Newsy

Pekao SA: będą nowe placówki w niektórych regionach kraju

2012-03-28  |  06:35
Mówi:Dariusz Choryło
Funkcja:Dyrektor Wykonawczy
Firma:Bank Pekao SA
  • MP4

    Pekao SA stawia na rozwój sieci dystrybucji. W planach na ten rok znalazły się m.in. nowe oddziały, choć przedstawiciele banku na razie nie chcą zdradzać ich lokalizacji. Zapowiadają za to specjalną ofertę dla klientów na Euro 2012.

    Pekao SA jest jednym ze sponsorów i oficjalnym bankiem mistrzostw Europy w piłce nożnej.

     - Również z tego powodu warto zostać klientem banku Pekao SA - przekonuje Dariusz Choryło, dyrektor wykonawczy banku.

    Jednak zdobywanie nowych klientów nie będzie opierać się  tylko na tym wydarzeniu.

     - Chcemy w tym roku zdecydowanie zwiększyć naszą bazę klientów. Ona wzrosła w 2011 roku i chcemy, żeby było to również kontynuowane w 2012 roku. Chcemy wykorzystać nowe produkty, ale też oprzeć się na naszych bardzo dobrych relacjach z klientami korporacyjnymi. Chcielibyśmy zaoferować ich pracownikom dobre oferty - zapewnia Dariusz Choryło.

    Klientów będzie przybywać również dzięki współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w sprawie specjalnych kont dla emerytów i rencistów.

    Wraz ze wzrostem liczby klientów bank zamierza otwierać nowe oddziały.

     - Planujemy rozwój sieci dystrybucji selektywny, w wybranych regionach, gdzie po pierwsze widzimy atrakcyjność danego regionu, a po drugie widzimy, że nasza obecność jest zbyt mała, niereprezentatywna do naszego potencjału. Częściowo będą to placówki, a częściowo to będą inne sposoby dotarcia do klienta - podkreśla dyrektor wykonawczy Pekao SA.

    Nie chce jednak mówić o konkretnych lokalizacjach.

     - Tego jeszcze nie zdradziliśmy, natomiast jest to kilka regionów w bardziej atrakcyjnych częściach kraju - dodaje Dariusz Choryło.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

    Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

    Ochrona środowiska

    Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro

    Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.

    IT i technologie

    Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu

    Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.