News powiązane z klienci indywidualni

2016-09-15 | 06:00
Transport
Dynamicznie rośnie sprzedaż krajowych przyczep i naczep. W ubiegłym miesiącu wzrosła o 1/4 News powiązane z klienci indywidualni

Dynamicznie rośnie sprzedaż krajowych przyczep i naczep. W ubiegłym miesiącu wzrosła o 1/4

Krajowy rynek przyczep i naczep rozwija się bardzo dynamicznie, w ubiegłym miesiącu w ujęciu rocznym zwiększył się o jedną czwartą. Klienci oczekują jednak coraz bardziej dostosowanych do unikalnych wymagań produktów. Według Mariusza Golca, prezesa spółki Wielton, jednej z trzech największych w Europie, na tym przede wszystkim powinna polegać innowacyjność tej branży.
więcej
2016-06-03 | 06:35
Handel
Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

Tylko 5 proc. zakupów odzieży Polacy dokonują w sklepach internetowych. W krajach rozwiniętych stanowią one 30–40 proc.

W Polsce 5 proc. zakupów odzieży ma miejsce w internecie. To mniej więcej siedmiokrotnie mniejszy udział niż w krajach wysoko rozwiniętych. Jednak branża ta ma kluczowe znaczenie dla rozwoju rynku zakupów w sieci w Polsce. Kluczowa jest sprzedaż bardziej zindywidualizowanych kolekcji oraz skrócenie czasu dostawy.
więcej
2015-08-19 | 06:40
Motoryzacja
Z wynajmu długoterminowego samochodów coraz częściej korzystają małe firmy i klienci indywidualni

Z wynajmu długoterminowego samochodów coraz częściej korzystają małe firmy i klienci indywidualni

Rynek długoterminowego wynajmu samochodów w I półroczu wzrósł o 12,4 proc. Już co piąty samochód firmowy jest wynajmowany. Klientami firm z branży coraz częściej są małe przedsiębiorstwa, które potrzebują jednego lub kilku aut. Ofertą interesują się także klienci indywidualni. I w tym kierunku – w opinii przedstawicieli branży – będzie się rozwijać rynek.
więcej
2015-08-12 | 10:00
Transport
Carefleet zwiększa flotę pojazdów i zapowiada redukcję kosztów. Coraz więcej klientów poszukuje aut elektrycznych i hybrydowych

Carefleet zwiększa flotę pojazdów i zapowiada redukcję kosztów. Coraz więcej klientów poszukuje aut elektrycznych i hybrydowych

Carefleet zarządza już przeszło 12 tys. samochodów, czyli o o przeszło 1,5 tys. większą flotą niż pod koniec III kwartału ubiegłego roku. Najwięcej jest aut marki Škoda, Peugeot oraz Ford. Coraz więcej klientów poszukuje aut elektrycznych i hybrydowych. Do końca roku liczba pojazdów ma wzrosnąć o kolejny tysiąc. W pierwszym półroczu br. obroty firmy były większe o 3,5 proc., a zysk wzrósł o 45 proc.
więcej
2015-04-23 | 08:00
Energetyka
Enea notuje kilkukrotny wzrost sprzedaży energii w pakietach z innymi usługami. Perspektywy tego segmentu są obiecujące

Enea notuje kilkukrotny wzrost sprzedaży energii w pakietach z innymi usługami. Perspektywy tego segmentu są obiecujące

Sprzedaż energii elektrycznej w połączeniu z usługami medycznymi czy finansowymi przeżywa dynamiczny rozwój, choć w ogólnych obrotach spółek energetycznych ma w dalszym ciągu niewielki udział. Poznańska Enea sukcesywnie wprowadza do swojej oferty kolejne produkty łączone – ostatnim z nich jest dostępny na rynku od połowy kwietnia pakiet medyczny.
więcej
2015-03-27 | 08:00
Telekomunikacja
Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą

Spółka easyCALL.pl rozwija sieć sprzedaży i planuje pozyskanie partnera z zagranicy. Eksport usług ma zwiększyć przychody o jedną piątą

