News powiązane z oferta

2016-09-07 | 06:55
Bankowość
Nowy bank na polskim rynku. Nest Bank chce mieć 350 oddziałów, również w mniejszych miastach News powiązane z oferta

Nowy bank na polskim rynku. Nest Bank chce mieć 350 oddziałów, również w mniejszych miastach

Od listopada Bank SMART i BIZ Bank zostaną zastąpione przez markę Nest Bank. Nowy podmiot będzie mieć pełną ofertę dla klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorstw. W tej chwili działa 90 placówek, z czego 40 w ramach franczyzy. Docelowo ma być ich 350, także w mniejszych miastach. – Chcemy być bankiem, gdzie wszystko będzie się kręcić wokół rodziny – mówi wiceprezes nowego banku.
więcej
2016-05-10 | 06:50
Bankowość
Innowacje kluczowe dla rozwoju branży ubezpieczeniowej. Koniecznością jest dokładniejsza ocena ryzyka ubezpieczeniowego

Innowacje kluczowe dla rozwoju branży ubezpieczeniowej. Koniecznością jest dokładniejsza ocena ryzyka ubezpieczeniowego

Rynkowy sukces firm ubezpieczeniowych uzależniony jest od innowacji – wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez KPMG wśród ubezpieczycieli. Dotyczą one zarówno dystrybucji ubezpieczeń, która rozwija się w różnych kanałach, budowania oferty dla klientów i ułatwiania im procesu zakupowego, jak i procesów wewnątrz firm. Jednym z poważnych wyzwań, którym sprostać mają innowacyjne narzędzia, jest dokładniejsze szacowanie ryzyka ubezpieczeniowego. Dzięki temu oferta ubezpieczycieli może być lepiej dopasowana i korzystniejsza dla klientów.
więcej
2016-02-18 | 06:40
Bankowość
Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Uzyskanie kredytu bankowego ma być prostsze i szybsze. Big data zmieni bankowość

Przyszłością bankowości są indywidualne oferty dopasowane do potrzeb i możliwości konkretnych klientów. Większość instytucji finansowych zamierza w kolejnych latach położyć na to nacisk. Za kilka lat sektor ma masowo korzystać z technologii big data, która pozwala przetwarzać ogromne zasoby informacji, również te dostępne w sieci. Dzięki temu oferty mają być bardziej atrakcyjne dla klientów, a korzystanie z usług bankowych – łatwiejsze i szybsze.
więcej
2015-12-08 | 06:35
Konsument
Ekogroszek najpopularniejszym paliwem do ogrzewania. Wybiera większość osób zaopatrujących się w opał

Ekogroszek najpopularniejszym paliwem do ogrzewania. Wybiera większość osób zaopatrujących się w opał

83 proc. Polaków kupujących opał nie zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat zmieniać wybieranego paliwa – wynika z danych Oferteo.pl. Najpopularniejszym wśród nich produktem jest ekogroszek, który wybiera 54 proc. ankietowanych. O wyborze dostawcy opału najczęściej decyduje cena.
więcej
2015-12-01 | 07:50
Turystyka
Biuro podróży 360° opanowało jedną trzecią rynku zimowych wyjazdów w Alpy Francuskie. Firma dzięki dotychczasowej strategii działania nie korzystała z zewnętrznego finansowania

Biuro podróży 360° opanowało jedną trzecią rynku zimowych wyjazdów w Alpy Francuskie. Firma dzięki dotychczasowej strategii działania nie korzystała z zewnętrznego finansowania

Spółka 360° specjalizuje się w organizacji wyjazdów narciarskich i snowboardowych w Alpy (SnowShow.pl), ale w swej ofercie posiada również wyjazdy letnie do Chorwacji i Francji (Chilling.pl). Powstała dzięki wspólnemu pomysłowi czterech pasjonatów narciarstwa. Swój wzrost finansuje wyłącznie ze środków własnych. Ten model biznesowy działa skutecznie i jak deklaruje jej prezes i współzałożyciel, obroty firmy rosną w tempie kilkunastu procent rocznie lub szybszym.
więcej
2015-09-03 | 06:45
Handel
Poczta Polska walczy o klientów wśród sprzedawców internetowych. Spółka chce do 2020 r. podwoić przychody na rynku paczkowym

Poczta Polska walczy o klientów wśród sprzedawców internetowych. Spółka chce do 2020 r. podwoić przychody na rynku paczkowym

Dla sprzedających przez internet Poczta Polska uruchomiła nową ofertę, obejmującą dostarczenie przesyłki, jej opakowanie i ubezpieczenie. Ma to wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce. Zgodnie ze strategią Poczty Polskiej do 2020 roku paczki i przesyłki w ramach e-handlu mają być głównym obszarem wzrostu. Spółka zakłada 1,5 mld zł przychodów w tym obszarze i 100-proc. wzrost.
więcej
2015-07-17 | 06:55
Infrastruktura
Kryterium najniższej ceny wciąż najważniejsze w zamówieniach publicznych. Brakuje oceny całościowych kosztów i korzyści

Kryterium najniższej ceny wciąż najważniejsze w zamówieniach publicznych. Brakuje oceny całościowych kosztów i korzyści

W latach 2012-2014 tylko w 2 proc. zamówień publicznych zamawiający przy wyborze oferty nie kierował się wyłącznie najniższą ceną, a ustalał dodatkowe kryteria – wynika z raportu NIK. Choć w ostatnich miesiącach ten odsetek rośnie, to i tak cena jest dominująca. Zamawiający w ten sposób zabezpieczają się przed możliwymi odwołaniami do Krajowej Izby Odwoławczej. Eksperci podkreślają, że brakuje oceny całościowych kosztów i opłacalności zamówienia.
więcej
2015-07-02 | 06:50
Bankowość
Pożyczki za 0 zł przyciągają klientów. Rzadko okazują się jednak darmowe

