Newsy

Liberty zmienia nazwę i rozszerza działalność

2014-10-07  |  06:45

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. W trakcie siedmiu latach działalności w Polsce firma nie tylko rozszerzyła działalność, lecz także zmieniła sposób działania. Dziś poza call center firmę reprezentuje sieć 8 tys. agentów w całej Polsce. Nowa nazwa to efekt tych zmian.

– Jest to przede wszystkim odzwierciadlenie tego, że w segmencie klientów indywidualnych nie oferujemy już wyłącznie ubezpieczeń komunikacyjnych, lecz także ubezpieczenia majątkowe, czyli ubezpieczenia mieszkań oraz turystyczne, a w segment ubezpieczeń dla firm rozszerzyliśmy o produkt dla małych i średnich firm – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Dla klientów oznacza to większą dostępność naszych produktów, nie tylko przez internet i telefon, lecz także u doradców w całej Polsce – mówi Marcin Warszewski.

Zmiana nazwy nie oznacza żadnych zmian formalnych dla dotychczasowych klientów. Firma nadal działa w Polsce tak, jak działała, w związku z czym ci, którzy już korzystają z jej usług, nie muszą nic robić.

Liberty Ubezpieczenia przygotowało ponadto nowy produkt dla małych i średnich przedsiębiorców. W Polsce działa około miliona takich firm. Tylko połowa z nich ma polisę inną niż ubezpieczenie samochodu.

 Nasz nowy produkt zapewnia bardzo kompleksową ochronę zarówno od takich zdarzeń losowych, jak pożar, powódź, jak i na przykład od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wobec swoich klientów czy kontrahentów – podkreśla dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy ubezpieczają mienie do 10 mln złotych, jeżeli chodzi o jedną lokalizację i do 20 mln zł, jeżeli chodzi o wiele lokalizacji.

–  Przygotowaliśmy oferty dla wielu branż, ale kluczowa jest dla nas branża budowlana, szeroko rozumiany handel i usługi oraz sport i zdrowie, przez co rozumiemy salony kosmetyczne, salony fitness i salony fryzjerskie – dodał  Marcin Warszewski.

Rynek ubezpieczeń dla firm małych i średnich nie jest z pełni zagospodarowany przez polskich ubezpieczycieli. Między innymi z tego względu Liberty Ubezpieczenia liczy tu na duży sukces.

– Chcemy, żeby dla nas ten produkt był motorem wzrostu. Tak jak do tej pory rozwijaliśmy się w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych, tak teraz chcemy rozwijać się również w obszarze produktów dla małych i średnich firm – zapowiada Marcin Warszewski dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.