News powiązane z dywersyfikacja zysków

2016-10-03 | 07:00
Przemysł
Rośnie zapotrzebowanie na wyroby z żeliwa oraz staliwa. Grupa PGO wychodzi naprzeciw trendom i chce w większym stopniu współpracować z sektorem motoryzacyjnym News powiązane z dywersyfikacja zysków

Rośnie zapotrzebowanie na wyroby z żeliwa oraz staliwa. Grupa PGO wychodzi naprzeciw trendom i chce w większym stopniu współpracować z sektorem motoryzacyjnym

Mimo niższego zapotrzebowania na paliwa oraz surowce zapotrzebowanie na żeliwa oraz staliwa wciąż rośnie. Grupa PGO, krajowy potentat w branży odlewniczej i kuźniczej, zakłada rychłe wyjście z dołka koniunkturalnego największych odbiorców i myśli o rozszerzeniu produkcji. Prezes Grupy zapowiada, że większym stopniu chce współpracować z sektorem motoryzacyjnym.
więcej
2015-03-27 | 09:00
Handel
Przejęcie firm Cursor oraz Divante pozwoli spółce Tell wejść na rynek e-commerce i zdywersyfikować działalność. Firma liczy na dwucyfrowy wzrost tegorocznych przychodów i marż

Przejęcie firm Cursor oraz Divante pozwoli spółce Tell wejść na rynek e-commerce i zdywersyfikować działalność. Firma liczy na dwucyfrowy wzrost tegorocznych przychodów i marż

Przejęcie spółki Cursor oraz większościowego pakietu akcji Divante, o którym Tell SA poinformował na początku marca, pozwoli spółce wejść w obszar e-commerce i oferować klientom nowe usługi. Zdaniem prezesa spółki Rafała Stempniewicza nie należy się jednak spodziewać bezpośrednich efektów synergii, takich jak redukcja kosztów. Koszt przejęć obciążył wynik brutto 2014 r., natomiast w 2015 r. Tell liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów i marż. Dokładną prognozę spółka opublikuje w maju.
więcej
2014-03-28 | 06:40
Sport
Przez brak zimy ucierpiała sprzedaż w sklepach sportowych. Sieci stawiają teraz na odzież i akcesoria do sportów całorocznych

Przez brak zimy ucierpiała sprzedaż w sklepach sportowych. Sieci stawiają teraz na odzież i akcesoria do sportów całorocznych

Nie pomogły akcje marketingowe i promocyjne – sprzedaż sprzętu zimowego w tym sezonie spadała. – Udało nam się zrobić sprzedaż zimową w 65 proc., pozostałych 35 proc. nie udało się sprzedać ze względu na brak śniegu – mówi Łukasz Chmaj, kierownik logistyki sieci Intersport. Towar, który teraz znika ze sklepów, wróci pewnie na początku przyszłego sezonu. Intersport liczy za to na wzrosty w innych segmentach, m.in. w profesjonalnej odzieży do biegania czy sprzęcie do gier zespołowych.
więcej