Mówi: | Dariusz Choryło |
Funkcja: | Dyrektor Wykonawczy |
Firma: | Bank Pekao SA |
Pekao SA: będą nowe placówki w niektórych regionach kraju
Pekao SA stawia na rozwój sieci dystrybucji. W planach na ten rok znalazły się m.in. nowe oddziały, choć przedstawiciele banku na razie nie chcą zdradzać ich lokalizacji. Zapowiadają za to specjalną ofertę dla klientów na Euro 2012.
Pekao SA jest jednym ze sponsorów i oficjalnym bankiem mistrzostw Europy w piłce nożnej.
- Również z tego powodu warto zostać klientem banku Pekao SA - przekonuje Dariusz Choryło, dyrektor wykonawczy banku.
Jednak zdobywanie nowych klientów nie będzie opierać się tylko na tym wydarzeniu.
- Chcemy w tym roku zdecydowanie zwiększyć naszą bazę klientów. Ona wzrosła w 2011 roku i chcemy, żeby było to również kontynuowane w 2012 roku. Chcemy wykorzystać nowe produkty, ale też oprzeć się na naszych bardzo dobrych relacjach z klientami korporacyjnymi. Chcielibyśmy zaoferować ich pracownikom dobre oferty - zapewnia Dariusz Choryło.
Klientów będzie przybywać również dzięki współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w sprawie specjalnych kont dla emerytów i rencistów.
Wraz ze wzrostem liczby klientów bank zamierza otwierać nowe oddziały.
- Planujemy rozwój sieci dystrybucji selektywny, w wybranych regionach, gdzie po pierwsze widzimy atrakcyjność danego regionu, a po drugie widzimy, że nasza obecność jest zbyt mała, niereprezentatywna do naszego potencjału. Częściowo będą to placówki, a częściowo to będą inne sposoby dotarcia do klienta - podkreśla dyrektor wykonawczy Pekao SA.
Nie chce jednak mówić o konkretnych lokalizacjach.
- Tego jeszcze nie zdradziliśmy, natomiast jest to kilka regionów w bardziej atrakcyjnych częściach kraju - dodaje Dariusz Choryło.
Czytaj także
- 2022-05-09: Turcja walczy o turystów. Rosjanom gwarantuje specjalne połączenia lotnicze, a Polacy mogą podróżować bez paszportów
- 2022-03-24: Do warszawskich przedszkoli i szkół jest już zapisanych ok. 12 tys. dzieci z Ukrainy. Placówki borykają się z barierą językową, brakiem nauczycieli i pieniędzy
- 2022-01-13: Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej. Narzędzia do analizy zachowań będą coraz istotniejsze w e-handlu
- 2020-09-03: Miesięczne dane z gospodarki wskazują na poprawę jej kondycji w III kwartale. W centrum uwagi rządu powinien się znaleźć rynek pracy
- 2020-09-22: Wydatki państwowych spółek kluczowe dla wychodzenia z recesji. Pomogą napędzić inwestycje sektora prywatnego
- 2020-08-17: Zyski banków mniejsze o połowę. Kryzys napędzi cyfryzację sektora
- 2020-06-01: Restauracje we Wrocławiu po otwarciu, w czasie pandemii - maj 2020 [przebitki]
- 2020-03-09: Sztuczna inteligencja walczy z cyberatakami w bankowości. Stworzenie cyfrowego DNA klienta pozwoli rozróżnić go od hakerów
- 2020-02-11: Sztuczna inteligencja pomoże interpretować wyniki badań. Opracowane przez Polaków rozwiązanie znacznie przyspieszy pracę szpitalnych oddziałów ratunkowych
- 2020-02-13: Długoterminowy wynajem samochodów zdobywa coraz większą popularność. Przybywa rozwiązań dla klientów indywidualnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów
Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika
Prawo
Dzieci z Ukrainy są łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. W ewakuowaniu ich do bezpiecznych miejsc pomagają amerykańskie fundacje

Wojna w Ukrainie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia 7,5 mln dzieci. Według oficjalnych danych z początku maja od początku eskalacji konfliktu zginęło ich ponad 230, a kilkaset zostało rannych, ale UNICEF podkreśla, że w rzeczywistości te liczby mogą być dużo wyższe. W tej chwili tylko w samej Ukrainie 3 mln dzieci potrzebuje pilnej pomocy humanitarnej. Szacuje się też, że ok. 60 proc. z nich musiało opuścić swoje domy, a chaos związany z przemieszczaniem się ludności na dużą skalę wykorzystują handlarze ludźmi. – Wkraczają do sierocińców, korzystając na chaosie i braku nadzoru. Kiedy uda im się zdobyć paszporty dla tych dzieci, tracimy je na zawsze – mówi James Zumwalt z grupy Aerial Recovery.
Konsument
TikTok ogłasza współpracę z partnerami pozarządowymi. Chce promować różnorodność i bezpieczeństwo cyfrowe twórców

Użytkownicy platform cyfrowych są coraz bardziej świadomi i coraz większą wagę przywiązuje się w nich do budowania kultury różnorodności i inkluzywności. Chodzi o różnego typu inicjatywy, które z jednej strony będą właściwie i szeroko eksponować grupy społeczne dotychczas słabo reprezentowane, z drugiej – o zwalczanie mowy nienawiści i edukowanie. – Takie działania to od lat priorytet TikToka – podkreślają przedstawiciele serwisu, którego liczba użytkowników dynamicznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Platforma tylko w IV kwartale ubiegłego roku usunęła ponad 85 mln filmów z obraźliwymi treściami, w tym 90 proc., zanim jeszcze ktokolwiek zdążył je wyświetlić.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.