WINIARY najlepszą polską marką w rankingu Best Brands Poland 2023
Marka WINIARY zwyciężyła w tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023 w kategorii Best Polish Brand. Nagroda przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania konsumenckiego przeprowadzanego zgodnie z metodologią GfK – jednego z liderów w zakresie analityki rynku i danych.
W czwartek 18 maja br., w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się Finałowa Gala wręczenia nagród Best Brands Poland 2023. Zostały one przyznane w sześciu obszarach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology Brand oraz Best Brand For Tough Times. O wynikach decydowali w stu procentach konsumenci – aby wyłonić najsilniejsze marki, niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia przeprowadził 7,5 tysiąca wywiadów na grupie reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania i region. W kategorii Best Polish Brand zwyciężyła marka WINIARY. Nagrodę odebrał dyrektor wykonawczy marki WINIARY – Marcin Popławski.
- Działamy na polskim rynku już od ponad 80 lat. Nasze produkty są symbolem rodzinnej atmosfery i domowej kuchni. Skupiamy się na pomaganiu Polakom w gotowaniu, zachęcając do łączenia tradycyjnych smaków z nowym, bardziej współczesnym podejściem. Obecnie rynek dynamicznie się zmienia, zmieniają się również nasi konsumenci oraz ich potrzeby, którym chcemy stale wychodzić naprzeciw, dalej rozwijając markę WINIARY. Rozszerzamy portfolio, inspirujemy, rozwijamy bazę przepisów, edukujemy, dostarczamy porad oraz narzędzi do planowania zakupów i posiłków i wiele innych. Kilka ostatnich lat poświęciliśmy np. na mocne rozbudowanie naszej strony www.winiary.pl, która ma być pomocą w każdym obszarze dotyczącym kulinariów. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez Polaków, za co bardzo dziękujemy – mówi Szymon Ulkowski, Kierownik ds. e-Business i Komunikacji marki WINIARY.
Best Brands Poland 2023 to już druga edycja rankingu przeprowadzona w Polsce. W badaniu konsumenci oceniają siłę marek, uwzględniając dwa wymiary – finansowy oraz emocjonalny. Na pierwszy z nich – Share of Wallet – składają się takie czynniki, jak udział w rynku, lojalność nabywców wobec marki i premia cenowa. Wymiar emocjonalny – Share of Soul – to świadomość marki, jej potencjał cross-sellingowy, doświadczenie z marką i stopień przywiązania. W tegorocznym plebiscycie, który przeprowadzono od początku lutego do końca marca br., wzięło udział 400 marek z 50 różnych kategorii. Marka WINIARY oprócz zdobytej nagrody, była również nominowana w kategorii Best Brand Overall.
Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.