Mówi: | Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska |
Orange ma 100 tys. klientów światłowodu. Kolejnych chce pozyskać nową ofertą z telewizją 4K i zostawić konkurencję w tyle
Największy telekom w Polsce skupia się na rozwoju sieci światłowodowej i sprzedaży łączonych usług, z których korzysta już ok. 850 tys. klientów. Operator właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, która ma ugruntować jego pozycję i przyciągnąć nowych klientów. Usługi w Orange Love zostały dobrane tak, żeby wzajemnie się uzupełniały. Firma stawia na telewizję w rozdzielczości 4K i internet światłowodowy do 600 Mb/s.
– Chcemy przyciągnąć nowych klientów i wyjść naprzeciw potrzebom dotychczasowych. Dlatego wprowadziliśmy Orange Love. To cztery usługi w jednym prostym pakiecie: internet światłowodowy, telefonia stacjonarna i komórkowa z internetem mobilnym w technologii 4G oraz telewizja z dekoderem w rozdzielczości 4K. To pakiet łączący w jedno wszystko to, co najlepsze w Orange – mówi agencji Newseria Biznes Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.
Orange Polska konsekwentnie realizuje przyjętą w ubiegłym roku strategię szybkiego rozwoju sieci światłowodowej i mobilnej oraz usług konwergentnych (łączonych). Ze światłowodu Orange korzysta już 100 tys. klientów, a w zasięgu jest 1,5 miliona gospodarstw domowych. Pod względem oferty konwergentnej, która zapewnia kilka zintegrowanych usług w ramach jednego pakietu, Orange jest liderem rynku.
Kompleksowa oferta Orange Love uwzględnia kluczowe usługi dostarczane przez operatora. Klienci w ramach jednego pakietu mają szybki internet, w tym światłowód nawet do 600 Mb/s, telefonię komórkową i stacjonarną (VoIP) oraz telewizję z nową, rozbudowaną listą kanałów. Nowe pakiety Orange są dostępne w czterech wariantach cenowych, z których najtańszy kosztuje 69 zł miesięcznie.
W nowej ofercie telekom postawił mocny akcent na rozrywkę. W cenie zestawu klienci dostają telewizję z ok. setką kanałów, z czego 33 w jakości HD oraz kilkaset filmów na życzenie w wypożyczalni VoD. Ci, którzy wybiorą światłowód, otrzymają dekoder telewizyjny Samsung, który umożliwia oglądanie filmów w jakości 4K. Nowością jest aplikacja mobilna Orange TV Go, umożliwiająca oglądanie telewizji nawet po wyjściu z domu, w dowolnym miejscu, na ekranie tabletu lub smartfona.
– Nasza oferta to nowa jakość oglądania telewizji. Obraz będzie tak ostry, że czasem wydaje się wręcz ostrzejszy niż w rzeczywistości. Do tego możliwość zabrania telewizji ze sobą tam, gdzie akurat jesteśmy na tablecie lub telefonie. To wszystko w atrakcyjnej cenie – dodaje Jean-François Fallacher.
Wiceprezes Orange Polska Mariusz Gaca zauważa, że nowa oferta Orange została pomyślana tak, żeby poszczególne usługi uzupełniały się wzajemnie. Ponadto decydując się na zintegrowane usługi w ramach Orange Love, klient dostaje jedną umowę i rachunek, a formalności są uproszczone do minimum.
– Ten pakiet ma jedną umowę, jeden rachunek do przelewów i jedną obsługę. Znając doświadczenia naszych klientów, pozwalamy im raz wybrać to, co jest im w domu potrzebne i zająć się innymi sprawami – mówi Mariusz Gaca.
Z przeprowadzonych przez Orange badań wynika, że poza ceną dla klientów najbardziej liczą się: atrakcyjne treści TV, szybkość internetu, zaufanie do marki i jakość urządzeń.
– Pod względem technologicznym jest to oferta, której nie można nic zarzucić. Staraliśmy się, żeby komfort użytkownika był na maksymalnym poziomie od momentu zakupu – mówi Mariusz Gaca.
Usługi łączone w ramach jednego pakietu są obecnie filarem oferty Orange i motorem rozwoju nowych technologii. Jednym z przykładów jest VoLTE, czyli wprowadzona jesienią ubiegłego roku usługa rozmów głosowych za pośrednictwem internetu mobilnego 4G. Dzięki rozwijanej technologii światłowodowej Orange jest pierwszym ogólnopolskim operatorem, który ma w ofercie telewizję 4K.
– Dziś nie trzeba jechać do kina, żeby obejrzeć film, bo równie dobrze można go zobaczyć chociażby w kinie domowym, na ekranie komputera albo na smartfonie. Moim życzeniem jest to, żeby móc oglądać filmy wszędzie, żeby połączenie mobilne było szybkie, dostępne w każdym miejscu i bez limitu –mówił krytyk filmowy Tomasz Raczek podczas wczorajszej konferencji prezentującej nową ofertę Orange. – Życzyłbym sobie dostępu do treści elektronicznych w jednym, mobilnym strumieniu, który umożliwi mi „wejście do filmu”, stanie się jego częścią. To nie jest futuryzm, połączenie gier komputerowych i filmu jest na wyciągnięcie ręki. I taką możliwość stworzy dostęp do szybkiego i nielimitowanego wirtualnego świata.
Czytaj także
- 2025-01-15: Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
- 2025-01-10: Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2025-01-07: Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2025-01-07: W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
- 2025-01-08: Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
- 2024-12-06: R. Metsola: Polska ma bardzo dobrą pozycję do bycia liderem UE na następne pół roku. Bezpieczeństwo w centrum uwagi prezydencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.