Mówi: | Roman Jamiołkowski |
Funkcja: | rzecznik |
Firma: | Provident |
Provident zwiększa kwoty udzielanych pożyczek i wydłuża okresy ich spłaty
Provident zwiększa kwoty i okres udzielania pożyczek dla klientów, którzy mają pozytywną historię kredytową w tej firmie. Dla nowych klientów limit pożyczki zwiększono do 7 tys. zł. Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek. Provident chce w ten sposób uzupełniać ofertę banków i odróżnić się od firm oferujących tzw. chwilówki, czyli pożyczki udzielane na okres do 30 dni.
– Kierujemy nową ofertę zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Nowi klienci będą mogli pożyczyć aż 7 tysięcy złotych. Natomiast klienci, z którymi mamy dobrą współpracę będą mogli sięgnąć aż po 10 tys. złotych pożyczki w naszej firmie – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Roman Jamiołkowski, rzecznik Providenta.
Pożyczka w wysokości do 10 tys. na 90 tygodni jest dostępna dla obecnych klientów, którzy mają pozytywną historię współpracy kredytowej z firmą i którzy są traktowani jako sprawdzeni i wiarygodni pożyczkobiorcy. W przypadku pożyczki udzielanej na 60 tygodni zwiększono maksymalna kwotę pożyczki z 7 na do 8 tysięcy złotych.
Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek.
– Mamy ponad 16-letnie doświadczenie na rynku i potrafimy dzisiaj pracować z naszymi klientami. Zwiększamy te limity świadomie. Będziemy udzielali tych pożyczek klientom, którzy, jak uważamy, będą w stanie je prawidłowo obsługiwać. Klient zgadzając się na odsetki i podpisując z nami umowę nie płaci wyższej kwoty niż ta, na którą się zgodzi, nawet w przypadku opóźnień w płatnościach czy niezapłaceniu kolejnej raty. Przychodzący do niego przedstawiciel, który odbiera te raty, odbierze dokładnie tę kwotę, o której rozmawialiśmy. Nie chcemy wpędzać naszych klientów w pętlę zadłużenia – stwierdza Roman Jamiołkowski.
Jak podkreśla, elementem strategii jest również elastyczne podejście do pożyczkobiorców i spłacanych przez nich kwot. Dotyczy to m.in. możliwości indywidualnego określenia cotygodniowych rat.
– W przypadku jakiegoś problemu z cotygodniową obsługą raty, kontakt z przedstawicielem następuje w kolejnym tygodniu i zawsze warto rozmawiać. Podchodzimy do tego elastycznie, rozmawiamy z naszymi klientami – podkreśla rzecznik Providenta. – Co więcej, nasi przedstawiciele w znakomitej większości wynagradzani są od prawidłowo spłacanych rat. Jeżeli więc te raty są spłacane nieprawidłowo, oni po prostu nie otrzymują pełnego wynagrodzenia.
W pierwszym kwartale tego roku Provident obsługiwał ponad 829 tys. klientów, notując 11 proc. wzrost.
Czytaj także
- 2025-05-23: Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
- 2025-03-11: Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł
- 2024-12-18: Rekordowa pożyczka z KPO dla Tauronu. 11 mld zł trafi na modernizację i rozbudowę sieci dystrybucji
- 2024-09-11: Pierwsze pożyczki na zieloną transformację trafiają do miast. Do końca roku zostanie podpisanych 200 umów
- 2024-09-12: Do BGK trafiło już 240 wniosków na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Samorządy mogą zyskać 40 mld zł w formie preferencyjnych pożyczek na inwestycje
- 2022-11-16: Polacy szykują się na drogie święta. Na organizację Bożego Narodzenia wydadzą o ponad 300 zł więcej niż rok temu
- 2022-06-23: Pandemia zmieniła nie tylko modele pracy, ale i biura. Coraz więcej firm decyduje się je zmodernizować [DEPESZA]
- 2022-06-22: Na tegoroczne wakacje Polacy planują wydać średnio 2,7 tys. zł. To o ponad 600 zł mniej niż przed pandemią
- 2022-04-12: Na warszawskiej Białołęce powstał Dom Matki dla kobiet w trudnej sytuacji. Na początku schronienie znajdą w nim uciekające przed wojną w Ukrainie mamy z dziećmi
- 2022-01-14: Polacy masowo ograniczają planowanie większych wydatków na ten rok. Tylko 37 proc. uwzględnia je w swoim budżecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.