Mówi: | Andreas Maierhofer |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | T-Mobile Polska |
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
– Magenta Experience Center jest strategią globalną. Mamy już takie punkty w innych lokalizacjach na obszarze działania Deutsche Telekom. Punkt w Warszawie jest pierwszym w Polsce, ale planujemy kolejne, w innych dużych miastach – zapowiada w rozmowie z agencją Newseria Biznes Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Magenta Experience Center (MEC) to koncept, który sprawdził się już wcześniej w Niemczech i Czechach. W Polsce, gdzie T-Mobile ma sieć ponad 700 salonów, pierwszy taki punkt wystartował właśnie w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów. Nie jest to standardowy salon sprzedaży – na powierzchni 240 mkw. operator stworzył przestrzeń spotkań i edukacji oraz miejsce, w którym klienci mogą doświadczyć i zapoznać się z najnowszymi technologiami.
– Przede wszystkim znajdą się tu wszystkie innowacje, które już wprowadziliśmy na rynek – mówi Andreas Maierhofer. – Tradycją T-Mobile Polska stało się już wprowadzanie kolejnych innowacji raz lub dwa razy w roku.
W Magenta Experience Center klienci będą mogli – z pomocą specjalnie przeszkolonych konsultantów – załatwić wszystkie sprawy, zapoznać się z pełną ofertą oraz obejrzeć i samodzielnie przetestować przed zakupem wszystkie urządzenia technologiczne dostępne w ofercie operatora, w tym m.in. smartfony, tablety, laptopy i całych wachlarz rozwiązań dla domu czy propozycje dla graczy, ale też np. drony i kamery, których nie ma w standardowych salonach. W MEC znalazło się także miejsce na centrum rozrywki z konsolami do gier Sony i Microsoft, drukarką 3D oraz goglami do wirtualnej rzeczywistości (VR), które pozwalają się poruszać po salonie z interaktywnym przewodnikiem. Przyjazne wnętrze i wszechobecna zieleń mają zachęcić klientów do tego, aby spędzili tu więcej czasu.
T-Mobile planuje również udostępniać Magenta Experience Center jako ogólnodostępną przestrzeń coworkingową dla klientów. Na końcu salonu znajduje się odpowiednio wytłumione studio do nagrywania podcastów, z którego każdy będzie mógł skorzystać po wcześniejszym umówieniu. Jest również kawiarnia i przestrzeń edukacyjna, w której operator będzie w nadchodzących miesiącach organizować szereg wydarzeń, w tym m.in. spotkania z ekspertami z obszaru cyberbezpieczeństwa, hackatony, dyskusje czy premiery nowych urządzeń. Ich harmonogram ma się wkrótce pojawić w mediach społecznościowych i na stronie internetowej MEC.
– Różnica między standardowym salonem a Magenta Experience Center polega m.in. na tym, że znajdziemy tutaj pełną ofertę produktów T-Mobile Polska, w tym chociażby specjalny dział poświęcony ofercie b2b. Mamy również część, w której pokazujemy na żywo nasze propozycje rozrywki domowej – i nie chodzi tylko o zwykłą telewizję, ponieważ nasza oferta jest znacznie bogatsza i w pełni elastyczna. Można tu również poznać przyszłość, zapoznać się z najnowszymi trendami i dowiedzieć się np., co można osiągnąć z zastosowaniem sieci 5G i jaki wpływ na życie polskiego społeczeństwa będzie miała ta technologia – mówi prezes T-Mobile Polska.
Jak wskazuje, nowy koncept wpisuje się w globalną strategię operatora, mocno skupioną na customer experience. Ma na nowo zdefiniować relacje marki z klientami, zapewniając im jak najlepsze doświadczenia i obsługę na najwyższym poziomie.
– Ideą stojącą za Magenta Experience Center jest kontynuacja naszej strategii realizowanej od lat, która sprowadza się do bycia bliżej klientów. Wprowadziliśmy wiele elementów, dzięki którym jesteśmy dziś inaczej postrzegani na rynku – nie tylko jako typowy operator telekomunikacyjny, ale jako podmiot, który oferuje dużo więcej usług niż tylko telefonię komórkową i stacjonarną. Wprowadziliśmy również m.in. usługi rozrywkowe – ostatnio uruchomiliśmy program Magenta Moments. A ponieważ lubimy zaskakiwać naszych klientów, teraz otwieramy drzwi Magenta Experience Center. Chcemy podkreślić, że osobiste podejście do klientów jest dla nas bardzo ważne i odzwierciedla całość naszej strategii. Dlatego w naszym centrum stawiamy na doświadczenia, które chcemy przybliżyć naszym klientom – podkreśla Andreas Maierhofer.
Nowy format w warszawskiej galerii Westfield Mokotów będzie ogólnodostępny dla wszystkich, nie tylko dla klientów T-Mobile. Jeśli koncept się sprawdzi, kolejne tego typu punkty powstaną w innych miastach Polski. Na nadchodzące miesiące operator zaplanował również kolejne nowości dla klientów i innowacje, które zamierza wprowadzić na rynek.
– Nasza strategia wyraźnie pokazuje, że chcemy zajmować pozycję lidera technologii – podkreśla prezes spółki. – Przywództwo technologiczne stanowi ważny filar naszej strategii, dlatego jako pierwsi wprowadziliśmy 5G na podstawie nowego, dostępnego spektrum. W tej chwili mamy ponad 2 tys. stacji i jesteśmy liderem, jeśli chodzi o wprowadzanie tej technologii, dzięki czemu klienci mogą m.in. doświadczać niespotykanej jakości usług przy pobieraniu treści z internetu. Zależy nam na wszelkiego rodzaju innowacjach, jakie branża wprowadzi na rynek – naszym celem jest bycie pierwszym podmiotem, który to zrobi. Z tym też wiąże się obietnica i zobowiązanie wobec klientów, że najświeższe innowacje w Polsce zawsze będą pochodzić od T-Mobile.
Czytaj także
- 2025-01-15: Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
- 2025-01-10: Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2025-01-07: Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
- 2025-01-07: W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
- 2025-01-08: Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
- 2024-12-16: Polscy młodzi chemicy tworzą innowacje na światowym poziomie. Część projektów ma szansę trafić potem do przemysłu
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
- 2024-12-20: Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
- 2024-12-06: R. Metsola: Polska ma bardzo dobrą pozycję do bycia liderem UE na następne pół roku. Bezpieczeństwo w centrum uwagi prezydencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.