Newsy

Alior Bank zyskuje 1,5 tys. nowych klientów dziennie

2012-03-14  |  06:30
Mówi:Wojciech Sobieraj
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Alior Bank
  • MP4

    Działający od ponad 3 lat na polskim rynku bank ma już ponad milion klientów. I codziennie zyskuje kolejne 1,5 tys. - Klienci nam przyrastają najszybciej w Polsce - zapewnia Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.

    Przedstawiciele banku spodziewają się, że do końca 2012 roku liczba klientów przekroczy 1,5 mln.

     - Codziennie przybywa nam ok. 1500 klientów. Rok skończyliśmy prawie z milionem, teraz dochodzimy do 1 miliona 100 tys. klientów. W ciągu 3 lat to nie jest źle - ocenia Wojciech Sobieraj.

    Pod względem liczby depozytów i kredytów bank jest już w pierwszej dziesiątce działających w Polsce banków. 

     - To są wartości powyżej 11-12 mld zł - mówi prezes Alior Banku.

    I dodaje, że oferta kierowana jest również do przedsiębiorców. Na początku 2012 roku ponad 86 tys. klientów to byli klienci biznesowi, głównie małe i średnie firmy.

     - Co miesiąc przybywa nam 10 tys. firm. Oferujemy im szereg różnych usług internetowych, czy to dobre warunki Alior Trader, czy Autodealing. Mamy dużą dobrą ofertę praktycznie dla wszystkich na rynku, z wyjątkiem największych firm - tam jeszcze jesteśmy za „krótcy” - przyznaje Wojciech Sobieraj.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Ochrona środowiska

    Transport

    Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

    Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.