Newsy

Hyundai partnerem trzech kolejnych edycji Tour de Pologne. Sport coraz częściej wykorzystywany w budowaniu wizerunku marki

2015-07-31  |  06:35
Mówi:Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland

Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland

  • MP4
  • Na potrzeby Tour de Pologne trafi flota 53 samochodów marki Hyundai w limitowanej edycji. Będą to nie tylko auta towarzyszące kolarzom na trasie wyścigu, lecz także samochody dostawcze wiozące sprzęt i rowery. To kolejne sportowe wydarzenie, w które angażuje się Hyundai. – Sport przyciąga wiele ludzi, z którymi marka może zbudować emocjonalną więź – przekonują władze koncernu w Polsce.

    Dyscypliny sportowe to doskonała platforma do prezentacji produktów poszczególnych firm trochę z innego punktu widzenia – mówi Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland. – Sport wywołuje pozytywne emocje, adrenalinę. Kiedy pozytywne emocje kojarzą się jeszcze z produktami towarzyszącymi dyscyplinom sportowym, to więź z tymi produktami w przyszłości staje się bliższa i jeszcze bardziej doskonała.

    Hyundai Motor Poland podpisał umowę sponsorską z firmą Lang Team, organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, i został oficjalnym partnerem 72. edycji największej imprezy kolarskiej w Polsce. Koncern zapewni flotę samochodów do logistycznej obsługi trzech kolejnych edycji tego wydarzenia.

    Hyundai jest już m.in. oficjalnym partnerem motoryzacyjnym UEFA i FIFA. Team koncernu staruje również w rajdach WRC. Jak podkreśla Płonka, wybór Tour de Pologne był prosty – to prestiżowy wyścig, ceniony przez polskich kibiców. W ubiegłym roku przyciągnął na trasę przejazdu aż 2,7 mln kibiców, a relacje telewizyjne z przebiegu wyścigu śledzono w 54 państwach na całym świecie. Dodatkowym atutem są ostatnie sukcesy polskich kolarzy.

    Do organizatora Tour de Pologne trafią 53 samochody w limitowanej wersji.

    Samochody, które Hyundai przekazał na potrzeby obsługi logistycznej wyścigu, zostały w większości specjalnie zamówione i wyprodukowane na potrzeby tego wydarzenia. Dzięki takiemu przygotowaniu mamy pewność, że będą niezawodne w czasie tego wyścigu – zapewnia Płonka. – Ponadto samochody są oznakowane barwami, które identyfikują jednoznacznie nasze produkty z tym ważnym wydarzeniem sportowym.

    Hyundai zadba też o serwis samochodów. W skład przekazanej floty wchodzą zarówno samochody towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, jak i małe ciężarówki, w których przewożone będą rowery i inny sprzęt. Będą to modele i40, Tucson, H350 i Santa Fe.

    Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dla gości specjalnych i VIP-ów – mówi Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland.

    Wyjaśnia, że Hyundai jako oficjalny partner Tour de Pologne ufundował również główną nagrodę. Zwycięzca otrzyma najnowszy model SUV-a Tucson. Koncern przygotował również atrakcje dla kibiców, zarówno tych towarzyszących kolarzom, jak i tych wspierających zawodników na odległość.

    Zachęcamy do odwiedzenia miasteczek Hyundai, które znajdują się na starcie i mecie każdego etapu. Przygotowaliśmy wiele atrakcji, wiele emocjonujących gier, również dla użytkowników social mediów, do wygrania są atrakcyjne nagrody. Mamy nadzieję, że zarazimy wszystkich duchem rywalizacji 72.Tour de Pologne – podkreśla Katarzyna Kaszubkiewicz.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Prawo

    Bankowość

    Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

    W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

    Handel

    Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

    Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.