Newsy

LUX MED inwestuje w markę PROFEMED. Uruchamia placówkę w Poznaniu i planuje kolejne otwarcia

2016-03-08  |  06:50

Należąca do Grupy LUX MED marka PROFEMED uruchomiła swoją piątą przychodnię, tym razem w Poznaniu. Jej placówki mają się pojawić również w innych dużych polskich miastach. 

– Utworzyliśmy PROFEMED dla naszych klientów, którzy nie mają abonamentów. Rozpoczęliśmy od Warszawy, budujemy sieć i mamy nadzieję, że będzie się ona rozwijała – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED. – To oferta dla wszystkich tych, którzy chcą przyjść, skorzystać z porad lekarzy specjalistów, stomatologii, rehabilitacji czy zabiegów medycyny estetycznej.  

W Warszawie PROFEMED ma cztery placówki: w centrum, na Mokotowie, Pradze i na Ochocie. W styczniu uruchomione zostało pierwsze centrum medyczne poza stolicą – w Poznaniu. Choć abonamentowi klienci LUX MED mają w niej 10 proc. zniżki, pacjentem przychodni może zostać każdy, kto np. prowadzi aktywny tryb życia i oczekuje specjalistycznej opieki, nie tylko chory.

– W ofercie będą trudno dostępni specjaliści. Na przykład zaawansowana stomatologia czy medycyna estetyczna. Będziemy chcieli oferować również usługi z zakresu zdrowego trybu życia, związane także z medycyną sportową – zapowiada Anna Rulkiewicz. – Zależy nam bardzo na tym, żeby ludzie żyli w zdrowiu, długo i szczęśliwie, więc to jest holistyczne podejście. 

PROFEMED proponuje m.in. porady i spotkania z dietetykiem, psychologiem czy testy wydolnościowe pomagające dobrać odpowiednią aktywność fizyczną do stanu zdrowa i kondycji pacjenta. Chce pomagać pacjentom w utrzymywaniu dobrego wyglądu i samopoczucia, znalezieniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, radzeniu sobie ze stresem i pośpiechem – nie tylko wyleczyć z choroby, lecz także pozwolić, jak najdłużej zachować zdrowie.

Działalność PROFEMED dzieli się na cztery obszary: porady lekarzy specjalistów, sport i rehabilitacja, stomatologia oraz medycyna estetyczna.

– Oferujemy diagnostykę i leczenie z zakresu chorób metabolicznych, począwszy od diabetologii poprzez gastroenterologię, endokrynologię, aż po konsultacje dietetyczne, które mają wspierać leczenie z zakresu tych specjalizacji – mówi Hanna Stankowiak-Kulpa, kierownik medyczny Centrum Medycznego PROFEMED. – Oferujemy również diagnostykę i leczenie chorób narządu ruchu. Mam na myśli konsultacje ortopedyczne, rehabilitacje medyczne, konsultacje neurochirurgiczne oraz konsultacje u lekarzy neurologów. Wszystko po to, żeby ułatwić pacjentom dobór właściwej aktywności fizycznej. Jesteśmy również dla tych pacjentów, którzy w trakcie wykonywania aktywności fizycznej doznają kontuzji i potrzebują wsparcia, by móc kontynuować uprawianie sportu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.