Komunikaty PR

Wygraj Kitchen Aid, czyli konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim"

2023-06-01  |  10:15
Biuro prasowe

Już 1 czerwca br. rusza konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim i wygrywaj!”, w którym nagrodą główną jest mikser planetarny Kitchen Aid oraz wiele oryginalnych nagród! WSP SPOŁEM chce zaciekawić swoich konsumentów odkrywaniem nowych możliwości wykorzystania kultowego produktu Majonezu Kieleckiego.

Jest on świetny nie tylko jako dodatek do potraw, mięs, sałatek, warzyw czy jajek, ale też wyjątkowo praktyczny jako baza do kanapek. Dzięki swojej lekkości oraz praktyczności, ma wiele zastosowań -  jak zaznaczają sami klienci: „majonezem dobrze się smaruje, zawsze jest gotowy do użycia, wybornie smakuje, jest bogaty w wartości odżywcze, z nim wszystko smakuje lepiej, to zastrzyk energii, a także… nie pozwala wpaść w rutynę”.

A jak wziąć udział w konkursie, by wygrać?

Mechanizm akcji, czyli posmaruj kanapkę i zrób zdjęcie

Zadanie konkursowe polega na zakupieniu wybranego produktu WSP SPOŁEM (tj. Majonezu Kieleckiego 170 ml, Majonezu Kieleckiego 310 ml, Majonezu Kieleckiego 410 ml, Majonezu Kieleckiego 450 ml, Majonezu Kieleckiego 500 ml, Majonezu Kieleckiego 700 ml, Majonezu Kieleckiego lekkiego 310 g, Majonezu Kieleckiego Omega-3 310 g, Majonezu Kieleckiego Roślinnego 310 g oraz Majonezu Kieleckiego z oliwkami 170g), a następnie zrobieniu kreatywnego zdjęcia pokazującego przygotowanie kanapki. Na wspomnianym zdjęciu musi znaleźć się wizerunek któregoś z w/w produktów, a sam majonez – jak sama nazwa konkursu wskazuje – powinien zostać wykorzystany jako „smarowidło”.

Fotografię należy opublikować w komentarzu pod postem konkursowym, opatrzyć ją tytułem nawiązującym do smarowania. Oprócz nagrody głównej, czyli nowoczesnego miksera planetarnego KitchenAid o wartości ponad 5000 zł, uczestnicy mają szansę zdobyć nagrody dodatkowe, takie jak kosze piknikowe, deski do krojenia, a także kultowe gadżety Majonezu Kieleckiego (np. skarpetki z logo oraz łyżeczki deserowe). W konkursie można wziąć udział wielokrotnie, publikując nieograniczoną ilość zdjęć – ważne, by zachować paragon zakupu produktów biorących udział w konkursie.

Szczegóły konkursu znajdują się tutaj: 
https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/wygraj-kitchenaid-czyli-konkurs-posmaruj-kanapke-kieleckim/

Konkurs posmarowane trwa od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.