Newsy

Hyundai partnerem trzech kolejnych edycji Tour de Pologne. Sport coraz częściej wykorzystywany w budowaniu wizerunku marki

2015-07-31  |  06:35
Mówi:Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland

Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland

  • MP4
  • Na potrzeby Tour de Pologne trafi flota 53 samochodów marki Hyundai w limitowanej edycji. Będą to nie tylko auta towarzyszące kolarzom na trasie wyścigu, lecz także samochody dostawcze wiozące sprzęt i rowery. To kolejne sportowe wydarzenie, w które angażuje się Hyundai. – Sport przyciąga wiele ludzi, z którymi marka może zbudować emocjonalną więź – przekonują władze koncernu w Polsce.

    Dyscypliny sportowe to doskonała platforma do prezentacji produktów poszczególnych firm trochę z innego punktu widzenia – mówi Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland. – Sport wywołuje pozytywne emocje, adrenalinę. Kiedy pozytywne emocje kojarzą się jeszcze z produktami towarzyszącymi dyscyplinom sportowym, to więź z tymi produktami w przyszłości staje się bliższa i jeszcze bardziej doskonała.

    Hyundai Motor Poland podpisał umowę sponsorską z firmą Lang Team, organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, i został oficjalnym partnerem 72. edycji największej imprezy kolarskiej w Polsce. Koncern zapewni flotę samochodów do logistycznej obsługi trzech kolejnych edycji tego wydarzenia.

    Hyundai jest już m.in. oficjalnym partnerem motoryzacyjnym UEFA i FIFA. Team koncernu staruje również w rajdach WRC. Jak podkreśla Płonka, wybór Tour de Pologne był prosty – to prestiżowy wyścig, ceniony przez polskich kibiców. W ubiegłym roku przyciągnął na trasę przejazdu aż 2,7 mln kibiców, a relacje telewizyjne z przebiegu wyścigu śledzono w 54 państwach na całym świecie. Dodatkowym atutem są ostatnie sukcesy polskich kolarzy.

    Do organizatora Tour de Pologne trafią 53 samochody w limitowanej wersji.

    Samochody, które Hyundai przekazał na potrzeby obsługi logistycznej wyścigu, zostały w większości specjalnie zamówione i wyprodukowane na potrzeby tego wydarzenia. Dzięki takiemu przygotowaniu mamy pewność, że będą niezawodne w czasie tego wyścigu – zapewnia Płonka. – Ponadto samochody są oznakowane barwami, które identyfikują jednoznacznie nasze produkty z tym ważnym wydarzeniem sportowym.

    Hyundai zadba też o serwis samochodów. W skład przekazanej floty wchodzą zarówno samochody towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, jak i małe ciężarówki, w których przewożone będą rowery i inny sprzęt. Będą to modele i40, Tucson, H350 i Santa Fe.

    Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dla gości specjalnych i VIP-ów – mówi Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland.

    Wyjaśnia, że Hyundai jako oficjalny partner Tour de Pologne ufundował również główną nagrodę. Zwycięzca otrzyma najnowszy model SUV-a Tucson. Koncern przygotował również atrakcje dla kibiców, zarówno tych towarzyszących kolarzom, jak i tych wspierających zawodników na odległość.

    Zachęcamy do odwiedzenia miasteczek Hyundai, które znajdują się na starcie i mecie każdego etapu. Przygotowaliśmy wiele atrakcji, wiele emocjonujących gier, również dla użytkowników social mediów, do wygrania są atrakcyjne nagrody. Mamy nadzieję, że zarazimy wszystkich duchem rywalizacji 72.Tour de Pologne – podkreśla Katarzyna Kaszubkiewicz.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Rady Podatkowej

    Targi Bezpieczeństwa

    Handel

    Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

    Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

    Przemysł spożywczy

    Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

    Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

    Transport

    Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

    Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.