Newsy

Provident zwiększa kwoty udzielanych pożyczek i wydłuża okresy ich spłaty

2013-06-12  |  06:40
Mówi:Roman Jamiołkowski
Funkcja:rzecznik
Firma:Provident
  • MP4
  • Provident zwiększa kwoty i okres udzielania pożyczek dla klientów, którzy mają pozytywną historię kredytową w tej firmie. Dla nowych klientów limit pożyczki zwiększono do 7 tys. zł. Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek. Provident chce w ten sposób uzupełniać ofertę banków i odróżnić się od firm oferujących tzw. chwilówki, czyli pożyczki udzielane na okres do 30 dni.

     – Kierujemy nową ofertę zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Nowi klienci będą mogli pożyczyć aż 7 tysięcy złotych. Natomiast klienci, z którymi mamy dobrą współpracę będą mogli sięgnąć aż po 10 tys. złotych pożyczki w naszej firmie – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Roman Jamiołkowski, rzecznik Providenta.

    Pożyczka w wysokości do 10 tys. na 90 tygodni jest dostępna dla obecnych klientów, którzy mają pozytywną historię współpracy kredytowej z firmą i którzy są traktowani jako sprawdzeni i wiarygodni pożyczkobiorcy. W przypadku pożyczki udzielanej na 60 tygodni zwiększono maksymalna kwotę pożyczki z 7 na do 8 tysięcy złotych. 

    Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek.

     – Mamy ponad 16-letnie doświadczenie na rynku i potrafimy dzisiaj pracować z naszymi klientami. Zwiększamy te limity świadomie. Będziemy udzielali tych pożyczek klientom, którzy, jak uważamy, będą w stanie je prawidłowo obsługiwać. Klient zgadzając się na odsetki i podpisując z nami umowę nie płaci wyższej kwoty niż ta, na którą się zgodzi, nawet w przypadku opóźnień w płatnościach czy niezapłaceniu kolejnej raty. Przychodzący do niego przedstawiciel, który odbiera te raty, odbierze dokładnie tę kwotę, o której rozmawialiśmy. Nie chcemy wpędzać naszych klientów w pętlę zadłużenia  – stwierdza Roman Jamiołkowski.

    Jak podkreśla, elementem strategii jest również elastyczne podejście do pożyczkobiorców i spłacanych przez nich kwot. Dotyczy to m.in. możliwości indywidualnego określenia cotygodniowych rat.

     – W przypadku jakiegoś problemu z cotygodniową obsługą raty, kontakt z przedstawicielem następuje w kolejnym tygodniu i zawsze warto rozmawiać. Podchodzimy do tego elastycznie, rozmawiamy z naszymi klientami – podkreśla rzecznik Providenta. – Co więcej, nasi przedstawiciele w znakomitej większości wynagradzani są od prawidłowo spłacanych rat. Jeżeli więc te raty są spłacane nieprawidłowo, oni po prostu nie otrzymują pełnego wynagrodzenia.

    W pierwszym kwartale tego roku Provident obsługiwał ponad 829 tys. klientów, notując 11 proc. wzrost.
     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Rady Podatkowej

    Targi Bezpieczeństwa

    Transport

    Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

    Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.