News powiązane z Mitsubishi

2017-07-24 | 06:35
Konsument
Mitsubishi wchodzi na rynek z nowym modelem Eclipse Cross. W przyszłym roku chce sprzedać 2 tys. egzemplarzy sportowego SUV-a News powiązane z Mitsubishi

Mitsubishi wchodzi na rynek z nowym modelem Eclipse Cross. W przyszłym roku chce sprzedać 2 tys. egzemplarzy sportowego SUV-a

Minęło sześć lat, od kiedy z linii produkcyjnej zjechał ostatni model legendarnego już modelu Eclipse. Mitsubishi odświeża legendę i wchodzi na rynek z zupełnie nowym, dynamicznym, komfortowym, bezpiecznym i zaawansowanym technologicznie modelem Mitsubishi Eclipse Cross. Ten sportowy SUV z nadwoziem coupé ma otworzyć nowy rozdział w historii marki, która obchodzi w tym roku stulecie produkcji samochodów. Na polskich ulicach auto pojawi się w grudniu tego roku. Cel sprzedażowy na przyszły rok to dwa tysiące egzemplarzy.
więcej
2015-07-27 | 06:35
Handel
Mitsubishi chce zwiększać sprzedaż o 10-15 proc. rocznie. Już jesienią i w przyszłym roku premiery nowych modeli o zupełnie innej stylistyce

Mitsubishi chce zwiększać sprzedaż o 10-15 proc. rocznie. Już jesienią i w przyszłym roku premiery nowych modeli o zupełnie innej stylistyce

Mitsubishi chce zwiększać sprzedaż samochodów o 10-15 proc. rocznie. Zamierza się koncentrować na autach typu SUV, crossover oraz pick-up. Koncern wymienia istniejącą gamę modeli. Jeszcze w tym roku w sprzedaży pojawi się nowy Outlander w zmienionej stylistyce. Design następnych modeli – Mitsubishi L200, a w szczególności ASX, które zadebiutują w tym i w przyszłym roku, pokaże zupełnie nowe stylistyczne oblicze Mitsubishi.
więcej
2015-07-13 | 06:35
Motoryzacja
Polska jednym z najważniejszych rynków UE dla Mitsubishi. W ciągu 10 lat sprzedaż nowych aut może się podwoić

Polska jednym z najważniejszych rynków UE dla Mitsubishi. W ciągu 10 lat sprzedaż nowych aut może się podwoić

Dla koncernu Mitsubishi Motors Corporation Polska jest jednym z najważniejszych europejskich rynków. Pod względem wielkości sprzedaży znajdujemy się na piątym miejscu. W 2014 roku w polskich salonach kupiono prawie 5,3 tysiąca nowych aut marki Mitsubishi. Oznacza to wzrost rok do roku na poziomie niemal 60 proc. Największa część przychodów pochodzi ze sprzedaży modeli ASX i Outlander.
więcej