Newsy

T-Mobile Polska: na pewno nie będziemy liderem taniości

2014-02-17  |  06:35

Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.

 – Domyślam się, że konsumenci chcieliby płacić taniej. My uważamy, że ten poziom już jest bardzo niski w Polsce, i myślę, że każdy konkurent to potwierdzi – podkreśla Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska. – Na pewno nie będziemy liderem taniości, ponieważ na koniec dnia chcemy mieć marżę, którą chcemy inwestować w nasze usługi i technologie. Ale zobaczymy, co będzie się działo na rynku, jak agresywna będzie konkurencja i na pewno pola nie odpuścimy – zapewnia.

Poza inwestowaniem w technologię i podnoszeniem jakości usług, priorytetem operatora jest poprawianie jakości obsługi klienta. Kliniewski podkreśla, że od lat wartość inwestycji w ten obszar stanowi znaczący udział w kosztach firmy.

 – Nowa technologia, doskonały produkt czy doskonały serwis to dzisiaj za mało. Stąd też od lat kwestia obsługi klienta jest jednym z najważniejszych elementów w strategii naszej kadry zarządczej – tłumaczy Wojciech Kliniewski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes

Operator będzie dbał o innowacyjność. Największym celem w tym zakresie w tym roku będzie wejście T-Mobile w sektor usług bankowych. Operator wspólnie z Alior Bankiem ma zamiar świadczyć usługi bankowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Trwają prace nad szczegółami oferty.

 – Usług i innowacji będzie w tym roku cała masa, ale najważniejszą jest współpraca, którą podejmujemy z Aliorem, więc wejście do sektor usług bankowych, co będzie największą tegoroczną innowacją – mówi Wojciech Kliniewski, dyrektor sprzedaży T-Mobile Polska.

W grudniu Alior Bank zawarł z T-Mobile Polska umowę o współpracy, zgodnie z którą operator ma oferować swoim klientom produkty i usługi bankowe, takie, jak: rachunki, depozyty,  kredyty, pożyczki i limity kredytowe oraz karty płatnicze. Ma to być pierwszy w Europie tak kompleksowy projekt współpracy banku i firmy telekomunikacyjnej. Według zapowiedzi, szczegóły oferty mają być znane w I połowie roku.

Łączona oferta będzie dedykowana zarówno osobom fizycznym, jak też małym i średnim firmom (lub osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą).

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.