Newsy

Pekao SA: będą nowe placówki w niektórych regionach kraju

2012-03-28  |  06:35
Mówi:Dariusz Choryło
Funkcja:Dyrektor Wykonawczy
Firma:Bank Pekao SA
  • MP4

    Pekao SA stawia na rozwój sieci dystrybucji. W planach na ten rok znalazły się m.in. nowe oddziały, choć przedstawiciele banku na razie nie chcą zdradzać ich lokalizacji. Zapowiadają za to specjalną ofertę dla klientów na Euro 2012.

    Pekao SA jest jednym ze sponsorów i oficjalnym bankiem mistrzostw Europy w piłce nożnej.

     - Również z tego powodu warto zostać klientem banku Pekao SA - przekonuje Dariusz Choryło, dyrektor wykonawczy banku.

    Jednak zdobywanie nowych klientów nie będzie opierać się  tylko na tym wydarzeniu.

     - Chcemy w tym roku zdecydowanie zwiększyć naszą bazę klientów. Ona wzrosła w 2011 roku i chcemy, żeby było to również kontynuowane w 2012 roku. Chcemy wykorzystać nowe produkty, ale też oprzeć się na naszych bardzo dobrych relacjach z klientami korporacyjnymi. Chcielibyśmy zaoferować ich pracownikom dobre oferty - zapewnia Dariusz Choryło.

    Klientów będzie przybywać również dzięki współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w sprawie specjalnych kont dla emerytów i rencistów.

    Wraz ze wzrostem liczby klientów bank zamierza otwierać nowe oddziały.

     - Planujemy rozwój sieci dystrybucji selektywny, w wybranych regionach, gdzie po pierwsze widzimy atrakcyjność danego regionu, a po drugie widzimy, że nasza obecność jest zbyt mała, niereprezentatywna do naszego potencjału. Częściowo będą to placówki, a częściowo to będą inne sposoby dotarcia do klienta - podkreśla dyrektor wykonawczy Pekao SA.

    Nie chce jednak mówić o konkretnych lokalizacjach.

     - Tego jeszcze nie zdradziliśmy, natomiast jest to kilka regionów w bardziej atrakcyjnych częściach kraju - dodaje Dariusz Choryło.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Polityka

    PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

    Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

    Infrastruktura

    Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

    Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

    Polityka

    Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

    Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.