rozpoczęcia współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Wystarczy zamówić cokolwiek z Glovo i zapłacić BLIKIEM, aby otrzymać 30 zł na kolejne zamówienie. Promocja dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie płacili za zamówienia w Glovo z wykorzystaniem tej metody płatności oraz którzy otrzymali e-maila z promocją i złożyli zamówienie w terminie od 30.05.2023 r. do 04.06.2023 r, płacąc za nie BLIKIEM.

Kontakt do mediów:

Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.