Newsy

Liberty zmienia nazwę i rozszerza działalność

2014-10-07  |  06:45

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. W trakcie siedmiu latach działalności w Polsce firma nie tylko rozszerzyła działalność, lecz także zmieniła sposób działania. Dziś poza call center firmę reprezentuje sieć 8 tys. agentów w całej Polsce. Nowa nazwa to efekt tych zmian.

– Jest to przede wszystkim odzwierciadlenie tego, że w segmencie klientów indywidualnych nie oferujemy już wyłącznie ubezpieczeń komunikacyjnych, lecz także ubezpieczenia majątkowe, czyli ubezpieczenia mieszkań oraz turystyczne, a w segment ubezpieczeń dla firm rozszerzyliśmy o produkt dla małych i średnich firm – tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Dla klientów oznacza to większą dostępność naszych produktów, nie tylko przez internet i telefon, lecz także u doradców w całej Polsce – mówi Marcin Warszewski.

Zmiana nazwy nie oznacza żadnych zmian formalnych dla dotychczasowych klientów. Firma nadal działa w Polsce tak, jak działała, w związku z czym ci, którzy już korzystają z jej usług, nie muszą nic robić.

Liberty Ubezpieczenia przygotowało ponadto nowy produkt dla małych i średnich przedsiębiorców. W Polsce działa około miliona takich firm. Tylko połowa z nich ma polisę inną niż ubezpieczenie samochodu.

 Nasz nowy produkt zapewnia bardzo kompleksową ochronę zarówno od takich zdarzeń losowych, jak pożar, powódź, jak i na przykład od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wobec swoich klientów czy kontrahentów – podkreśla dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

Propozycja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy ubezpieczają mienie do 10 mln złotych, jeżeli chodzi o jedną lokalizację i do 20 mln zł, jeżeli chodzi o wiele lokalizacji.

–  Przygotowaliśmy oferty dla wielu branż, ale kluczowa jest dla nas branża budowlana, szeroko rozumiany handel i usługi oraz sport i zdrowie, przez co rozumiemy salony kosmetyczne, salony fitness i salony fryzjerskie – dodał  Marcin Warszewski.

Rynek ubezpieczeń dla firm małych i średnich nie jest z pełni zagospodarowany przez polskich ubezpieczycieli. Między innymi z tego względu Liberty Ubezpieczenia liczy tu na duży sukces.

– Chcemy, żeby dla nas ten produkt był motorem wzrostu. Tak jak do tej pory rozwijaliśmy się w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych, tak teraz chcemy rozwijać się również w obszarze produktów dla małych i średnich firm – zapowiada Marcin Warszewski dyrektor generalny Liberty Ubezpieczenia.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.