Pożyczki za 0 zł przyciągają klientów. Rzadko okazują się jednak darmowe

Blisko co trzeci klient, który skorzystał z oferty chwilówek za 0 zł, czuje się oszukany – wynika z badania firmy Provident. Ankietowani przyznają, że darmowa pożyczka często okazuje się być bardzo kosztowna. Badania pokazują, że oferty za 0 zł przyciągają klientów, nawet tych, którzy nie mają pilnej potrzeby.
więcej
2015-06-03 | 06:45
Motoryzacja
Citroën zmienia strategię na polskim rynku. Od 1 czerwca niższe ceny i nowa oferta

Citroën zmienia strategię na polskim rynku. Od 1 czerwca niższe ceny i nowa oferta

1 czerwca Citroën wprowadzi nową politykę handlową. Pojawi się nowa oferta: human – simple – smart, która ma być lepiej dostosowana do zmieniających się potrzeb konsumentów, prostsza i bardziej przejrzysta. Ze 102 wersji modeli osobowych zostaną 63, a po znaczącej obniżce cenowej nowe modele Citroëna mają być jednymi z najtańszych na rynku.
więcej
2015-05-21 | 06:30
Kultura
Netia chce być alternatywą dla ZAiKS. Operator zaoferował niższe opłaty za odtwarzanie muzyki w lokalach

Netia chce być alternatywą dla ZAiKS. Operator zaoferował niższe opłaty za odtwarzanie muzyki w lokalach

Z obserwacji ZAiKS wynika, że coraz mniej firm unika opłat za odtwarzanie muzyki w lokalu. Zdarzają się jednak przedsiębiorcy, którzy z muzyki rezygnują zupełnie, bo miesięczne koszty są zbyt wysokie. Netia ma pomysł, jak je obniżyć. Chce zaoferować przedsiębiorcom tanie pakiety z muzyką, za odtwarzanie których nie trzeba dodatkowo płacić. Miesięczne oszczędności mogą sięgać nawet 1 tys. zł.
więcej
2015-05-08 | 06:35
Telekomunikacja
Telefony coraz rzadziej służą do rozmawiania. Sieci komórkowe tak modyfikują oferty, by ułatwić transmisję danych

Telefony coraz rzadziej służą do rozmawiania. Sieci komórkowe tak modyfikują oferty, by ułatwić transmisję danych

Transmisja danych na urządzeniach mobilnych będzie jedną z szybciej rosnących usług telekomunikacyjnych w tym roku – wynika z raportu firmy PMR. Podczas gdy cały rynek usług spadnie o 1,1 proc., ten segment wzrośnie dwucyfrowo. Do tego trendu na rynku zaczynają dopasowywać się sieci komórkowej, oferując nielimitowany transfer danych. To w wyborach konsumentów staje się kluczowe.
więcej
2015-04-29 | 06:35
Konsument
W Warszawie powstał pierwszy w Polsce i drugi w Europie interaktywny salon Orange. W planach 10 kolejnych w dużych polskich miastach

W Warszawie powstał pierwszy w Polsce i drugi w Europie interaktywny salon Orange. W planach 10 kolejnych w dużych polskich miastach

Orange zmienia podejście do obsługi klienta. W Warszawie otworzono pierwszy interaktywny salon, w którym klienci mogą swobodnie przetestować produkty i zapoznać się z ofertami telekomu dostosowanymi do ich potrzeb. Warszawski Smart Store to drugi taki salon w Europie. W planach na kolejne miesiące jest 10 tego typu placówek w największych miastach w Polsce.
więcej
2015-04-28 | 09:00
Motoryzacja
Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

Polski rynek używanych samochodów ma wielki potencjał. AAA Auto liczy, że będzie co roku podwajać obroty

AAA Auto, debiutujący na polskim rynku holenderski sprzedawca używanych samochodów, liczy na to, że powtórzy w Polsce sukces z Czech, Słowacji i Węgier, gdzie w zeszłym roku sprzedał 63 tys wozów. Zakłada też, że co roku jest w stanie podwajać osiągane w Polsce obroty.
więcej
2015-04-20 | 06:45
Konsument
Orange zapowiada duże zmiany. Wprowadza nową ofertę i chce poprawić kontakt z klientem

Orange zapowiada duże zmiany. Wprowadza nową ofertę i chce poprawić kontakt z klientem

W ofercie Orange pojawiły się nowe pakiety dla klientów indywidualnych i taryfy dla firm. To jeden z elementów globalnych zmian, które mają odświeżyć wizerunek koncernu. Zmieni się również obsługa klientów – serwis ma być prosty i szybki, a jakość usług wysoka. Zarówno nowe taryfy, jak i nowy sposób komunikacji mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów.
więcej
2015-02-26 | 06:45
Finanse
Na rynku pożyczek pozabankowych rośnie konkurencja. Provident chce walczyć o klientów nową ofertą

Na rynku pożyczek pozabankowych rośnie konkurencja. Provident chce walczyć o klientów nową ofertą

Polacy coraz częściej pożyczają w sektorze pozabankowym. Wraz z rozwojem rynku rośnie też na nim konkurencja. Provident Polska chce utrzymać swoją pozycję na rynku, oferując nowe produkty, m.in. pożyczki konsolidacyjne czy kredyty dla małych i średnich firm. Stawia też na sprzedaż online. Rynek już wkrótce ma uporządkować przygotowywana przez resort finansów regulacja.
więcej