News powiązane z Agros Polska

2014-09-19 | 06:20
Psychologia
Kobiety i mężczyźni to zupełnie inni klienci w sklepie. Handlowcy muszą dostosowywać techniki sprzedażowe do płci News powiązane z Agros Polska

Kobiety i mężczyźni to zupełnie inni klienci w sklepie. Handlowcy muszą dostosowywać techniki sprzedażowe do płci

Zakupy robią już nie tylko kobiety, lecz także coraz częściej mężczyźni. Według sondaży Silesia City podczas jednorazowej wizyty w galerii handlowej panowie wydają ok. 199 zł, gdy tymczasem panie 174 zł. Kobiety jednak znacznie częściej zaglądają do sklepów niż mężczyźni. Dokonując zakupów, kierują się także innymi kryteriami, dlatego sprzedawcy opracowują techniki sprzedażowe, mając na uwadze płeć klienta.
więcej
2014-09-11 | 06:30
Żywienie
Liczba gospodarstw ekologicznych dynamicznie rośnie. Świadomość Polaków na temat ekożywności jednak wciąż jest mała

Liczba gospodarstw ekologicznych dynamicznie rośnie. Świadomość Polaków na temat ekożywności jednak wciąż jest mała

Sektor rolnictwa ekologicznego w naszym kraju rozwija się dynamicznie. Część konsumentów jednak nadal podchodzi sceptycznie do ekożywności i nie wie, czym różni się ona od zwykłych produktów. W poszukiwaniu żywności ekologicznej warto zwracać uwagę na obecność na etykiecie logotypu euroliścia, który świadczy o spełnieniu rygorystycznych wymogów przez producentów i przetwórców. Pojawiające się na produktach przymiotniki „zdrowy” czy „naturalny” mogą być zwykłymi chwytami marketingowymi.
więcej