Newsy

Pekao SA: będą nowe placówki w niektórych regionach kraju

2012-03-28  |  06:35
Mówi:Dariusz Choryło
Funkcja:Dyrektor Wykonawczy
Firma:Bank Pekao SA
  • MP4

    Pekao SA stawia na rozwój sieci dystrybucji. W planach na ten rok znalazły się m.in. nowe oddziały, choć przedstawiciele banku na razie nie chcą zdradzać ich lokalizacji. Zapowiadają za to specjalną ofertę dla klientów na Euro 2012.

    Pekao SA jest jednym ze sponsorów i oficjalnym bankiem mistrzostw Europy w piłce nożnej.

     - Również z tego powodu warto zostać klientem banku Pekao SA - przekonuje Dariusz Choryło, dyrektor wykonawczy banku.

    Jednak zdobywanie nowych klientów nie będzie opierać się  tylko na tym wydarzeniu.

     - Chcemy w tym roku zdecydowanie zwiększyć naszą bazę klientów. Ona wzrosła w 2011 roku i chcemy, żeby było to również kontynuowane w 2012 roku. Chcemy wykorzystać nowe produkty, ale też oprzeć się na naszych bardzo dobrych relacjach z klientami korporacyjnymi. Chcielibyśmy zaoferować ich pracownikom dobre oferty - zapewnia Dariusz Choryło.

    Klientów będzie przybywać również dzięki współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w sprawie specjalnych kont dla emerytów i rencistów.

    Wraz ze wzrostem liczby klientów bank zamierza otwierać nowe oddziały.

     - Planujemy rozwój sieci dystrybucji selektywny, w wybranych regionach, gdzie po pierwsze widzimy atrakcyjność danego regionu, a po drugie widzimy, że nasza obecność jest zbyt mała, niereprezentatywna do naszego potencjału. Częściowo będą to placówki, a częściowo to będą inne sposoby dotarcia do klienta - podkreśla dyrektor wykonawczy Pekao SA.

    Nie chce jednak mówić o konkretnych lokalizacjach.

     - Tego jeszcze nie zdradziliśmy, natomiast jest to kilka regionów w bardziej atrakcyjnych częściach kraju - dodaje Dariusz Choryło.

    Czytaj także

    Transmisje online

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Newseria Na Europejskim Kongresie Gospodarczym

    Energetyka

    Powstał pierwszy samowystarczalny energetycznie dom do indywidualnej konfiguracji. Ma solarny dach i fasadę

    Uniwersalny dom, który można skonfigurować tak, żeby odpowiadał indywidualnym potrzebom, a przy tym nowoczesny, naszpikowany inteligentnymi rozwiązaniami i mieszczący się w budżecie przyjętym przez inwestora – taki budynek zaprojektował architekt Daniel Cieślik i jego pracownia ANTA Architekci. Dzięki dachowi fotowoltaicznemu, fasadzie lub carportowi budynek jest w pełni samowystarczalny energetycznie, co znacznie obniża koszty jego eksploatacji. – Dachy solarne są alternatywą nie tylko dla paneli fotowoltaicznych, ale dla dachów w ogóle. Takie zintegrowane rozwiązanie to jest po prostu kolejny krok w ewolucji fotowoltaiki – mówi Lech Kaniuk, współzałożyciel i prezes współpracującej przy projekcie firmy SunRoof.

    Konsument

    Ponad połowa Polaków spodziewa się droższej Wielkanocy niż rok temu. Deklarowane wydatki są ok. 10 proc. wyższe [DEPESZA]

    W tym roku na Święta Wielkanocne Polacy zamierzają wydać średnio 600 zł – wynika z Barometru Providenta. To o 64 zł więcej niż rok temu. Zakładany przez nas wzrost wydatków i tak jest niższy niż inflacja produktów żywnościowych, która w lutym br. przekroczyła 20 proc. Niektóre produkty, bez których nie wyobrażamy sobie Wielkiej Nocy, są nawet o 30 proc. droższe.

    Współpraca

    Obsługa konferencji prasowych

    Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

    Finanse

    Popularność prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych ciągle rośnie. Mimo że inflacja przełożyła się również na wzrost cen takich polis

    Prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym jest objęty już średnio co 10. Polak i co 4. aktywna zawodowa osoba. Prawie 11-proc. wzrost liczby takich polis na przestrzeni ostatniego roku pokazuje, że ich popularność ciągle rośnie, choć – w związku z galopującą inflacją – rosną również ich ceny. – W 2022 roku koszty prywatnych pakietów medycznych wzrosły średnio o 20–30 proc., w tym roku spodziewamy się kolejnych podwyżek rzędu nawet 40 proc. – mówi Marcin Rybarczyk z Compensy. Zgodnie z obecnym trendem firmy akceptują podwyżki nie szukając oszczędności w ograniczaniu swoim pracownikom zakresu ubezpieczenia. Co ciekawe, część pracodawców zastanawia się wręcz nad rozszerzeniem obowiązującego w ich firmie programu prywatnej opieki medycznej.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.