Newsy

Provident zwiększa kwoty udzielanych pożyczek i wydłuża okresy ich spłaty

2013-06-12  |  06:40
Mówi:Roman Jamiołkowski
Funkcja:rzecznik
Firma:Provident
  • MP4
  • Provident zwiększa kwoty i okres udzielania pożyczek dla klientów, którzy mają pozytywną historię kredytową w tej firmie. Dla nowych klientów limit pożyczki zwiększono do 7 tys. zł. Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek. Provident chce w ten sposób uzupełniać ofertę banków i odróżnić się od firm oferujących tzw. chwilówki, czyli pożyczki udzielane na okres do 30 dni.

     – Kierujemy nową ofertę zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Nowi klienci będą mogli pożyczyć aż 7 tysięcy złotych. Natomiast klienci, z którymi mamy dobrą współpracę będą mogli sięgnąć aż po 10 tys. złotych pożyczki w naszej firmie – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Roman Jamiołkowski, rzecznik Providenta.

    Pożyczka w wysokości do 10 tys. na 90 tygodni jest dostępna dla obecnych klientów, którzy mają pozytywną historię współpracy kredytowej z firmą i którzy są traktowani jako sprawdzeni i wiarygodni pożyczkobiorcy. W przypadku pożyczki udzielanej na 60 tygodni zwiększono maksymalna kwotę pożyczki z 7 na do 8 tysięcy złotych. 

    Firma nie obawia się, że klienci będą mieli problemy ze spłatą wyższych pożyczek.

     – Mamy ponad 16-letnie doświadczenie na rynku i potrafimy dzisiaj pracować z naszymi klientami. Zwiększamy te limity świadomie. Będziemy udzielali tych pożyczek klientom, którzy, jak uważamy, będą w stanie je prawidłowo obsługiwać. Klient zgadzając się na odsetki i podpisując z nami umowę nie płaci wyższej kwoty niż ta, na którą się zgodzi, nawet w przypadku opóźnień w płatnościach czy niezapłaceniu kolejnej raty. Przychodzący do niego przedstawiciel, który odbiera te raty, odbierze dokładnie tę kwotę, o której rozmawialiśmy. Nie chcemy wpędzać naszych klientów w pętlę zadłużenia  – stwierdza Roman Jamiołkowski.

    Jak podkreśla, elementem strategii jest również elastyczne podejście do pożyczkobiorców i spłacanych przez nich kwot. Dotyczy to m.in. możliwości indywidualnego określenia cotygodniowych rat.

     – W przypadku jakiegoś problemu z cotygodniową obsługą raty, kontakt z przedstawicielem następuje w kolejnym tygodniu i zawsze warto rozmawiać. Podchodzimy do tego elastycznie, rozmawiamy z naszymi klientami – podkreśla rzecznik Providenta. – Co więcej, nasi przedstawiciele w znakomitej większości wynagradzani są od prawidłowo spłacanych rat. Jeżeli więc te raty są spłacane nieprawidłowo, oni po prostu nie otrzymują pełnego wynagrodzenia.

    W pierwszym kwartale tego roku Provident obsługiwał ponad 829 tys. klientów, notując 11 proc. wzrost.
     

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Prawo

    Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

    W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

    Handel

    Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

    19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

    Transport

    W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

    Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.