Newsy

Liberty zmienia nazwę i rozszerza działalność

2014-10-07  |  06:45

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. W trakcie siedmiu latach działalności w Polsce firma nie tylko rozszerzyła działalność, lecz także zmieniła sposób działania. Dziś poza call center firmę reprezentuje sieć 8 tys. agentów w całej Polsce. Nowa nazwa to efekt tych zmian.

– Jest to przede wszystkim odzwierciadlenie tego, że w segmencie klientów indywidualnych nie oferujemy już wyłącznie ubezpieczeń komunikacyjnych, lecz także ubezpieczenia majątkowe, czyli ubezpieczenia mieszkań oraz turystyczne, a w segment ubezpieczeń dla firm rozszerzyliśmy o produkt dla małych i średnich firm – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Dla klientów oznacza to większą dostępność naszych produktów, nie tylko przez internet i telefon, lecz także u doradców w całej Polsce – mówi Marcin Warszewski.

Zmiana nazwy nie oznacza żadnych zmian formalnych dla dotychczasowych klientów. Firma nadal działa w Polsce tak, jak działała, w związku z czym ci, którzy już korzystają z jej usług, nie muszą nic robić.

Liberty Ubezpieczenia przygotowało ponadto nowy produkt dla małych i średnich przedsiębiorców. W Polsce działa około miliona takich firm. Tylko połowa z nich ma polisę inną niż ubezpieczenie samochodu.

 Nasz nowy produkt zapewnia bardzo kompleksową ochronę zarówno od takich zdarzeń losowych, jak pożar, powódź, jak i na przykład od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wobec swoich klientów czy kontrahentów – podkreśla dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy ubezpieczają mienie do 10 mln złotych, jeżeli chodzi o jedną lokalizację i do 20 mln zł, jeżeli chodzi o wiele lokalizacji.

–  Przygotowaliśmy oferty dla wielu branż, ale kluczowa jest dla nas branża budowlana, szeroko rozumiany handel i usługi oraz sport i zdrowie, przez co rozumiemy salony kosmetyczne, salony fitness i salony fryzjerskie – dodał  Marcin Warszewski.

Rynek ubezpieczeń dla firm małych i średnich nie jest z pełni zagospodarowany przez polskich ubezpieczycieli. Między innymi z tego względu Liberty Ubezpieczenia liczy tu na duży sukces.

– Chcemy, żeby dla nas ten produkt był motorem wzrostu. Tak jak do tej pory rozwijaliśmy się w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych, tak teraz chcemy rozwijać się również w obszarze produktów dla małych i średnich firm – zapowiada Marcin Warszewski dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.