Newsy

Lux Med będzie leczyć polskich olimpijczyków

2014-07-14  |  06:30
Mówi:Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Anna Rulkiewicz, prezes zarządu Lux Med

  • MP4
  • PKOl podpisał umowę z Lux Medem, który będzie leczyć kadrę olimpijską i kandydatów do niej. Jak podkreśla prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego to wyzwanie nie tylko ze względu na liczbę członków reprezentacji, lecz także na procedury związane z systemem antydopingu. Opieką medyczna zostaną objęci także zawodnicy, którzy pojadą za rok do Azerbejdżanu na pierwsze igrzyska europejskie.

     Ta umowa daje ogromną szansę członkom reprezentacji olimpijskiej, sportowcom, trenerom, działaczom oraz byłym członkom reprezentacji olimpijskiej na opiekę medyczną realizowaną na terenie całego kraju – mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

    Lux Med, jako główny partner medyczny PKOl, będzie świadczył usługi nie tylko olimpijczykom, lecz także tym zawodnikom, którzy olimpijczykami dopiero zamierzają być. To oznacza bardzo szerokie grono osób związanych z Komitetem i całym ruchem olimpijskim w Polsce.

     Będziemy dostarczać opiekę medyczną tam, gdzie sportowiec będzie jej potrzebował  wyjaśnia Anna Rulkiewicz, prezes zarządu Lux Med. Będzie to zarówno profilaktyka, jak i rozwiązywanie problemów, które będą występowały. Jesteśmy głównym partnerem medycznym, więc w pierwszej kolejności sportowcy będą mogli trafiać pod nasze skrzydła.

    Duże doświadczenie w pracy ze sportowcami ma należąca do Grupy Lux Med Carolina Medical Center. A tutaj potrzebna jest często bardzo fachowa wiedza – podkreśla szef PKOl-u:

     My chcemy zabezpieczyć nie tylko zdrowie naszych sportowców, lecz także zadbać o to, by procedury medyczne nie zakłóciły systemu antydopingowego. Nie wszystkie środki mogą być stosowane. Przy zagrożeniu życia wygląda to inaczej, ale w normalnej, zachowawczej medycynie nie jest to takie proste. Jest to związane również z wypracowaniem określonych procedur, z wiedzą, jaką Lux Med musi mieć, by zabezpieczyć się w zakresie antydopingu.

    Umowa z PKOl-em to niejedyne zaangażowanie Grupy Lux Med w promocję zdrowego trybu życia. Firma prowadzi programy dla sportowców – amatorów i półprofesjonalistów, które mają m.in zabezpieczyć ich przed urazami i kontuzjami oraz tak monitorować wysiłek fizyczny, by nie stał się on zagrożeniem dla zdrowia.

     Profilaktyka i dbanie o zdrowy tryb życia było zawsze głównym mottem organizacji. W tej chwili skupiliśmy się bardzo mocno na tym, żeby wspierać Polski Komitet Olimpijski i sportowców z nim związanych  mówi Rulkiewicz.

    Lux Med to największa prywatna sieć medyczna w Polsce, mająca pod swoją opieką 1,4 mln pacjentów i posiadająca 161 placówek medycznych w całym kraju, w tym m.in. pięć szpitali działających pod markami: Lux Med, Carolina Medical Center, Endoterapia i MegaMed.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Ochrona środowiska

    Transport

    Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

    Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.