Newsy

Bank of China nie zamierza zwiększać zatrudnienia

2012-06-13  |  06:25
Mówi:Wenbo Hou
Funkcja:Dyrektor Generalny
Firma:Oddział Bank of China w Polsce
  • MP4

    WERSJA Z NACZYTANYM TŁUMACZENIEM

    Na specjalne życzenie możemy udostępnić wersję anglojęzyczną.

    Oddział Bank of China działa w Warszawie od tygodnia. To pierwszy i na razie jedyny oddział, przy pomocy którego bank chce funkcjonować na polskim rynku i wspierać polskie i chińskie przedsiębiorstwa. – Jeśli interes będzie szedł dobrze, rozważymy rozbudowę sieci i zatrudnienie kolejnych pracowników – zapowiada Wenbo Hou, dyrektor generalny oddziału Bank of China w Polsce.

    Tym samym szef warszawskiej placówki chińskiego banku nie wyklucza w przyszłości ekspansji w innych miastach.

     – W tym momencie nie planujemy otwierania kolejnych placówek. Jednak w przyszłości, jeśli będziemy czuli potrzebę rozwijania sieci, na pewno to rozważymy – mówi Wenbo Hou, dyrektor generalny Bank of China w Polsce.

    Co za tym idzie, na razie nie będzie zmian w zatrudnieniu. Rekrutacja pracowników do warszawskiego oddziału zakończyła się już jakiś czas temu.

      W oddziale pracuje razem 11 osób, z czego 8 zatrudnionych osób to Polacy. Oczywiście, wraz z rozwojem sieci w dalekiej przyszłości będziemy potrzebowali nowych pracowników – dodaje Wenbo Hou.

    Jak podkreśla dyrektor generalny banku, na starcie zainteresowaniem klientów cieszy się głównie oferta dla firm. I zapowiada, że na takiej działalności bank zamierza się skupić.

    Nastawiamy się zarówno na duże koncerny, jak i na małe i średnie przedsiębiorstwa. Jednym i drugim będziemy starali się zapewnić najlepszą ofertę. Nie ukrywam, że lepiej byłoby dla nas obsługiwać chińskie firmy, ponieważ im jesteśmy w stanie zapewnić lepszą obsługę i więcej produktów – podkreśla Wenbo Hou. – Myślę, że naszą zaletą jest to, że w ofercie posiadamy oryginalne produkty i mamy duże zaplecze chińskie. To na początek powinno wystarczyć, by przyciągnąć nowych klientów.

    Również klientów detalicznych. Jak zapowiada dyrektor banku, oferta detaliczna będzie jedną z gałęzi działalności w Polsce. Dziś Bank of China oferuje m.in. prowadzenie rachunków, depozyty i rozliczenia w juanach. W przyszłości możliwe jest również wprowadzenie do oferty kredytów hipotecznych.

    Więcej na temat
    Bankowość i finanse Oddział Bank of China w Warszawie - zdjęcia do montażu Wszystkie newsy
    2012-06-13 | 06:25

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Ochrona środowiska

    Transport

    Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

    Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.