Spółka easyCALL.pl chce rozwijać sieć sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw poza województwem mazowieckim. W związku z tym spółka rozbudowuje pakiety oferowanych usług dotyczące przede wszystkim telekonferencji oraz wirtualnej centrali. Z każdego nowego oddziału firma spodziewa się pozyskać kilkudziesięciu nowych klientów w miesiącu. easyCALL.pl poszukuje także partnerów do współpracy za granicą. Eksport usług hurtowych ma zwiększyć przychody o około jedną piątą, czyli o 3 mln zł.
więcej
2015-03-24 | 09:00
Telekomunikacja
easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia

easyCALL.pl stawia na usługę wirtualnej konferencji i zamierza integrować rynek połączeń VoIP. Zapowiada też wzrost zatrudnienia

Świadcząca usługi telekomunikacyjne na łączach internetowych (VoIP, z ang. Voice over Internet Protocol) spółka easyCALL.pl stawia na rozwój oferowanej obecnie usługi telekonferencji. Dzięki ostatnim zmianom w prawie klienci w ten sposób mogą przeprowadzać m.in. walne zgromadzenia akcjonariuszy czy obrony prac naukowych. Firma rozwijać będzie także inne kanały komunikacji, takie jak e-mail. Zamierza również zwiększać zatrudnienie i integrować rynek tego rodzaju połączeń poprzez przejęcia mniejszych podmiotów.
więcej
2014-12-15 | 06:30
Bankowość
Bank Millennium rozwija ofertę dla przedsiębiorstw. Chce zwiększać swój udział w finansowaniu polskiej gospodarki

Bank Millennium rozwija ofertę dla przedsiębiorstw. Chce zwiększać swój udział w finansowaniu polskiej gospodarki

Klasyczne kredyty korporacyjne, finansowanie w formie leasingu oraz faktoringu – to produkty dla firm, które w przyszłym roku chce rozwijać Bank Millennium. Władze banku zapowiadają, że będą starać się zwiększać swój udział w finansowaniu gospodarki. W segmencie detalicznym wyzwaniem jest oferta dla oszczędzających, szczególnie w środowisku niskich stóp procentowych.
więcej
2014-04-30 | 06:35
Motoryzacja
Przed długimi weekendami Polacy wypożyczają kabriolety, auta sportowe i większe vany. Jenak rynek wynajmu aut w Polsce wciąż daleko za zachodnimi sąsiadami

Przed długimi weekendami Polacy wypożyczają kabriolety, auta sportowe i większe vany. Jenak rynek wynajmu aut w Polsce wciąż daleko za zachodnimi sąsiadami

Coraz więcej Polaków przekonuje się do wypożyczania samochodów. Rynek – na wzór rynków zachodnich – rozwija się dynamicznie, choć przede wszystkim w dużych aglomeracjach. Zainteresowanie ofertą wypożyczalni rośnie szczególnie przed długimi weekendami czy w okresie wakacyjnym. Klienci poszukują wtedy kabrioletów i sportowych aut lub większych, rodzinnych vanów. Ale z wypożyczalni chętnie korzystają też duże korporacje i mniejsze firmy.
więcej
2014-02-17 | 06:35
Telekomunikacja
T-Mobile Polska: na pewno nie będziemy liderem taniości

T-Mobile Polska: na pewno nie będziemy liderem taniości

Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.
więcej
2013-09-11 | 06:25
Telekomunikacja
Netia sprzeda mniej usług, ale za to więcej zarobi

Netia sprzeda mniej usług, ale za to więcej zarobi

Sytuacja na rynku zmusiła Netię do zweryfikowania dotychczasowych prognoz finansowych. W najbliższym roku spodziewa się niższych niż wcześniej zakładała przychodów, ale za to wyższych zysków i przepływów pieniężnych. Jak przyznaje Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – sprzedaż usług w segmencie klientów indywidualnych rośnie wolniej niż zakładano, natomiast coraz bardziej optymistycznie kształtuje się sytuacja w segmencie klientów biznesowych Netii.
więcej