Newsy

Provident wprowadza darmowe ubezpieczenie medyczne do pożyczek, w tym wizytę lekarza w domu i zwrot za leki

2014-10-08  |  06:45
Mówi:Tomasz Pietruszewski, kierownik ds. rozwoju produktu i rynku, Provident

Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA Życie

  • MP4
  • Każdy nowy klient, który pożyczy w Providencie co najmniej 1 tys. zł, będzie mógł skorzystać z pakietu medycznego AXA. Oferta nie ma ograniczeń wiekowych. Pakiet zapewnia pomoc w razie wypadku lub nagłej choroby.

    – Jest możliwość zamówienia lekarza do domu, lekarskiej wizyty domowej, także wizyty specjalisty, pielęgniarki, fizjoterapeuty oraz transportu medycznego. Najważniejsza jest chyba jednak możliwość refundacji leków do 200 złotych na podstawie recepty – wylicza w rozmowie z Newseria Biznes Tomasz Pietruszewski, kierownik ds. rozwoju produktu i rynku w Providencie. – Drugą częścią tego ubezpieczenia są świadczenia hospitalizacyjne. Klient, jeżeli trafi do szpitala, może dostać 50 zł za każdy dzień pobytu w szpitalu, licząc od trzeciego dnia. Jest to świadczenie maksymalnie do 9 tys. złotych.

    Ubezpieczenie medyczne dla kredytobiorcy jest dodatkową korzyścią z zaciągnięcia pożyczki. Faktycznie obniża jej koszt, bo pozwala oszczędzać na wydatkach zdrowotnych.

    – Pakiet medyczny traktujemy jako coś, co jest realną korzyścią dla klienta, a z naszej strony możliwością budowania długotrwałej relacji z klientem – zaznacza Tomasz Pietruszewski. – Pakiet medyczny trwa rok, bez względu na to, na ile została wzięta pożyczka. Liczymy, że to jest główny benefit od nas, a nie tylko narzędzie sprzedażowe.

    Jak każdy produkt ubezpieczeniowy pakiet medyczny dla klientów Providenta obejmuje ochroną wiele przypadków, pewnych jednak nie obejmuje. Obie firmy starają się, by ubezpieczeni zdawali sobie z tego sprawę.

    – Przygotowaliśmy materiały, w których pokazujemy, jaki jest zakres ubezpieczenia, kiedy mówimy o korzyściach ubezpieczenia. Ale mówimy też o tych elementach, które nie są objęte ochrona ubezpieczeniową – mówi Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA Życie. Zależy nam na tym, by klient otrzymał pełną informację o tym, w jakim zakresie jest ubezpieczony, a w jakim nie jest ubezpieczony.

    Bezpłatny pakiet medyczny ma być elementem promocji, która nie tylko przyciągnie do obu firm nowych klientów, lecz także zwiążę ich z nimi na dłużej.

    – Ważne dla nas jest to, żebyśmy byli w stanie wspólnie zweryfikować proces sprzedaży ubezpieczenia – podkreśla Mariusz Wójcik. – Żebyśmy byli wspólnie z naszym partnerem pewni co do tego, że wszelkie informacje kluczowe są przekazywane klientowi. Oprócz sprzedaży bardzo ważne dla nas jest również utrzymanie tego klienta, czyli odpowiedni sposób obsługi.

    Łączenie produktów ubezpieczeniowych z produktami innych firm to perspektywiczna część rynku. Pozwala zdobywać nowych klientów i rozszerzać działalność. Choć na razie to nisza rynkowa, z czasem może stać się ważną częścią sektora ubezpieczeniowego.

    – Widzimy, że krok po kroku zaczynają pojawiać się na rynku nowe programy ubezpieczeniowe, które tworzone są wspólnie z rożnego rodzaju firmami – zauważa Mariusz Wójcik z AXA. – Chcemy wejść mocniej w ten segment, widzimy tutaj duży potencjał, dlatego chcielibyśmy bardziej rozwijać nowe produkty dla tego segmentu.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Transport

    Powstała koalicja na rzecz zmniejszenia dopuszczalnego limitu alkoholu u kierowców do 0,0 promila. Jest wniosek o zmiany prawne w tym zakresie

    Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego wystąpił do rządu z inicjatywą wprowadzenia limitu 0,0 promila alkoholu u prowadzących pojazdy. – Obecny limit 0,2 promila bywa nadużywany, część kierujących wydaje się go traktować jako przyzwolenie na wypicie niewielkiej ilości alkoholu – tłumaczy Bartłomiej Morzycki, dyrektor ZPPP – Browary Polskie. Do koalicji tworzonej przez ZPPP dołączyły już Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego i Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

    Polityka

    Europa bierze bezpieczeństwo w swoje ręce. Potencjał obronny może być nawet kilkukrotnie większy niż Rosji

    Bezpieczeństwo jest w tym półroczu terminem odmienianym przez wszystkie przypadki za sprawą priorytetów polskiej prezydencji w Radzie UE. Również bezpieczeństwo militarne. – Nie ma powrotu do czasów, w których kraje UE przeznaczają na obronność procent albo półtora swojego PKB. Jeżeli Europa ma być bezpieczna, musi być uzbrojona – podkreśla europosłanka Kamila Gasiuk-Pihowicz z KO. Jej zdaniem gdyby wszystkie państwa członkowskie będące członkami NATO wypełniały swoje zobowiązania co do wydatków na zbrojenia na takim poziomie jak Polska, nasz potencjał obronny byłby 10-krotnie większy niż Rosji.

    Handel

    Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

    Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.