Mówi: | Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska |
Orange ma 100 tys. klientów światłowodu. Kolejnych chce pozyskać nową ofertą z telewizją 4K i zostawić konkurencję w tyle
Największy telekom w Polsce skupia się na rozwoju sieci światłowodowej i sprzedaży łączonych usług, z których korzysta już ok. 850 tys. klientów. Operator właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, która ma ugruntować jego pozycję i przyciągnąć nowych klientów. Usługi w Orange Love zostały dobrane tak, żeby wzajemnie się uzupełniały. Firma stawia na telewizję w rozdzielczości 4K i internet światłowodowy do 600 Mb/s.
– Chcemy przyciągnąć nowych klientów i wyjść naprzeciw potrzebom dotychczasowych. Dlatego wprowadziliśmy Orange Love. To cztery usługi w jednym prostym pakiecie: internet światłowodowy, telefonia stacjonarna i komórkowa z internetem mobilnym w technologii 4G oraz telewizja z dekoderem w rozdzielczości 4K. To pakiet łączący w jedno wszystko to, co najlepsze w Orange – mówi agencji Newseria Biznes Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
Orange Polska konsekwentnie realizuje przyjętą w ubiegłym roku strategię szybkiego rozwoju sieci światłowodowej i mobilnej oraz usług konwergentnych (łączonych). Ze światłowodu Orange korzysta już 100 tys. klientów, a w zasięgu jest 1,5 miliona gospodarstw domowych. Pod względem oferty konwergentnej, która zapewnia kilka zintegrowanych usług w ramach jednego pakietu, Orange jest liderem rynku.
Kompleksowa oferta Orange Love uwzględnia kluczowe usługi dostarczane przez operatora. Klienci w ramach jednego pakietu mają szybki internet, w tym światłowód nawet do 600 Mb/s, telefonię komórkową i stacjonarną (VoIP) oraz telewizję z nową, rozbudowaną listą kanałów. Nowe pakiety Orange są dostępne w czterech wariantach cenowych, z których najtańszy kosztuje 69 zł miesięcznie.
W nowej ofercie telekom postawił mocny akcent na rozrywkę. W cenie zestawu klienci dostają telewizję z ok. setką kanałów, z czego 33 w jakości HD oraz kilkaset filmów na życzenie w wypożyczalni VoD. Ci, którzy wybiorą światłowód, otrzymają dekoder telewizyjny Samsung, który umożliwia oglądanie filmów w jakości 4K. Nowością jest aplikacja mobilna Orange TV Go, umożliwiająca oglądanie telewizji nawet po wyjściu z domu, w dowolnym miejscu, na ekranie tabletu lub smartfona.
– Nasza oferta to nowa jakość oglądania telewizji. Obraz będzie tak ostry, że czasem wydaje się wręcz ostrzejszy niż w rzeczywistości. Do tego możliwość zabrania telewizji ze sobą tam, gdzie akurat jesteśmy na tablecie lub telefonie. To wszystko w atrakcyjnej cenie – dodaje Jean-François Fallacher.
Wiceprezes Orange Polska Mariusz Gaca zauważa, że nowa oferta Orange została pomyślana tak, żeby poszczególne usługi uzupełniały się wzajemnie. Ponadto decydując się na zintegrowane usługi w ramach Orange Love, klient dostaje jedną umowę i rachunek, a formalności są uproszczone do minimum.
– Ten pakiet ma jedną umowę, jeden rachunek do przelewów i jedną obsługę. Znając doświadczenia naszych klientów, pozwalamy im raz wybrać to, co jest im w domu potrzebne i zająć się innymi sprawami – mówi Mariusz Gaca.
Z przeprowadzonych przez Orange badań wynika, że poza ceną dla klientów najbardziej liczą się: atrakcyjne treści TV, szybkość internetu, zaufanie do marki i jakość urządzeń.
– Pod względem technologicznym jest to oferta, której nie można nic zarzucić. Staraliśmy się, żeby komfort użytkownika był na maksymalnym poziomie od momentu zakupu – mówi Mariusz Gaca.
Usługi łączone w ramach jednego pakietu są obecnie filarem oferty Orange i motorem rozwoju nowych technologii. Jednym z przykładów jest VoLTE, czyli wprowadzona jesienią ubiegłego roku usługa rozmów głosowych za pośrednictwem internetu mobilnego 4G. Dzięki rozwijanej technologii światłowodowej Orange jest pierwszym ogólnopolskim operatorem, który ma w ofercie telewizję 4K.
– Dziś nie trzeba jechać do kina, żeby obejrzeć film, bo równie dobrze można go zobaczyć chociażby w kinie domowym, na ekranie komputera albo na smartfonie. Moim życzeniem jest to, żeby móc oglądać filmy wszędzie, żeby połączenie mobilne było szybkie, dostępne w każdym miejscu i bez limitu –mówił krytyk filmowy Tomasz Raczek podczas wczorajszej konferencji prezentującej nową ofertę Orange. – Życzyłbym sobie dostępu do treści elektronicznych w jednym, mobilnym strumieniu, który umożliwi mi „wejście do filmu”, stanie się jego częścią. To nie jest futuryzm, połączenie gier komputerowych i filmu jest na wyciągnięcie ręki. I taką możliwość stworzy dostęp do szybkiego i nielimitowanego wirtualnego świata.
Czytaj także
- 2025-06-18: Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-06-12: Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-06-17: Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-06-04: Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy
- 2025-06-09: Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce
- 2025-05-26: Dyrektywa o przejrzystości płac zmniejszy lukę płacową między kobietami a mężczyznami. Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek
- 2025-05-19: 60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.